CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Wanita Hanya Memerhati Anak, Kekasih Dan Bekas Suami Rogol Budak 4 Tahun

26-4-2019 03:13 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 6218| Komen: 30

Description: Seorang wanita tergamak membiarkan anak, bekas suami dan kekasihnya merogol kanak-kanak perempuan berusia empat tahun.
Seorang wanita tergamak membiarkan anak, bekas suami dan kekasihnya merogol kanak-kanak perempuan berusia empat tahun.

Daily Mail melaporkan, Tina Tregre, 46, hanya memerhatikan saja apabila Farrel Tregre, 19, teman lelaki, Tilman Carolise, 53, dan bekas suami serta bapa Farrel, Harrington Matherne, 66, menodai mangsa.




Harrington Matherne, 66 (kiri), Tilman Carolise, 53 (tengah), dan Farrel Tregre

Difahamkan, mangsa diseksa beberapa tahun apabila dia selalu dipukul dan dirogol hingga mengalami gangguan jiwa dan dimasukkan ke hospital mental di Mississippi.

Penderaan terhadapnya terbongkar apabila dia mula membuka mulut dan menceritakan hal sebenar, membawa kepada penangkapan lima individu itu. Kejadian dipercayai berlaku ketika mangsa berusia empat tahun iaitu antara 2009 dan 2017.

Jurucakap Sheriff Jefferson Parish, Capt. Jason Rivarde berkata, mangsa mengadu dia dirogol berkali-kali, dibelasah dan dibiarkan kelaparan oleh ketiga-tiga lelaki terbabit, manakala Tina dan adik perempuannya, Terri Tregre, 40, hanya memerhati dan bertindak sebagai 'penjaga' yang mengawal pintu bilik ketika perbuatan jijik itu dilakukan di sebuah rumah di Harvey, Louisiana selain sering dipukul kedua-dua wanita berkenaan.


Tina Tregre (kiri), Terri (kanan)
Kredit foto: Daily Mail

Menurut Rivarde, Carolise yang juga saudara mangsa mengugut akan menembaknya sekiranya dia membuka mulut mengenai perkara itu.

Selain merogol dan memukul mangsa, Carolise juga sering membiarkannya kelaparan serta memaksa kanak-kanak itu tidur di dalam rumah anjing peliharan mereka.

Lebih malang, mangsa mendakwa sering dirogol ketiga-tiga lelaki itu pada hari sama dan adik lelakinya pernah dipukul dengan kayu pemukul besbol. - CARI
1

Bagus
3

Marah
1

Terkejut

Sedih
2

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (8 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • kroit92

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote r_innalif 26-4-2019 03:19 PM
Knapa x kongkek je prempuan bab* dua ekor tu. Setan
Quote pokaibanktokyo 26-4-2019 03:25 PM
Biasalah. Atheist
Quote prettyuglybabe 26-4-2019 03:35 PM
again ummah sanjungan forum..
Quote matchstick 26-4-2019 03:50 PM
Mana mak bapak budak tu. Kesiannya xde sape2 yg jadi pelindung. Mana x gila budak tu
Quote arm_band 26-4-2019 04:06 PM
Edited by arm_band at 26-4-2019 04:08 PM
Kejadian dipercayai berlaku ketika mangsa berusia empat tahun iaitu antara 2009 dan 2017.

google translate gone wrong ke
dalam mugshot tu, masing2 kelihatan retarded
Quote sukacactus 26-4-2019 05:43 PM
Adoi rupa sekor2 seburuk perangai
Quote missbigrockstar 26-4-2019 05:48 PM
Muka masing2 semua buruk. Seburuk perangai
Quote holothurian 26-4-2019 08:20 PM
muka hodoh,perangai hodoh.  huhhhh
Quote LautBiru52 26-4-2019 08:22 PM
Adui. Seksa nya hidup budak tu. 4 tahun baya anak aku. Hanat betul la
Quote Pink_Purple 26-4-2019 08:31 PM
semuanya sakit jiwa..

giler
Quote TravellingBear 26-4-2019 08:39 PM
Kalau mekap sikit2 pakai tudung/ shawl macam makcik bawang tak le buruk camni. Reverse the statement.... buang tudung buang mekap acik bawang camni le roper nyerrrr
Quote farlis 26-4-2019 09:07 PM

Syaitan sungguh bdk 4 thn kena rogol...
Quote jazaa100 26-4-2019 09:08 PM
4 tahun tu.....

Cilaka nya semua ...
Quote Ashna21 26-4-2019 10:44 PM
Perangai lahanat semua nie.. budak kot.. seksa hidup budak tu
Quote onexox97 26-4-2019 10:46 PM
Berdosa nya jantan jantan tu
Quote ikanmasin 26-4-2019 11:11 PM
perangai hanat semua..terganggu emosi bdk tu kesian
Quote umbut 26-4-2019 11:12 PM
Muka babi. Bangsat
Quote gideoncross 26-4-2019 11:58 PM
Harap2 mati lh setan2 ni smua. Sebat & pnjara je mmg x ckup smpai bila2.
Quote caramello 27-4-2019 12:13 AM
Harap mati dgn tragis la setan2 lahanat ni smua!!!

Lihat semua komen(30)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-7-2022 08:04 AM GMT+8 , Processed in 1.640693 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top