CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Gaya Hidup Lihat artikel

Rambut Didandan Dengan Bentuk Unik, Pecah Perut Netizen Gelak!

23-4-2019 12:26 PM| Diterbitkan: bawangkecik| Dilihat: 6198| Komen: 39|Original author: Oleh: intan

Description: Rambut didandan dengan bentuk unit, pecah perut netizen tengok!
Untunglah ada rambut panjang...boleh buat pelbagai gaya dandanan. Mungkin kita hanya mengetahui gaya tipikal seperti pony tail, braids, corn rows dan sebagainya namun berbeza pula dengan pengguna instagram @laetitiak yang mendandan rambutnya ke tahap yang baru.

Kelebihan beliau semestinya mempunyai rambut yang panjang dan juga sudah tentu mempunyai idea yang menarik! Laetitia mencipta imej seperti kala jengking, ketam, bull , zirafah dan pelbagai lagi. Kreatif gila sampai tak tercapai dek akal pun ada. Jom kita tengok!


Itik peneman mandi




Tiba-tiba jadi kapal terbang



Setiap bentuk dandanan mempunyai latar belakangnya yang tersendiri




Kala jengking berbisa

Banyak lagi dandanan rambut kreatif yang telah dicipta oleh beliau. 



Aneh-aneh betul. Tapi kalau dah minat dan tak kacau orang, teruskanlah. Asalkan anda bahagia! -CARI
10

Bagus
5

Marah
4

Terkejut
1

Sedih
5

Lawak
3

Bosan

Friends Rank (28 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote ilmhsm 23-4-2019 12:28 PM
Sumpah creative
Quote Artemesiaa 23-4-2019 12:32 PM
Menarutnya untuk penampilan seharian sesuai untuk jadi iklan je
Quote RatuDunia94 23-4-2019 12:38 PM
OMG! Is it real?
Quote missinpiece 23-4-2019 12:48 PM
Kreatif!  
Quote paz 23-4-2019 03:07 PM
Wah interesting. Kuat rambut dia.
Quote iznanaziz 23-4-2019 03:34 PM
kreatif dia ni, ingatkan dia lukih.
kira kuat akar rambut dia, skit pun tak ada senget2, atau boleh jatuh, elok tegak je.
Quote noell 23-4-2019 03:42 PM
nipih la ozon layer brapa botoi spray la pakai utk satu design
Quote haryatie 23-4-2019 04:26 PM
pelik nya
Quote Cyempaka 23-4-2019 04:32 PM
banyaknya rambut kau dek....
Quote lee_sakura 23-4-2019 04:53 PM
wowww...kreatif btol
Quote ikanmasin 23-4-2019 05:35 PM
wah kreatif...
Quote aleesyasofia 23-4-2019 05:37 PM
adoi.. mcm nie pon ada.. tp, mmg kreatiflah..
Quote gummiebear 23-4-2019 06:45 PM
Kreatif betul
Quote Dalcott 23-4-2019 06:59 PM
tak rosak ke rambut
Quote hasniey 24-4-2019 11:43 AM
Tebalnye rambut
Quote misz_sanggul 24-4-2019 01:56 PM
gambo yg angkat ketiak tu rileks je nmpk bulu keti..
tp muka n pose die sesuai jd model
Quote arm_band 24-4-2019 04:37 PM
kahkah... kelakor... yang ikan tu elok pulak kekal keras rambut tu dalam air ehhh
Quote coco 25-4-2019 07:46 AM
rilek je sis ni pose pose model walau ketiak berbulu lebat dan berkerak.....
Quote Mizlyn 25-4-2019 04:08 PM
spoil terus bila nampak bulu ketiak

Lihat semua komen(39)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

19-1-2022 10:38 PM GMT+8 , Processed in 1.234026 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top