Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

"Dia Perah Tetek Anak Aku Depan Satu Kelas" - Ibu Cerita Kisah Anaknya Dimalukan PU Abu Sufyan

Oleh: Myeonir|22-4-2019 10:22 AM Komen: 31

Hujung minggu lalu, kecoh mengenai cerita seorang Pencetus Ummah Abu yang didakwa telah menceraikan isterinya yang sarat mengandung kerana ingin menikah dengan seorang janda yang juga seorang pengasas produk kecantikan terkenal.

Netizen berang dengan tindakan PU ini yang dianggap tidak matang dan turut menggelarkan dia sebagai penunggang agama.

Tak habis lagi cerita tentang kecurangan PU Abu ini, seorang pengguna Facebook telah tampil dan menceritakan kisah hitam yang terjadi pada anaknya akibat perbuatan ustaz ini yang membuli dia di hadapan rakan sekolah yang lain.



Kredit foto: Twitter

Bayangkan bagaimana malunya adik ini apabila diperlakukan sedemikian rupa di hadapan rakan sekelasnya. PU Abu juga seakan-akan tidak berasa bersalah di atas gurauannya yang melampau itu.

Sampaikan ibu adik ini terpaksa memindahkannya ke sekolah lain kerana tidak sanggup melihat anaknya trauma selepas dimalukan seperti itu.



Kredit foto: Facebook

Rata-rata netizen memang geram dengan perangai PU ini yang tidak matang dan sanggup membuli kanak-kanak itu tanpa belas kasihan.


Kredit foto: Twitter

Tak layak dipanggil sebagai pendidik jika tergamak memalukan anak muridnya di hadapan rakan sekelas yang lain. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
7
Terkejut
2
Sedih
1
Lawak
2
Bosan
2
Komen: 31
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote inspiro92 24-4-2019 09:23 AM
Sorilah. Aku mmg x minat akebanyakan bekas peserta PU ni. Kebanyakannya lebih ke arah mencari glamour atas tiket sebagai ustaz mi segera. Aku lebih prefer program dai tv3. Dai2 tv3 nampak lebih berilmu& berhikmah dalam menasihati orang.

Lain-lain Komen

Quote prettyuglybabe 22-4-2019 10:37 AM
abis la keluar cerita aib ko satu-satu..
jangan buat main dengan bini (or bekas bini) mengandung!!
next bini baru produk timbang kilo dia pulak..
Quote goss79 22-4-2019 10:47 AM
yeaaaa sila buka semua aib dia. biar dia di boikot sampai x dpt cari makan dah. biar bini baru pun terseksa nak bela laki xde keje ni.
apa lah perangai buat anak org camtu. sian budak2.
Quote chinta89 22-4-2019 10:54 AM
uols, sape janda yg dia gilakan tu?

yg janda tu pun apasal garit sgt? betia mcm ko ni la yg rosakkan nama janda lain yg tak bersikap biadap mcm ko.


yg jantan penunggang agama ni, knpe baru kawin tetiba plk beralih cinta? mesti sb duit kan?

yg janda tu ko sedarlah dia gilakan duit ko je. yelah founder2 ni kan byk masyukkkk RM khuens.

btw produk ape uols? boleh tampalkan skli muke janda yg dia gilakan tu?
Quote brego 22-4-2019 11:05 AM
sial nya perangai ostad mi segera.
macam mana boleh masuk TV nih.

aku tengok muka dia pun, nampak aura jahat.
sapa la yang bodo pi dengar budak ni merepek pasal Isle
Quote manehnya 22-4-2019 11:09 AM
anak haram betou PU ni..

patot kena saman dah ni.. boleh bawak kes harrasment kt budak bawah umur

klu anak aku yg kena, aku tarik balik tetek dia!! x kira!!! babi!!!
Quote manehnya 22-4-2019 11:11 AM
chinta89 replied at 22-4-2019 10:54 AM
uols, sape janda yg dia gilakan tu?

yg janda tu pun apasal garit sgt? betia mcm ko ni la yg rosak ...

alah x hot pun janda tuh!


https://www.instagram.com/hanaazraa__/
Quote umbut 22-4-2019 11:24 AM
Perasan ahli syurga pas jadi pu. Pu jadian.. penunggang agama
Quote Melorqe 22-4-2019 11:32 AM
produk timbang kilo saja ka?
tak lama la bisnes bini dia ni.
jahanam habis muka orang nanti.
Quote brego 22-4-2019 11:34 AM
manehnya replied at 22-4-2019 11:11 AM
alah x hot pun janda tuh!

aku tengok, boleh tahan gak janda tu.
pandai jaga body, muka boleh tahan, kaya pulak tu,
kalau pandai atas ranjang lagi la bonus.
no wonder ostad mi segera sanggup cerai kan his pregnant wife.




Quote manehnya 22-4-2019 11:45 AM
brego replied at 22-4-2019 11:34 AM
aku tengok, boleh tahan gak janda tu.
pandai jaga body, muka boleh tahan, kaya pulak tu,
kalau  ...

aaa itu lah modal janda...

bukan nk kata kt semua janda.. tp ini janda x da maruah punya orang.. kot iye pun.. sabor lah

bg la org tu beranak dulu
Quote Artemesiaa 22-4-2019 11:47 AM
Tak baik memperlakukan budak tu sebegitu kalau betul dia ada buat salah.  Ia bukan saja jadi penderaan fizikal sebab kena baling botol air tapi juga dia mendapat penderaan mental kerana dimalukan dihadapan ramai
Quote harkktuih 22-4-2019 11:56 AM
akak nk cerca setad tu pun toksah la upload gamba anak akak tu..x memasal satu malaysia dah tau citer perah tek dia..
Quote Cyempaka 22-4-2019 12:17 PM
perangai kau mmg selevel setan ye abu. budak pun kau buli. haram jadah betul. semoga melingkup merempat lah kau aniaya budak2. kesian dia, harap2 dia boleh lupakan semua kejadian hitam tu bila dewasa nanti. kalau dia jenis pendendam mmg nasib kau la abu..
Quote haliamerah 22-4-2019 12:21 PM
habis kau ostaddd...kena boikot la lepas ni....dgn produk bini ko sekali kena boikot lps ni.... hana skin care..

nnt bile dh kena boikot,,jgn nak acah2 posting caption "ALLah MENGUJI..ade rezeki org teraniaya..."

sampai bile nak off comment mcm jering?..  
Quote laksmanabentan 22-4-2019 12:28 PM
anak tu trauma tak ekkk...
Quote amukgemuk 22-4-2019 02:00 PM
celaka

1) Budak tu, bila kau dah minta maaf, adakah dalam kelas, kau akan senang hati dengan dia??
2) Apa benda yg kau nak ajarkan budak tu dengan kawan-kawan dia dlm kelas, dengan perah tetek dia??
3) Bila kau dah tak melawak perah tetek, adakah budak-budak lain akan lupa imej perahan tu??
4) Celaka sungguh. Sekolah rendah orang tak didedahkan dengan misteri organ wanita lagi la, baghal. Tetek tetek ni masih dalam wondering budak2 apa hakikatnya, selain dari organ menyusu adik adik. Yg kau, pegi perah tetek terus.

Celaka sungguh. Budak tu pun kau ingat akan aman damai ke dengan mood kau dah minta maaf pada dia?? Boleh 0-0 ke?? Kawan2 dia kau ingat akan lupa tetek dia tu??
Sah sah la kena pindah sekolah
Tu pun kalau kawn sekolah baru tak tau pasal insiden perahan tetek untuk pelajaran dalam kelas tu.

CELAKA sungguh CELAKA
Quote mizruncing 22-4-2019 02:07 PM
nasib laa. satu2 aib dh terbukak. Allah tu nk tnjuk sekejap je. plz la ceraikan bini sbb kau nk kawen dgn pmpn lain yg janda plak tu haihhhh
Quote LadyCarefree 22-4-2019 02:11 PM
Sebab tu penting jngan main maafkn saje tp kena buat repot polis
Quote kroit92 22-4-2019 02:34 PM
ait? gambar atas blur, scroll bawah, ada gambar mak dengan anak dia yang tak blur
why??

Lihat semua komen(31)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.210498s Gzip On
To Top