Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Baru Sebulan Beranak Dah Lunyai Dibelasah Suami, Kepala Dihentak Ke Lantai

Oleh: Myra Rozi|19-4-2019 11:02 AM Komen: 45
Mangsa (kiri), suspek (kanan), Foto: Facebook
Seorang isteri diperlakukan dengan kejam oleh suaminya yang mabuk.

Mangsa yang baru melahirkan anak sebulan lepas dipijak, dipukul dan kepalanya dihentak ke lantai.

Foto: Facebook
Dalam kejadian di Thailand itu, wanita berkenaan mengalami kecederaan teruk di bahagian dahi akibat dibelasah.

Gambar-gambar mangsa yang dipenuhi darah dan tular di media sosial telah menimbulkan kemarahan netizen.

Foto: Facebook
Menurut sumber, suspek dipengaruhi alkohol ketika melakukannya. 

Bertambah teruk ibu mertua suspek menyaksikan sendiri kejadian itu namun tidak berdaya untuk menghalangnya.

Setakat ini suspek masih dalam buruan pihak polis. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
3
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
2
Bosan
2
Komen: 45
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote chinta89 21-4-2019 11:04 AM
kejinya jantan ni

Lain-lain Komen

Quote Mierafaziera 19-4-2019 11:04 AM
vavik punya jantan!!
Quote duri_durians 19-4-2019 11:07 AM
kalau taknak tgjawab jgn lah kawin.. tolong lah manusia...

Quote justchu 19-4-2019 11:08 AM
kesiannye....darah meleleh2, dah tu kat celah kelangkang pun mcm ada kesan2 darah. Nasib betul...report lah polis. Biar la mereput dlm jail jantan mcm ni
Quote prettyuglybabe 19-4-2019 11:15 AM
nak kata lebih nanti kena tanya pulak:
dah ada laki ke belum?
dah beranak ke belum?

hmmmmm
Quote gujiwa 19-4-2019 11:18 AM
mujur tak di lunyai baby skali..
Quote miss_baby 19-4-2019 11:43 AM
santau kan ajer jantan babi tu
Quote namieamuro 19-4-2019 11:56 AM
adui ngerinye tgk darah byk tu..so ape jd kt jantan tu skrg..dh dpt tangkap ke belom
Quote Perk77 19-4-2019 12:01 PM
Jgn amalkan konsep asal berlaki ya...selamatkan diri n baby Tu....ni penyakit memukul tk boleh hilang
Quote sukacactus 19-4-2019 12:04 PM
Siannya lah hai!
Mana2 pun ada je jantan xguna ni
Quote ramaramu 19-4-2019 12:05 PM
ni binatang nama dia
Quote adik_aza 19-4-2019 12:44 PM
aduh kesiannya ko kak ..
Quote airmineral 19-4-2019 12:53 PM
Bajingan lo
Kayak mati digigit semut
Quote husie91 19-4-2019 01:01 PM
Bongokssss
Quote belilies 19-4-2019 01:02 PM
Lubang di dahi dia tu... {:cryrun
Quote MissVixen 19-4-2019 01:07 PM
Ya Allah. Anak dia pun kecil lagi. Campak setan ni dalam kolam buaya la. lelaki dah la fizikal memang lagi kuat dari perempuan. Kenapa buat mcam tu
Quote carly_lah 19-4-2019 01:12 PM
kesiannya...
Quote EvieWanKenobi 19-4-2019 01:17 PM
sakit bersalin pun tak hilang lagi
dah kena belasah..
Quote bungaserai 19-4-2019 01:25 PM
Kesiannye.... nasib baik baby tu tak apa-apa...
Quote Peaches113 19-4-2019 01:25 PM
Kesiannya

Lihat semua komen(45)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.102273s Gzip On
To Top