Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Suami Dilabel Rempit-Hanis Zalikha Tak Kisah, Hairul Azreen Memang Kelakar

18-4-2019 01:46 PM|Oleh: Saiful| Komen: 76

Beberapa hari lepas ramai yang menghentam Hairul Azreen gara-gara video ajak buat anak ketiga tular.

Kebanyakannya meluat tengok perangai Hairul yang dilabel sebagai 'rempit'.


Kata mereka kesian Hanis Zalikha yang dianggap sebagai classy bila dapat suami begitu.

Tindakan Hairul itu dianggap sebagai biadab dan tak menghormati maruah isterinya yang kini sedang hamil dan bakal melahirkan anak kedua pada akhir Mei nanti.

Foto: IG
Tapi sebenarnya Hanis tak kisah pun dan terhibur dengannya.

"Itu hanya gurau suami isteri. Tak sensitif pun,"katanya kepada Media Hiburan.

"Saya rasa itu benda yang lucu dan kelakar sebab saya tahu Hairul seorang yang komited, dia cakap dengan kasih sayang dan dia mahukan keluarga yang besar."


Hanis kata mungkin setiap individu mempunyai pandangan dan pendapat masing-masing.

"Kadang-kadang bila buat lawak, ada orang yang rasa kelakar dan begitu juga sebaliknya. Mungkin dia rindu saya dan nak hiburkan saya dengan buat video macam tu."

Iyalah terpulanglah kan. Benda isteri pun tak kisah, buat apa yang di luar sana pula nak menyibuk. Tak begitu? -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 76
Komen

Previous : Apa Gabungan Artis Yang Peminat Nak Tengok? Ini List Yang Rare Dan Di Luar Kotak!

Next       : Nafi Video Panas Miliknya, Ismail Izzani Cabar Kongsi Video Penuh..

Komen Terbaru

Quote Rapz 24-4-2019 07:58 PM
Harus ke kek sinah tu buat mulut mcm itik gitu...aiyoooo!tk malu ke...ish3x

Lain-lain Komen

Quote srisofe 18-4-2019 01:51 PM
Kelakar sgt
Quote awex^returns 18-4-2019 01:55 PM
kelakar ke bodoh fakenis
Quote mieymiey 18-4-2019 01:56 PM
Gigih nak bagitau 1 dunia yang sheols kengkonon tak kisah
Quote nipskacang 18-4-2019 02:02 PM
Sekufu deme due ni
Quote serinegara 18-4-2019 02:04 PM
Sekufu lah tu.
Quote Rainrein 18-4-2019 02:06 PM
Fakenis tu pun sama rempit ngan laki. Dah memang padan dua orang tu sebab tu dia x kisah perangai laki dia cemana. Netizen bbnu je vodo dok cakap fakenis tu classy padahal...
Quote aemon 18-4-2019 03:09 PM
cover letewww
Quote melinda_kerr 18-4-2019 03:14 PM
oooo sekufu rempit lah ni...
Quote AshkieLa 18-4-2019 03:44 PM
redha jela dah dapat suami rempit gituh..
takkan nak kata marah ke ape ke.. bongok2 pun suami sendiri.. ye dak.
Quote Telolet 18-4-2019 03:52 PM
maka tak usahla kita kesiankan feknis, kerna sheols pon sejenis rempit jua tak kisah dengan lawak sebegitu
Quote MadameOnion 18-4-2019 04:03 PM
kekadang kesian nak tergelak sbb keknis ni sebelum kawen acah2 vogue, classy, luxury bagai..last2 dapat laki rempit
Quote Rapz 18-4-2019 04:06 PM
Sekufu sgt dua2 nie.....
Quote makton 18-4-2019 04:08 PM
hahahahah ye ke tu fakenisss...
dalam hati menangis, geram, marah.. Tuhan je tahu kann

Quote buapakperut 18-4-2019 04:13 PM
sheols rela la diperkosa selepas beranak ni..
Quote LadyCarefree 18-4-2019 04:28 PM
Biaq pi ke dia rasa kelakar. Hak dia. Mcam dia kolom eskrem laki dia hak dia selera dia kehkehke
Quote goss79 18-4-2019 04:31 PM
tang mana classynya hanis pun? mak dia sendiri pun suka cakap ala2 rempit, walaupun dah kertu.
cth :- seronok dowh... (wth?!)
Quote VitchyPinkVitch 18-4-2019 04:50 PM
Dedulu masa zaman hanis berbloger vlogger, nmpk dia cantik je. Lepas dia kawen dgn herul tu, terus kaka nampak dia mengepam. Pasangan sbnrnya sgt memainkan peranan. Contohnya si EL, bila kawin dgn laki skg ni nmpk wangi sikit. Begitu jugak patah, nmpk wangi je kawen dgn pajura
Quote chocobozhere 18-4-2019 04:58 PM
Gigih justify. Padahal malu dgn kelembapan laki sheolss kan...rempit much!
Quote emera 18-4-2019 05:49 PM
Oh akhirnya dia downgrade diri sendiri publicly..

Lihat semua komen(76)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.280117s Gzip On
To Top