Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Dibomoh Ketika Fasa Bertunang, Gadis Kongsi Pengalaman Terkena Buatan Orang

18-4-2019 10:42 AM|Oleh: top5complete| Komen: 7

FOTO TWITTER

Sudah menjadi impian seorang wanita yang bercinta untuk melanjutkan perhubungan ke arah pertunangan dan pernikahan. Namun, bukan semua yang terjadi adalah indah. Pelbagai cabaran dan masalah terpaksa dilalui dan apa yang terjadi itu kadangkala di luar jangkaan kita.

Seorang gadis bernama Shazleen Md Noor berkongsi pengalaman dibomoh orang ketika fasa mengikat tali pertunangan yang menyebabkan mukanya hancur dan menjadi hodoh bermula pada hari pertama pertunangannya.


Terpaksa tahan seksa hidup hampir 2 tahun


FOTO TWITTER


Setiap kali bangun tidur, rasa macam kena cekik dan selalu mimpi buruk


FOTO TWITTER


Selalu gaduh dengan bekas tunang tanpa sebab, muka semakin buruk


FOTO TWITTER


Keluar jarum, paku dari bahagian tubuh


FOTO TWITTER


Benci dengan muka tunang, sentiasa marah dengan tunang


FOTO IG


Doktor tidak dapat kesan punca sakit


FOTO TWITTER


Cuba berubat cara tradisional


FOTO TWITTER


Putus tunang, dah tawar hati dengan tunang



FOTO TWITTER


Berhenti berubat, putus asa untuk teruskan hidup


FOTO TWITTER


Masih sakit sehingga kini, lebih kuat untuk teruskan hidup


FOTO TWITTER

Semoga Aleen terus tabah dan sembuh dari penyakit misteri ini. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
2
Terkejut
2
Sedih
2
Lawak
2
Bosan
1
Komen: 7
Komen

Previous : Wanita Pemilik Buah Dada 48J, Dulu Bangga Kini Bimbang Lemaskan Bayi

Next       : Wanita Lebih Pintar Sembunyi Kecurangan Berbanding Lelaki - Kajian

Komen Terbaru

Quote otacon 21-5-2019 09:19 AM
Bukan sebab pakai krim kilo ke dik?

Lain-lain Komen

Quote helicornia 18-4-2019 10:57 AM
bosannye {:nose{:nose
Quote akuni 18-4-2019 11:06 AM
Muka tumbuh jerawat sbb hormone x stabil pun iya juga tu dikkk...stress pn bole jer tumbuh jerawat...allergy pn same juge...
Quote bulanbulat 18-4-2019 11:07 AM
Time teruk tu pakai apa? Rasa mcm efek merkuri
Quote sfrnna 18-4-2019 12:27 PM
1st tengok macam eczema tp dah dia ckp tak. tak rasa jerawat or hormon x stabil sbb macam luka2 tu sampai dekat eyelid lg. I pernah kena jerawat teruk sbb hormon ni tp x de lah rupa gitu.  tapi bagusla sambung belajar dari kahwin muda2 ni..
Quote supernaturalee 18-4-2019 05:07 PM
amboi last gmbr ko
kemain dh dibrush





Quote sally03tomato 23-4-2019 03:29 PM
ni sakit SLE la.. rashed pada kulit n sakit sendi
Quote otacon 21-5-2019 09:19 AM
Bukan sebab pakai krim kilo ke dik?

Lihat semua komen(7)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.087854s Gzip On
To Top