Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Isteri Menderita Kanser Tunggu Ajal, Suami Sedap 'Main' Dengan Adik Sendiri

Oleh: Myra Rozi|15-4-2019 04:21 PM Komen: 120
Seorang wanita beranak tiga yang telah didiagnosis menghidap kanser payudara tahap empat sejak Ogos tahun terkesan dengan sikap suaminya yang sering menhilang pada waktu malam.

Menurut cerita yang tular di media sosial, perangai suaminya itu mungkin sejak dia terlantar kerana selama ini hanya anak perempuannya sahaja yang menjaganya di hospital.

Penghidap kanser itu kemudiannya berkesempatan membuka telefon bimbit sumainya yang ketika itu berada di tandas.

Hancur hati wanita berusia 44 tahun itu apabila membaca mesej WhatsApp suaminya dengan seroang wanita lain tentang rancangannya bermalam di hotel bersama.

Foto: Twitter
"Terkejut saya bila dengar suara yang menjawab itu suara adik perempuan sendiri. Saya bioleh sahkan dia adik saya bila dengar suara mak berleter di belakang.

"Saya terus letak teleofn dan terkedu. Adik saya janda muda berusia 28 tahun, model tudung lagi, Mestilah orang berkenan tapi kenapa yang berkenan tu mesti suami saya?"

Foto: Twitter
Tambahnya dia hanya mendiamkan sahaja perkara tersebut. Jika dia mengambil tindakan untuk menyerang suami dan adik sendiri, maruah keluarga akan hancur, termasuklah maruah suaminya depan anak-anak.

"Kalau saya diam, semua orang selamat. Saya rasa macam nak minta kat Tuhan matikan saya sekarang." -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
5
Terkejut
1
Sedih
3
Lawak
1
Bosan
2
Komen: 120
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote LadyCarefree 18-4-2019 05:04 PM
Themilo: masyaallah..sampainya hati sang suami dengan si adik tu..



Serious kau ucap masyaallah???!!!

Lain-lain Komen

Quote EvieWanKenobi 15-4-2019 04:37 PM
kesiannya.. derita yang ada pun tak tertanggung..
Quote Mochiko 15-4-2019 04:37 PM
Kalau aku la...aku bongkar kan je... dengan ipar sendiri kot..yang adik dia pun bangang , laki kakak sendiri pun kau selera...memang dunia ni dah nazak sgt dah
Quote ninnamina 15-4-2019 04:38 PM
Kesiannya....
Quote laksmanabentan 15-4-2019 04:38 PM
bertepuk sebelah tangan tak berbunyi..
sama2 sunyi... lonely...

adik dia da lama menjanda lak tu..
husband dia da lama tak dapat since wife menderita...
Quote Themilo 15-4-2019 04:39 PM
masyaallah..

sampainya hati sang suami dengan si adik tu..

Quote figurae 15-4-2019 04:41 PM
my god... jahatnyaa
Quote orgsepang 15-4-2019 04:44 PM
Memang hancur luluh dibuatnya
Quote Felycya 15-4-2019 04:46 PM
Ya Allah..

Tak ingat dosa langsung adik ngan laki dia tu.
Tunggu lah dia dah meninggal nanti laki dia kawen ke tak ngan adek dia tu.
Quote cupu 15-4-2019 04:48 PM
Model tudung.....

Nmpak je muslimah
Quote kuzaime 15-4-2019 04:48 PM
sebak bila baca..akk tu mmg ada cancer yg bila2 masa aje akan jd penyebab ajal dia, tp penyebab sebenar laki n adik sendiri..dorang yg bunuh serta merta jiwa akk  tu

Quote Cookingholic 15-4-2019 04:49 PM
Mochiko replied at 15-4-2019 04:37 PM
Kalau aku la...aku bongkar kan je... dengan ipar sendiri kot..yang adik dia pun bangang , laki kakak ...

Dia fikir taknak anak2 jadi hilang hormat kat ayah. Kita taktau mcm mana pulak si ayah tu layan anak2 dia camner. Mungkinla dia ayah yg baik utk anak2 (sama sekali iols bukan nak backing jantan durjana ittew).

Tapi mungkin itula yg si emak tak sampai hati takut anak2 kecewa. Dia fikir esok2 dia pergi awal, anak hilang mak, hilang ayah jugak. Dia risaukan emosi anak dia.
Quote danieladam 15-4-2019 04:50 PM
Persediaan awal nak salin tikar? Pre-salin tikar la ni. Buat test drive dlu. Keji betol laki mcm ni.
Quote chicozinn 15-4-2019 04:54 PM
si somi xmenyabar nak mencelup ke?yg si adik ipar tu pun garit sgt da knapa??so pham2 la knpa umo baru 28 da jadi janda melainkan laki ko tu meninggal..
Quote shernazz 15-4-2019 04:56 PM
Puki kakak.kau nak.puki adek pon kau nak
Jilaka btoi.
Anak anak dara akak ni hati hati.lah
Kot diratah semua skali
Quote buapakperut 15-4-2019 04:56 PM
kesian sangat.berat dugaan dahla sakit kuat, laki dan adik pulak buat setan. sampai hati ye buat camtu.. bila bertuhankan nafsu
Quote palmolive 15-4-2019 05:03 PM
model tudung periuk kot..
Quote sfrnna 15-4-2019 05:05 PM
Sedihnya baca. Kalau betul ada hubungan pun perlu ke buat macam tu dekat belakang si isteri. Dah tahu kansernya dah teruk sepatutnya guna waktu ni untuk habiskan masa bersama.  harap puan ni diberikan kekuatan.
Quote RatuDunia94 15-4-2019 05:05 PM
Budat dosa mmg sedap.. lagi2 main dgn ipar sendiri... bodoh
Quote tumpanglalu74 15-4-2019 05:10 PM
Seniwati Hashimah Y*n pon begitu?  Tengah hot2 main cite P. Ramlee sekali tu abang ipar sendiri sambar buat lauk..  Cerai kakak pegi kawen adik..  Ashkar dengarnye.  Nepsu biawak..

Lihat semua komen(120)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.297205s Gzip On
To Top