Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

Video Koyak Tisu, TMJ Troll Syed Sadiq Kaw Kaw!

Oleh: intan|12-4-2019 10:30 AM Komen: 16
Tidak lama dahulu, kecoh seketika kes Menteri Belia dan Sukan kita, Syed Sadiq membuat laporan polis berkenaan cubaan mencederakan beliau sehingga koyak tisu. 

Syed Sadiq mendakwa dia mengalami kecederaan disebabkan salah seorang ahli pembangkang, iaitu Wan Muhammad Azri Wan Deris atau lebih dikenali sebagai Papagomo. 

Kes itu menyebabkan netizen galak memberi respon mengenai keperibadian kedua-dua pihak. Antaranya, Syed Syadiq yang 'manja', pantang disentuh dan sebagainya.




Lenyap seketika isu tersebut, namun semalam kecoh semula apabila kali ini Tunku Mahkota Johor (TMJ), Tunku Ismail Sultan Ibrahim memuat naik sebuah video menunjukkan beliau sedang mengoyak tisu, lalu mengundang persoalan dan reaksi daripada netizen.




Baca buku. Picasso El Tissue..


Video berdurasi 22 saat itu memaparkan TMJ sedang membaca buku dan mengambil sehelai tisu untuk mengelap hidungnya sebelum bertindak mengoyakkannya. Sebelum itu, pernah kecoh mengenai papagomo 'membahan' Syed Saddiq sebagai roti tisu di kedai mamak.

Lantas, netizen membuat spekulasi bahawa TMJ cuba mengaitkan video tersebut dengan Ketua Angkatan Muda Bersatu (ARMADA) yang disifatkan sebagai seorang pemimpin yang manja. Betul ke?


Bab Troll memang padu!



Macam-macamlah politik di Malaysia ni. Dah macam sarkas pula ya! - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
1
Komen: 16
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote None68 18-4-2019 01:58 PM
Pandai gek menganjing...x pasal2..hahaha

Lain-lain Komen

Quote EvieWanKenobi 12-4-2019 10:48 AM
Lantas, netizen membuat spekulasi bahawa TMJ cuba mengaitkan video tersebut dengan Ketua Angkatan Muda Bersatu (ARMADA) yang disifatkan sebagai seorang pemimpin yang manja. Betul ke?


memang betul pun..
Quote misc 12-4-2019 11:43 AM
Terpaku tgk selipar jepun tmj
Quote lee_sakura 12-4-2019 12:22 PM
geli je aku tgk muka si papa gomo ni..
Quote aderaderker 12-4-2019 12:40 PM
Matang sangat...
Quote beloomberk 12-4-2019 12:54 PM
U have no exclusivity..
Quote miszclassique 12-4-2019 01:57 PM
Ya Allah tolonglah kurniakan negara J pemimpin yang berpendidikan tinggi dan tak bimbo. Done berdoa kat forum. Takde kena mengena dengan yg hidup atau mati
Quote bakingsoda 12-4-2019 02:14 PM
bengong la komen si mael kt fb tu
Quote nisako 12-4-2019 04:08 PM
ape le masalah sadiq ni smpi dibenci org tu... sian sadiqq
Quote top5complete 12-4-2019 04:42 PM
boleh saman tak buang sampah merata2?
Quote mohdcrow 12-4-2019 10:55 PM
Ngan budak2 jer ker berani?
Quote HannahMontana 13-4-2019 12:53 AM
Aku pun xtahu apa yg saddiq ni nak dan beir kepada masyarakat ?

Dia nampak mcm xpernah kenal tok wan

dia puja tok wna persis malaikat

ada hati nak back up tok wan kuat sedangkan tisu tengkuk dia pun mudah terkoyak

bukan tisu saja koyak ,hati saddiq ni pun tisu

ketua pemuda Armanja ,,,,,meow meoww
Quote eyansss 13-4-2019 12:58 AM
nanti bila orang troll ko, hati ko pulak terkoyak macam tisu tu...  hahaha...  pastu habis semua berangkut ke balai...  pastu nak tunjuk mulia, konon2 suruh polis lepaskan diorang...

hahahaha...
Quote pokaibanktokyo 13-4-2019 06:53 AM
Pandai gak tmj berlakon
Quote pokaibanktokyo 13-4-2019 06:54 AM
top5complete replied at 12-4-2019 08:42 AM
boleh saman tak buang sampah merata2?

Dalam rumah sendiri kot. Bukan merata rata
Quote am2020 17-4-2019 10:04 AM
Menteri gay...apa nak heran...
Quote None68 18-4-2019 01:58 PM
Pandai gek menganjing...x pasal2..hahaha

Lihat semua komen(16)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.056515s Gzip On
To Top