Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Wanita Pemilik Buah Dada 48J, Dulu Bangga Kini Bimbang Lemaskan Bayi

17-4-2019 12:11 PM|Oleh: Sang_Pencinta| Komen: 26

Seorang wanita yang dahulunya dicemburui dan sering berbangga dengan saiz buah dada 48J kini mengadu kesakitan dan bimbang selepas kelahiran anak pertamanya.

Fiona Hornby, 25 dari Bolton, Greater Manchester berkata, kini buah dada yang dibangga-banggakannya sebelum ini menjadikan hidupnya seperti mimpi ngeri sejak bersalin.

Kredit foto: Mirror
"Saya sukar menyusukan anak saya kerana takut lemas, tulang belakang saya terasa sangat menyakitkan, saya tidak dapat tidur, tidak ada pakaian yang muat dan kini saya berdepan dengan rasa rendah diri yang teramat sangat," tambahnya.


Kejadian ini jauh berbeza dengan sebelumnya apabila Fiona sering dicemburui rakan-rakannya sehinggakan ada yang pernah berkata sanggup berganti badan dengan Fiona.


Kredit foto: Mirror
"Kini saya tidak boleh membuat kerja rumah kerana kesakitan, tidak dapat berdiri lebih lima minit pun," katanya yang bekerja sebagai kerani akaun. 

Menurut beliau lagi, saiz buah dadanya membesar disebabkan macromastia, sejenis pembesaran tisu yang tidak normal.

Fiona berkata kini dia segan keluar rumah kerana sering dipandang ramai dan ditanya adaka beliau membesarkan buah dada melalui pembedahan.

Fiona kini bercadang untuk mengecilkan buah dadanya bagaimanapun beliau tidak mempunyai kewangan yang cukup. Oleh itu, beliau telah membuka sebuah akaun sumbangan GoFundMe bagi sesiapa yang ingin membantu beliau mencapai impiannya.


Kredit foto: GoFundMe
"Saya hanya mahu buah dada yang membolehkan saya mendukung bayi dengan sempurna, dan pembedahan ini adalah satu-satunya cara," kata Fiona lagi.


Jadi kalau wanita Malaysia terkesan dengan kajian terbaru menyatakan mereka memiliki buah dada kedua terkecil di dunia, bersyukurlah kerana anda tidak memiliki masalah yang sama seperti Fiona. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
4
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 26
Komen

Previous : Wow, Berbakatnya! Umur 12 Tahun Adik Ni Dah Mampu Beli BMW Hasil Kerja Jurumekap

Next       : Doktor Beri Amaran, Trend Bibir Tebal Seperti Pelakon Lucah Berbahaya

Komen Terbaru

Quote Cutedebok 21-4-2019 03:23 AM
Kesian..kecik ke besar ke ada mslah msing2..huhu

Lain-lain Komen

Quote weezerfan 17-4-2019 12:26 PM
Pegilah buat breast reduction
Quote baghal_bortuqal 17-4-2019 12:39 PM
Aku nak Cuba put things into perspective.

Takleh bayang punggung queen latifah Kat dada Fiona ni.


Don't get me wrong, queen latifah has got superbbbb backside.
Quote kibodwatriuh 17-4-2019 01:09 PM
Berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul.
Quote shernazz 17-4-2019 01:10 PM
weezerfan replied at 17-4-2019 12:26 PM
Pegilah buat breast reduction

Dia nak buat tu..duit x cukup..
Derma lah kat gofundme tu ..hehe
Quote Sang_Pencinta 17-4-2019 01:12 PM
Kecil pun masalah, besar pun masalah
Quote RatuDunia94 17-4-2019 01:43 PM
Aset tu kak... hahaha
Quote pengecatbintang 17-4-2019 01:46 PM
kibodwatriuh replied at 17-4-2019 01:09 PM
Berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul.

Bukan..

Berat mata memandang, best lagi DADA memikul
Quote cutieslilies 17-4-2019 03:22 PM
lagi besar risiko sakit tulang belakang makin tinggi wei...

sapa ckp besau2 best...kalau dah berpinak2..xder best nyer...

bersyukurlaaaa
Quote Modngengade 17-4-2019 03:24 PM
akak harap siskop @dodolgemok ambil iktibar
Quote melinda_kerr 17-4-2019 03:30 PM
Siannya dia.. mesti menanggung byk sakit... sakit leher, bahu pinggang....
Quote kibodwatriuh 17-4-2019 03:31 PM
pengecatbintang replied at 17-4-2019 01:46 PM
Bukan..

Berat mata memandang, best lagi DADA memikul

kebanyakan perempuan dengan payudara besar macam ni selalunya sakit belakang ditambah pula derang nak aktif sangat pun susah selain faktor segan juga barangkali. tak masuk lagi senang menarik perhatian mata-mata gatal, miang dan yang sewaktu dengannya.
Quote dodolgemok 17-4-2019 04:28 PM
Modngengade replied at 17-4-2019 03:24 PM
akak harap siskop @dodolgemok ambil iktibar

Jangan kan bayi, laki sendiri pon mungkin mampos dek penangan tetek silikon itteww.
Quote sukacactus 17-4-2019 05:08 PM
Bodoh ke apa yg nak cemburu tu
Bw lebihan berat berkilo2, menyakitkan badan sj
Kecik2 pun asal sihat sudah la
Quote Sang_Pencinta 17-4-2019 05:09 PM
Kesian kalau lari dikejar anjing ni
Quote batu kikir 17-4-2019 05:37 PM
Besar besar pun nak buat apa?
Tengok cam terseksa je hidup
Quote Sang_Pencinta 17-4-2019 09:18 PM
Dia besar sebab penyakit kot

Bukan silikon
Quote onexox97 17-4-2019 09:25 PM
Mak aih berat nya
Quote pai.kacang 18-4-2019 03:41 PM
sian.... dah 2 bulan baru dapat collect 800 pound
Quote komkom_2 19-4-2019 11:49 AM
kibodwatriuh replied at 17-4-2019 03:31 PM
kebanyakan perempuan dengan payudara besar macam ni selalunya sakit belakang ditambah pula derang  ...

Ye beb... Kalau nk lari takut melantun ke kiri kanan

Lihat semua komen(26)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.145024s Gzip On
To Top