Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Tergamak Kerat Mayat, Ratah Alat Sulit Adik Sendiri!

Oleh: Myra Rozi|9-4-2019 11:40 AM Komen: 20
Seorang remaja berusia 17 tahun, Karina Roque tergamak bunuh adik lelakinya sendiri yang baru berusia 5 tahun.

Daily Mail melaporkan, kejadian yang berlaku di Sao Roque di tenggara Brazil itu menyaksikan remaja berkenaan melakukan ritual pelik selepas polis menjumpai beberapa batang lilin doletakkan di sekeliling mayat mangsa.

Badan mangsa, Maycon Roque juga dikerat selain alat kelaminnya dimakan oleh kakaknya itu.

Polis menyatakan kejadian berlaku semasa ibu mereka keluar untuk membeli belah.

Foto: Daily Mail
Karina dipercayai memujuk adiknya ke bilik dan menekup mangsa dengan bantal.

Ibu mereka yang pulang beberapa jam kemudian mendapati pintu rumah mereka dikunci sebelum meminta bantuan menantu untuk membukanya.

Disebabkan terlalu ngeri, ibu mangsa pengsan dan suspek cuba melarikan diri namun berjaya ditahan.

Detektif Anderson Ges berkata, Mereka cuba menghalangnya daripada melarikan diri namun dia bertindak agresif dan membaling objek menyebabkan bapa saudaranya cedera. Bagaimanapun, remaja itu akhirnya berjaya ditahan." -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
3
Terkejut
2
Sedih
3
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 20
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote chicozinn 16-4-2019 03:17 PM
meollss syak akak kaki dadih xpun gila isim pemuja setan

Lain-lain Komen

Quote AwanCikDania 9-4-2019 11:51 AM
Ni dibawah pengaruh dadah ke mmg ada masalah mental ni. Oh dunia.
Quote mdhelmi 9-4-2019 12:01 PM
mungkin sbb overdose baca berita politik
Quote EvieWanKenobi 9-4-2019 12:13 PM
jauh berbeza 2 gambau tu..
Quote puteribaya 9-4-2019 12:34 PM
pengaruh ilmu puja setan nih..x pun dah lama bengang kat perangai adik yg mak lebih sayang..jeles
Quote kenarikelabu 9-4-2019 12:39 PM
Aduhhh. Gila!!
Quote Artemesiaa 9-4-2019 12:43 PM
Geng gila isim le ni
Quote ikanmasin 9-4-2019 02:48 PM
ritual giler.takutnye lah
Quote leylapple 9-4-2019 03:11 PM
mental budaknya....

tgkla posisi selfie tu.. hanya org gila jer suka selfie mcm nie
Quote ell768 9-4-2019 03:23 PM
giler betul budak ni..
Quote irwansuhadi 9-4-2019 03:25 PM
kena rasuk setan?
Quote tagas 9-4-2019 03:39 PM
voodooooo
Quote chinta89 9-4-2019 03:56 PM
kenapa buat mcm tu. Allahu kesian adik n emak dia
Quote batmana 9-4-2019 05:45 PM
btul la org ckp
antara tanda sakit mental tu , suke selfie sorg2..
Quote sfrnna 12-4-2019 10:02 AM
Aduh zombie ke dia ni. Kesian mak dia mesti trauma
Quote haryatie 12-4-2019 10:17 AM
giler apa nii
Quote whadda 12-4-2019 10:38 AM
hishh giler la
Quote Petunia 12-4-2019 10:39 AM
Tergamak.. Gila betul
Quote noor2 12-4-2019 10:48 AM
Aduh sedihnya baca. .kesian mak dan adik budak ni.
.
Quote kookie92 12-4-2019 11:10 AM
mental ni

Lihat semua komen(20)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.117191s Gzip On
To Top