Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

"Umur Dah 42 Tahun, Jangan Berani Main Perempuan"-Isteri Tauke Jambu Bagi Amaran

8-4-2019 04:21 PM|Oleh: Saiful| Komen: 88


Gaduh besar, habis semua aib keluar! 

Ingatkan berakhir dengan penceraian, tapi rupanya pasangan ini melilih untuk saling memaafkan dan berdamai.

Baguslah kesian pada anak kan?

Sempena ulang tahun kelahiran Tauke Jambu baru-baru ini, isterinya ada buat ucapan.


Katanya umur dah 43 tahun, jangan nak nakal-nakal! Maksudnya jangan nak main cinta dengan perempuan lain agaknya kan.

Di ruangan komen ramai juga yang sokong Nadia.



Harap-harap Tauke tak buat perangai lagi kata peminat-peminatnya.

Doakan sahaja yang baik-baik tapi tabik sebab mereka dapat selesaikan segalanya dengan baik kan? -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
2
Bosan
3
Komen: 88
Komen

Previous : Remy Ishak Lancar Buku Tentang Dirinya, Ikut Jejak Fattah Amin Ke?

Next       : Fathia Latiff Pun Nak Suami, Minta Peminat Doakan Untuknya

Komen Terbaru

Quote Getz 17-4-2019 07:29 PM
Leh..mudo lg tokey ni ingat dah 50

Lain-lain Komen

Quote nanny_1 8-4-2019 04:23 PM
berminyaknya muka tauke
selera pulak ko melati oi.
Quote doubleA 8-4-2019 04:25 PM
nanny_1 replied at 8-4-2019 04:23 PM
berminyaknya muka tauke
selera pulak ko melati oi.

Selera poket tebal, pejam jela mata
Quote meow_tompok 8-4-2019 04:26 PM
dah kenapa video tu gi publish kat socmed...  geli tgk
Quote nono86 8-4-2019 04:26 PM
Hmm.. dengaq pesan bini tu
Quote nanny_1 8-4-2019 04:27 PM
doubleA replied at 8-4-2019 04:25 PM
Selera poket tebal, pejam jela mata

dah la pendek
botak
hitam
macam anak toyol dah
hmmmmm
duit banyak tak upgrade diri
sibuk nak cari betina je kejenya
Quote aminsaniah 8-4-2019 04:27 PM
amboi..bini dia pun boleh tahan layan tik tok
Quote lattehazelnut 8-4-2019 04:30 PM
Bukti isteri2 lama kan ada.. kau ingat dia akan setia dengan kau selamanya? Dapat gf baru bye2 je..
Quote eyansss 8-4-2019 04:30 PM
penyondol sound kaki betina...  hahaha...  tau ko meroyan bila ko yang kena...
Quote chinta89 8-4-2019 04:30 PM
jap nak tanya binii dia pencaras ke tak. tanya je.
Quote EvieWanKenobi 8-4-2019 04:32 PM
bbnu nya bini dia..
Quote weezerfan 8-4-2019 04:36 PM
Laa baru 42 ke? Muka mcm 60tahun je..
Quote meteorspeed 8-4-2019 04:38 PM
chinta89 replied at 8-4-2019 04:30 PM
jap nak tanya binii dia pencaras ke tak. tanya je.

Pencaras hehehehe
Quote miss_strangers 8-4-2019 04:38 PM
Erm nampak la pempuan yg nak kat dia ni pandang duit je...
Quote Yeehaw 8-4-2019 04:42 PM
Haritu kata dah kena cerai kat wassap. Rujuk dah ke?
Quote mixed 8-4-2019 04:44 PM
aiiik ada lg ke bini nya
ritu bkn kemain kecoh gaduh mcm nk cerai ke dah cerai ?

tiberrrrrr baik la plk
Quote kaklong32 8-4-2019 04:55 PM
meow_tompok replied at 8-4-2019 04:26 PM
dah kenapa video tu gi publish kat socmed...  geli tgk

tu ler dia menayang2 takpe plak
Quote YomiuriLandMae 8-4-2019 05:02 PM
PROPA LA WEH!!!
Quote doubleA 8-4-2019 05:12 PM
mixed replied at 8-4-2019 04:44 PM
aiiik ada lg ke bini nya
ritu bkn kemain kecoh gaduh mcm nk cerai ke dah cerai ?


Dah baik le, kena la laki bini ni sekufu
Quote mawarika 8-4-2019 05:18 PM
My godddd ingat laki dia umur nak masuk 60.. gilerr tua buruk hodoh tak sesuai dgn umur. Gatal burung tak boleh control. Kalau hensem giler mcm asad mosad.. ayman hakim.. justin bibir.. ioilss tak heran kalau gatal merenyam. Mmg terbukti org hensem ni jaga attitude.. yg tak hensem pulak acah player.. harkkkkktuihhhh!!!!!!

Lihat semua komen(88)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.061778s Gzip On
To Top