Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

Masuk Tandas Pada Waktu Senja, Sampai Ke Hari Ini Cikgu Hilang Tak Jumpa-Jumpa

8-4-2019 01:26 PM Komen: 131
Pada 23 Mac yang lepas, Malaysia digemparkan dengan kehilangan seorang peserta Gopeng Urban Trail 2019, Ashraf Hassan yang hilang di sekitar Gua Tempurung, Perak. Meskipun usaha mencari giat dilakukan, Acap masih tidak ditemui walaupun setiap pelusuk hutan sudah dicari oleh penyelamat. 

Sumber Gambar: NSTP
Maka, timbullah teori di media sosial tentang kehilangan Acap ini ada berkaitan dengan alam ghaib. Ada juga yang menolak kewujudan alam ghaib dalam kes kehilangan Acap ini. Seorang individu di Twitter dengan username @hellojohnny menceritakan kisah yang hampir sama seperti kes kehilangan Acap ini.

Menurutnya, kisah ini berlaku sekitar tahun 2006 di sekolah ayahnya mengajar. 




Keesokannya harinya, rakan ayahnya masih tidak pulang selepas ke tandas. 





Seperti yang kita tahu, alam lain itu memang wujud, tetapi jangan pula kita terlalu taksub atau tidak percaya akan kewujudannya. 

Kalau anda ada kisah yang berkaitan dengan kehilangan orang, boleh kongsi di ruangan komen. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
4
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
3
Komen: 131
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote mentadaklaut 21-4-2019 05:35 PM
Jd gambar budk2 tu kenapa?

Lain-lain Komen

Quote jazaa100 8-4-2019 12:47 PM
So?..........

apa isunya kau nak membebel pepanjang ni?....tak bantu selesaikan kes Acap pun....
Quote SWORKS27 8-4-2019 12:48 PM
apa benda yg dia nak bgtau nih?
Quote caramello 8-4-2019 12:49 PM
Apa yg pelik dgn gambar kt sungai tu..xpaham
Quote rosasen 8-4-2019 12:51 PM
ada apa ngn gmbar tu..x nampak
Quote haryatie 8-4-2019 12:56 PM
apa yg nmpak kat gmbar org yg x berbaju tu
Quote bellaa 8-4-2019 01:03 PM
nampak entiti tak berbaju perut boroi ada laa
Quote violetungu 8-4-2019 01:13 PM
Dia nk gtau kawan ayah dia tu hlg xjmpa n dah smkn jauh xdpt blk dh
Quote chenta_dewi 8-4-2019 01:27 PM
rosasen replied at 8-4-2019 12:51 PM
ada apa ngn gmbar tu..x nampak

Mcm nampak budak perempuan mat tengah2
Quote Campanula 8-4-2019 01:31 PM
pasal gambar tu dia nak bgtau kot..nape budak tu duduk dengan jarak yg jauh sukit dari kawan yg lain..macam ada sorang lagi budak dia kt tgh tu tp budak tu je nampak
Quote RatuDunia94 8-4-2019 01:38 PM
Jap... nak tanya.. gambar yg acap tgh lari tu gamba terkahir heols kat bukit tu ke? Atau tu gambar lama?
Quote misc 8-4-2019 01:43 PM
ada budak pompuan sebelah seluar kotak tu. Kaki tak nampak pulak.
Quote lipans 8-4-2019 01:45 PM
Ada penampakan makhluk putih pucat tersenyum kat situ.
Quote miszclassique 8-4-2019 01:50 PM
lipans replied at 8-4-2019 01:45 PM
Ada penampakan makhluk putih pucat tersenyum kat situ.

Mata iols terhijab ke apa ni tak nampak langsung huaaaaaa
Quote fifie_olin 8-4-2019 01:55 PM
SWORKS27 replied at 8-4-2019 12:48 PM
apa benda yg dia nak bgtau nih?

cuba tgk balik ada bdk2 kat celah kaki dorang

Quote nobito 8-4-2019 01:57 PM
Yang ni geng apa pulak acik2 kepam??
Quote kurga 8-4-2019 01:57 PM
aku pon setelah cari.. nmpak ade budak kat celah peha dorang... tapi x nmpak lak kaki budak tu...
Quote fifie_olin 8-4-2019 01:58 PM
caramello replied at 8-4-2019 12:49 PM
Apa yg pelik dgn gambar kt sungai tu..xpaham

cuba tgk balik ada bdk2 kat celah kaki dorang
Quote kurga 8-4-2019 01:58 PM
SWORKS27 replied at 8-4-2019 12:48 PM
apa benda yg dia nak bgtau nih?

rasanya dia cuma berkongsi kisah yang terjadi... x rasa pun dia nak komen kes acap tu..
Quote Acikgomen 8-4-2019 02:01 PM
SWORKS27 replied at 8-4-2019 12:48 PM
apa benda yg dia nak bgtau nih?

Dia pun nak bgtau la ada gak kes org hilang tanpa jejak yg dia tau
Yang korang nak marah dia pasal apa

Lihat semua komen(131)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.138723s Gzip On
To Top