Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

"YB Cantik Rambut Saya Nampak Dari Belakang" - Terhibur Dengan Gurauan Tokti Kepada Syed Saddiq

Oleh: Myeonir|4-4-2019 01:16 PM Komen: 61
Siapa sangka kelakar juga pelakon nombor satu negara Tok Ti ini! Sebelum ini beliau kenakan Sherry Alhadad mengenai panggilan "Siti Aafiyah, anak ibu", sekarang ini pulak menteri muda kita yang kena!

Menerusi posting YB Syed Saddiq di Instagramnya, beliau kelihatan sedang memotong rambut di sebuah kedai gunting rambut. Tapi yang jadi lawaknya bila Dato' Siti meninggalkan komen yang bikin netizen pening.

Kredit foto: Twitter
Kebanyakan netizen memang terus fokus dengan gambar Syed Saddiq, tak sangka pula Tokti sebenarnya maksudkan gambar posternya di belakang itu.

Syed Saddiq pun tak lepas untuk turut membalas gurauan penyanyi terkenal itu.

Kredit foto: Instagram
Netizen yang lambat tangkap dengan humor tersirat ini langsung ketawa terhibur bila dah faham.

Kredit foto: Twitter
Pandai betul Tokti bergurau! -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
4
Marah
2
Terkejut
3
Sedih
2
Lawak
1
Bosan
2
Komen: 61
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Orix 1-5-2019 07:31 AM
mohdcrow replied at 4-4-2019 06:25 PM
Masa bn bodek bn,masa ph bodek ph

Ko pernah tgok sheols bodek jibun n kak mah ke? Sheols slumber jah hentam KJ dulu kala, bodek hapanya. Besan sheols sendiri org kuat BN anak bekas PM....... tiba jahh kata sheols bodek tah apa2

Lain-lain Komen

Quote AwanCikDania 4-4-2019 12:52 PM
Muahahahaha comel {:shy
Quote sehirkedi 4-4-2019 12:56 PM
Puas iols nak fahamkan.
Ayat tu mudah je nak faham kalau di tambah koma (,) macam ni " Yb cantik rambut, saya nampak dari belakang"
Quote doubleA 4-4-2019 12:59 PM
Comel tokti dalam poster tu
Quote EvieWanKenobi 4-4-2019 01:13 PM
Menteri potong rambut pun
nak post kat IG ka?
Quote KekDurian 4-4-2019 01:29 PM
Rambut dato k x cantik ke dr blkg tokti? Cari pucuk muda nmpk...
Quote miracle_forever 4-4-2019 01:37 PM
tu la pentingnya punctuation.. bila xde comma & fullstop, ayat tu dah jadi mcm ayat koliang yg potong rambut tu.
Quote whadda 4-4-2019 01:43 PM
ingat tadi tok ti puji rambut sendiri kat ig syed saddiq
Quote belacan_gurl 4-4-2019 01:47 PM
miracle_forever replied at 4-4-2019 01:37 PM
tu la pentingnya punctuation.. bila xde comma & fullstop, ayat tu dah jadi mcm ayat koliang yg poton ...

Aku baca mcm kokdiang..teringat lawak arwah pak yus..kokdiang kokdiang
Quote sleepandream 4-4-2019 01:51 PM
naseb baik saddiq tak bahasakan diri dia bro
jimat banyak ni tak pergi saloon
Quote malaygirl 4-4-2019 01:59 PM
Ok aku lambat tangkap. Rupanya poster tokti blkg tu
Quote makton 4-4-2019 02:05 PM
gambar ke dua baru aku nampak tokti kat belakang tu
Quote Cookingholic 4-4-2019 02:24 PM
EvieWanKenobi replied at 4-4-2019 01:13 PM
Menteri potong rambut pun
nak post kat IG ka?

Public stunt kut. Nanti keluarla ayat wah yb bro gunting rambut kat mamak jerr.. humble kan yb takde nak barbershop bagai
Quote RatuDunia94 4-4-2019 02:36 PM
Iols ingat toktie nk gedik2 drop komen sheols ada kat situ..
Rupanya gambar sheols ada kt blkg..
Mmg lawakkkkkkk...
Quote Meisaku 4-4-2019 02:42 PM
{:question
Quote EvieWanKenobi 4-4-2019 03:04 PM
Cookingholic replied at 4-4-2019 02:24 PM
Public stunt kut. Nanti keluarla ayat wah yb bro gunting rambut kat mamak jerr.. humble kan yb tak ...

inilah jadinya bila BBNU jadi Menteri..
Quote supernaturalee 4-4-2019 03:08 PM
gunting rambut kt kedai india je
menteri kot


ni ada sesetgh org
keje pun xtentu hala lg
tp kemain gunting rambut kt salon

Quote hotmak 4-4-2019 03:10 PM
tu pun boleh jadi gossip ye

sebut diri nama tu si saddiq ni
Quote YomiuriLandMae 4-4-2019 03:26 PM
iols skali je dh phm mksd tokti tu.. thanks to MP!
Quote huehue 4-4-2019 05:21 PM
Yg iolls keliru mula mula sbb tak pasti tokti nak kata rambut dia dkt poster belakang tu yg cantik ke

Lihat semua komen(61)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.219933s Gzip On
To Top