Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Mentua Dakwa Kemaluan Gergasi Menantu Punca Kematian Anaknya

Oleh: Sang_Pencinta|28-3-2019 11:11 AM Komen: 35
Seorang lelaki menuduh saiz kemaluan menantunya yang terlalu besar sebagai punca kematian anaknya. Lelaki itu, Nedi Sito , 55, menjumpai anaknya Jumantri mati di rumah mereka di Probolinggo, Indonesia. Nedi kemudiannya menuduh menantunya Barsah sebagai punca kematian anaknya ketika berhubungan seks kerana saiz kemaluannya yang dikatakan terlalu besar. 


Kredit foto: Carian Google


Nedi telah membuat laporan ke balai polis berdekatan dan sepasukan pegawai penyiasat telah diarahkan untuk memeriksa kesahihan tuduhan itu. Menurut sumber, perkara pertama yang dilakukan oleh penyiasat itu ialah memeriksa kemaluan Barsah.

Kredit Foto: Carian Google

Menurut sumber Detik Today, si mati telah mengalami sawan pada malam kejadian ketika dia dan suaminya sedang melakukan hubungan intim. Dua minggu kemudian, khabar angin mula bertebaran di kejiranan mengatakan puncanya ialah kemaluan gergasi si suami, menyebabkan Nedi membuat laporan polis.


Kredit foto: Carian Google


Susulan itu, Barsah telah dipanggil ke balai polis untuk diperiksa oleh pegawai penyiasat dan disaksikan oleh Nedi dan pemimpin kampung lainnya. Menurut Riyanto, Ketua Unit Penyiasatan Jenayah selepas semua saksi puas hati bahawa saiz kemaluan Barsah hanyalah standard lelaki Asia, Nedi bersetuju untuk menarik balik laporannya.


Kredit foto: Carian Google


'Selesai sahaja pemeriksaan, si mentua telah bersetuju untuk menarik balik laporannya terhadap Barsah dan mereka saling meminta maaf' kata Riyanto lagi. Polis kini percaya punca kematian Jumantri ialah penyakit sawan yang telah dideritainya sejak berumur 14 tahun.




Semoga keluarga Jumantri  kini dapat menerima punca sebenar kematian anak mareka. - CARI 


Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
2
Terkejut
1
Sedih
3
Lawak
7
Bosan
1
Komen: 35
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Saddiq=Mahathir 24-6-2019 12:35 AM
Menurut Riyanto, Ketua Unit Penyiasatan Jenayah selepas semua saksi puas hati bahawa saiz kemaluan Barsah hanyalah standard lelaki Asia, Nedi bersetuju untuk menarik balik laporannya.

Wat de..

Lain-lain Komen

Quote batu kikir 28-3-2019 11:14 AM
Wei...... menantu dia dah dedahkan anu dia tu depan mertua. Mak Mertua kata..... besar pensil 2B je
Quote sukacactus 28-3-2019 11:17 AM
Dah ank tu mmg ada sawan, nak tuduh2 org plak jd penyebab
Kalau ye pun nalaa sgt, boleh sabit kesalahan ke?
Quote Sang_Pencinta 28-3-2019 11:22 AM
Tak pasal2 Encik barsah terpaksa dedah kemaluan depan orang ramai
Quote kaklong32 28-3-2019 11:24 AM
tak pasal2 adoiii
Quote lkick2113 28-3-2019 11:26 AM
Bodohnya lah indon
Quote munchkin 28-3-2019 11:31 AM
Endon. Endon
Quote Sang_Pencinta 28-3-2019 11:35 AM
Aku syak isteri tu kena sawan ketika sedang berhubungan dengan suami tapi suami tak panggil medic??
Quote cupu 28-3-2019 11:41 AM
Masalah jgk org sawan ni..bertabahlah en barsah...duda hot la dia gara mara ex mertua.
Quote CiliPadiSedap 28-3-2019 11:41 AM
kemaluan besar mana sekalipun xboleh bawa maut kecuali besar lori transformer
Quote buapakperut 28-3-2019 12:05 PM
ape punya bodoh mertua, gergasi mana sampai mati anak tu. mengarut betul indon ni, dorang punya teori takde logika
Quote konlohmie 28-3-2019 12:52 PM
Takziah...
syukur sebab anda x bersalah dalam hal ini..
Quote umie 28-3-2019 02:06 PM
La...xde postmorterm ke? X pasal2 kena tunjuk bebird kat org
Quote dua_chzy 28-3-2019 02:07 PM
WATDEFAKKKKKKK
Quote dua_chzy 28-3-2019 02:08 PM
Menurut Riyanto, Ketua Unit Penyiasatan Jenayah selepas semua saksi puas hati bahawa saiz kemaluan Barsah hanyalah standard lelaki Asia, Nedi bersetuju untuk menarik balik laporannya.


AMMMMAAAAPAAAAA
Quote gigi 28-3-2019 02:25 PM
ha ha ha ha ha  ha ha
Quote nafham 28-3-2019 02:50 PM
Sang_Pencinta: Aku syak isteri tu kena sawan ketika sedang berhubungan dengan suami tapi suami tak panggil medic??


Agaknya masa bini kena sawan, laki ingat bini tu tgh capai klimaks smpai gelupur. So tu yg laki makin galak tunjal2 bini. Makin ganas bini gelepur, makin galak laki tunjal fefeling dah buat bini klimaks. Nak2 pulak tgk jimak time lampu padam so gelap. Then tetiba bini terkulai layu, laki ingat bini kepenatan n puas. Bila laki buka lampu rupanya mulut bini dah berbuih, mata hitam dah xde hanya mata puteh semata2 {:cryrun
Quote periapahit 28-3-2019 03:36 PM
Barshahnya yg mana satu ek??
Quote ninjago 28-3-2019 03:45 PM
mengarut betul baca news nie

Alfatihah tuk arwah pengantin.
Quote Sang_Pencinta 28-3-2019 03:54 PM
periapahit replied at 28-3-2019 03:36 PM
Barshahnya yg mana satu ek??


Dari Kiri: Penyiasat, Barshah, Penghulu, Bapa si mati, Ibu si mati, Penyiasat), so barshah tu yg baju biru

(aku agak berdasarkan sumber media Indon)

Lihat semua komen(35)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.321070s Gzip On
To Top