CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Gosip Socmed Lihat artikel

"Hormatlah Sikit Solat Jumaat" - Syinta Tergedik Tak Pandai Pam Tayar

25-3-2019 10:38 AM| Diterbitkan: top5complete| Dilihat: 17691| Komen: 103|Original author: Oleh: top5complete

Description: Sekali pandang macam perempuan, dua kali pandang rupa-rupanya pondan. Itulah Safiiey Illias atau nama sebenar Saifuddin bin Illias yang telah membuat pembedahan plastik pada tubuhnya untuk menjadi seo ...

Sumber: Instagram

Sekali pandang macam perempuan, dua kali pandang rupa-rupanya pondan. Itulah Safiiey Illias atau nama sebenar Saifuddin bin Illias yang telah membuat pembedahan plastik pada tubuhnya untuk menjadi seorang wanita.



Terkini, usahawan itu memuat naik video berdurasi satu minit di Instagramnya. Dalam video tersebut menunjukkan aksi manja Safiey yang berani menunjukkan payu dara palsunya itu sambil mengepam tayar keretanya dengan kekok. 

Ada-ada sajalah Safiey, malu dengan segelintir wanita "asli" yang boleh mengepam tayar kereta tanpa bantuan orang lelaki.


Jom tengok video tersebut!




NETIZEN MELUAT!

Gelagat gedik mengalahkan perempuan sebenar Safiey illias itu dikecam habis-habisan oleh netizen.








Sumber: Instagram

Apalah nak jadi dengan Malaysia? kenapa golongan seperti ini dibiarkan bebas sedangkan kita negara Islam. Sampaikan berani menukar jantina, menukar bentuk tubuh dan bermaharajalela dengan pakaian seksi di tempat awam. 

Memang mereka tidak menggangu orang lain, tapi budaya LGBT yang mereka bawa itu boleh merosakkan minda masyarakat. Apa tanggapan orang luar terhadap negara kita?

Semoga Safiey kembali ke jalan yang benar sebelum terlambat. - CARI
1

Bagus
2

Marah
1

Terkejut
2

Sedih
2

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (10 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote PulutSambal 25-3-2019 10:40 AM
Pam tayar pon tak reti? Elok meninggal jelah sapi oi
Quote Acikgomen 25-3-2019 10:45 AM
Acik kertu yg berlaki boyot kepam ni pun bukan setakat pam tayar, tukar tayar punctured pun reti nak oiiii
Cuma malas je nak pam tayar

Quote lee_sakura 25-3-2019 10:47 AM
moga cepat meninggal ye sapie
Quote anony-mous 25-3-2019 10:48 AM
Mcm celaka elok masa tgh gedik2 tu Allah cabut nyawa! Eii benci gila ok!! Korang lelaki klau nmpk gedik sexy mcm ni in public ketahui la tu pondan. Prempuan xde nya mcm ni. Prempuan lg nk tnjuk tau pump tyar sb for us its plus point nk pikat laki not the other way around kecuali yg jenis buat2 xtau . Klau yg jenis betul2 xtau mmg malu nk ngaku
Quote laksmanabentan 25-3-2019 10:56 AM
mana menteri di JPM yg jaga hal ehwal agama nih...
tak nak komen apa2 ker???
Quote OsHiN_hOnEy 25-3-2019 10:58 AM
haritu dia bengang orang kata dia pelat S and R
terus dia baca Al-Fatihah and ramai puji mcm Budak tahfiz
Quote myakayina 25-3-2019 11:02 AM
peliknya bontot dia..mcm membesar ke tepi..
Quote potpetpotpet 25-3-2019 11:07 AM
perut boncit ke apa tu?
Quote mesmerize 25-3-2019 11:11 AM
meh akak ajar kau pam tayar .. kalau bunyi angin kuat tu mesen tu nak bagi angin masuk dalam tayar bukan suruh ko takut pastu lepaskan .. kemahin lagi atas bawah modify badan berani.. pam tayar bunyi angin sikit ko takut plak
Quote MawarKelabuAsap 25-3-2019 11:39 AM
Satu je kata utk dia......kesian
Quote zuriey 25-3-2019 11:40 AM
Pelir dia dah buang ke ada lagi..
Gila jijik aksi dia ni
Sumpah kalau dpn2 aku mmg aku jolok je paip tu masuk dlm lubang bontot dia..nk sgt kna pam kan.
Quote adeqbun 25-3-2019 11:41 AM
tukang amik bideo punye skop keje xde isi pam tayar kot..pastu tertonggek2..nak memondan pon perlu ke baju seksa camtu sapi oiy..baju elok2 skit bole x..penat kami ni tutup aurat kami..kamu suke2 je nak tayang public
Quote MadameOnion 25-3-2019 11:48 AM
haram jadah punya pondan.. anak aku darjah 3 pun pandai pam tayar dah..
Quote GigaMom 25-3-2019 12:02 PM
myakayina replied at 25-3-2019 11:02 AM
peliknya bontot dia..mcm membesar ke tepi..

Bontot camtu ppuan hnya leh dapat if squat habis2qn
Llki pula akan dpt btk lain
Utk sapi ni sah2lah baring je atas katil bedah
Quote AyaqMeloSuam 25-3-2019 12:03 PM
Sapi.. montot & dade tu kna tambah lg bbrp CC bru nmpk Kim kardashian.. ni leper jek..
Quote seri_mawr 25-3-2019 12:15 PM
kesian mak ayah dia...

hebat dugaan mak ayah si saifudin ni...
Quote msdummy.2018 25-3-2019 12:37 PM
Adehh.. Ingtkan saperlah syinta ni.. Sapi ker.. Hadoilah.. Mak pening{:yameteh
Quote miu84 25-3-2019 12:45 PM
Cacat otak ke tak reti nak pam tayar?
Quote cupu 25-3-2019 12:56 PM
Makin teruk..dh la hudoh..klu kn stroke time bontot tertonggeng tonggeng tu mmg cash la..aku tgk dia ni mmg sakit hati btol..

Lihat semua komen(103)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-10-2022 11:08 PM GMT+8 , Processed in 0.183486 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top