Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Cemburu Suami Lebih Sayangkan Anak, Ibu Muda Kelar Bayi Sendiri

Oleh: Myra Rozi|21-3-2019 05:33 PM Komen: 13
Seorang ibu muda bertindak membunuh bayinya sendiri gara-gara cemburu dengan suami sendiri.

Kejadian yang berlaku di Rivne, Ukraine itu menyaksikan si suami mendapati isterinya berlumuran darah selepas masuk ke dalam bilik rumah mereka.

Lagi mengejutkan bila dia menemui bayinya berdarah di sebelah isterinya.

Daily Star melaporkan, ibu mertua wanita berkenaan, Maria Momot mendakwa menantunya itu bertindak sedemikian kerana cemburu.

Kredit foto: Daily Star
"Dia cemburu. Dia fikir suaminya lebih sayang anak mereka. Baru pagi tadi saya mandikan cucu saya, kini dia sudah tiada."

Maria juga bagaikan tidak percaya perkara sperti itu boleh berlaki dalam keluarganya.

"Ibu bayi itu pun tak boleh jelaskan apa yang berlaku. Dia tak ingat pun apa yang dia sudah lakukan."

Polis berjaya mendapatkan bukti utama iaitu pisau dengan kesan dalam sinki rumah.

Suspek kini sedang menjalani pemeriksaan kesihatan untuk menentukan status mentalnya.

Jika sabit kesalahan boleh dipenjara sehingga 15 tahu. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 13
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote makita 5-4-2019 10:22 PM
Tp mmg wujud mak mcm gini. Tak puas ati kt suami..ank jd mangsa. Settle la sendiri hal laki bini. Ni jem dgn ank dari kecik smpai besar. Bila ank tunjuk perangai x puas ati abes dia saiko kan ank tu kata perangai ko ni xde sapa yg suka.

Lain-lain Komen

Quote Acikgomen 21-3-2019 05:47 PM
Kesian. Post partum depression tu
Quote beruangkoala 21-3-2019 07:40 PM
Mesti meroyan ni
Quote AppleJack 22-3-2019 12:10 AM
kasihan baby tu
Quote ninu 22-3-2019 09:21 AM
astagfirullah...suami boleh cari lain..anak mana ada ganti...
Quote namr 22-3-2019 09:24 AM
Gila meroyan
Quote mawarika 22-3-2019 09:35 AM
Eh lg untung la laki syg anak.. dah kenapa sebegitu pun nak meroyan?
Quote nanny_1 22-3-2019 09:42 AM

macam kes meroyan je ni.
kesian budak tu.
Quote clueless_gamer 3-4-2019 07:25 AM
meroyan ni beb, jangan buat main, mentally unstable

laki jangan tinggal bini tak terjaga lepas bersalin, anak ko jugak bai
Quote bezita60 3-4-2019 07:27 AM
Meroyan.
Quote eyansss 3-4-2019 07:53 AM
mawarika replied at 22-3-2019 09:35 AM
Eh lg untung la laki syg anak.. dah kenapa sebegitu pun nak meroyan?

postpartum depression ni...  bukan boleh buat main2 tau perkara ni sebab tu jangan ditinggalkan si ibu sendirian lepas bersalin dan sila bagi sepenuh perhatian pada si ibu supaya ibu rasa dihargai...
Quote Nenolen 3-4-2019 08:32 AM
Allahu...poor mother and baby
Quote yyuya 5-4-2019 08:41 PM
meroyan la tu.
Quote makita 5-4-2019 10:22 PM
Tp mmg wujud mak mcm gini. Tak puas ati kt suami..ank jd mangsa. Settle la sendiri hal laki bini. Ni jem dgn ank dari kecik smpai besar. Bila ank tunjuk perangai x puas ati abes dia saiko kan ank tu kata perangai ko ni xde sapa yg suka.

Lihat semua komen(13)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.375588s Gzip On
To Top