CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Cemburu Suami Lebih Sayangkan Anak, Ibu Muda Kelar Bayi Sendiri

21-3-2019 05:33 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 2537| Komen: 13|Original author: Oleh: Myra Rozi

Description: Seorang ibu muda bertindak membunuh bayinya sendiri gara-gara cemburu dengan suami sendiri.
Seorang ibu muda bertindak membunuh bayinya sendiri gara-gara cemburu dengan suami sendiri.

Kejadian yang berlaku di Rivne, Ukraine itu menyaksikan si suami mendapati isterinya berlumuran darah selepas masuk ke dalam bilik rumah mereka.


Lagi mengejutkan bila dia menemui bayinya berdarah di sebelah isterinya.

Daily Star melaporkan, ibu mertua wanita berkenaan, Maria Momot mendakwa menantunya itu bertindak sedemikian kerana cemburu.

Kredit foto: Daily Star
"Dia cemburu. Dia fikir suaminya lebih sayang anak mereka. Baru pagi tadi saya mandikan cucu saya, kini dia sudah tiada."

Maria juga bagaikan tidak percaya perkara sperti itu boleh berlaki dalam keluarganya.


"Ibu bayi itu pun tak boleh jelaskan apa yang berlaku. Dia tak ingat pun apa yang dia sudah lakukan."

Polis berjaya mendapatkan bukti utama iaitu pisau dengan kesan dalam sinki rumah.

Suspek kini sedang menjalani pemeriksaan kesihatan untuk menentukan status mentalnya.

Jika sabit kesalahan boleh dipenjara sehingga 15 tahu. -CARI
1

Bagus
1

Marah
1

Terkejut
1

Sedih
1

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (6 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Acikgomen 21-3-2019 05:47 PM
Kesian. Post partum depression tu
Quote beruangkoala 21-3-2019 07:40 PM
Mesti meroyan ni
Quote AppleJack 22-3-2019 12:10 AM
kasihan baby tu
Quote ninu 22-3-2019 09:21 AM
astagfirullah...suami boleh cari lain..anak mana ada ganti...
Quote namr 22-3-2019 09:24 AM
Gila meroyan
Quote mawarika 22-3-2019 09:35 AM
Eh lg untung la laki syg anak.. dah kenapa sebegitu pun nak meroyan?
Quote nanny_1 22-3-2019 09:42 AM

macam kes meroyan je ni.
kesian budak tu.
Quote clueless_gamer 3-4-2019 07:25 AM
meroyan ni beb, jangan buat main, mentally unstable

laki jangan tinggal bini tak terjaga lepas bersalin, anak ko jugak bai
Quote bezita60 3-4-2019 07:27 AM
Meroyan.
Quote eyansss 3-4-2019 07:53 AM
mawarika replied at 22-3-2019 09:35 AM
Eh lg untung la laki syg anak.. dah kenapa sebegitu pun nak meroyan?

postpartum depression ni...  bukan boleh buat main2 tau perkara ni sebab tu jangan ditinggalkan si ibu sendirian lepas bersalin dan sila bagi sepenuh perhatian pada si ibu supaya ibu rasa dihargai...
Quote Nenolen 3-4-2019 08:32 AM
Allahu...poor mother and baby
Quote yyuya 5-4-2019 08:41 PM
meroyan la tu.
Quote makita 5-4-2019 10:22 PM
Tp mmg wujud mak mcm gini. Tak puas ati kt suami..ank jd mangsa. Settle la sendiri hal laki bini. Ni jem dgn ank dari kecik smpai besar. Bila ank tunjuk perangai x puas ati abes dia saiko kan ank tu kata perangai ko ni xde sapa yg suka.

Lihat semua komen(13)

Kategori Berkaitan

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

12-8-2022 05:29 PM GMT+8 , Processed in 0.076131 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top