CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Gosip Socmed Lihat artikel

"Seksi Sangat Sampai Nak Peluk? Ini Dah Main Kasar..." - Amelina Terima Komen Lucah

21-3-2019 11:48 AM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 9797| Komen: 21|Original author: Oleh: LilRose

Description: Gara-gara memuat naik video sedang membuat rawatan badan, Instagram penyanyi dangdut Amelina diserang komen berbaur lucah.



Gara-gara memuat naik video sedang membuat rawatan badan, Instagram penyanyi dangdut Amelina diserang komen berbaur lucah.



Menurut Media Hiburan, sedar dirinya menjadi sasaran lelaki gatal, pemilik nama sebenar Norazlina Amir Sharipuddin itu bertindak memadam posting berkenaan dari IGnya.


Kredit foto: IG Amelina

Seksi sangatkah susuk tubuh dipamerkan Amelina hingga ada pihak boleh terangsang apabila melihatnya?

Jika dilihat menerusi Instastorynya pula, Amelina memuat naik sebuah posting dipercayai ditujukan kepada individu terbabit.


Kredit foto: Instastory Amelina

Lelaki hari ini semakin kuning otak mereka. Melihat wanita hamil pun boleh terangsang, apatah lagi mereka yang gebu-gebas, montok, cantik, lengkap segala pakej! Lagilah tidak keruan dibuatnya.

Kepada pengguna laman sosial di luar sana, berhati-hatilah ketika memuat naik gambar di media sosial. - CARI
4

Bagus
13

Marah
7

Terkejut
9

Sedih
8

Lawak
10

Bosan

Friends Rank (51 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote EvieWanKenobi 21-3-2019 12:27 PM
sendiri yang meminta..
Quote Noraniza_Iblis 21-3-2019 12:30 PM
Skali bukak...
takut ko yg muntah dek..
Aku tgk pun kendurr je..bergetah apo...
Mas Idayu yg lg tuaa dr die pon.lg montok..padu mampat!
Quote mongoose_kidz 21-3-2019 12:45 PM
mcm suka je...
xyah balas la..dgn emoji menangis tp suka tu...
malu tp mahu gayanya
Quote suffian78 21-3-2019 12:54 PM
dah kubo mari2 {:laugh
Quote RatuDunia94 21-3-2019 02:12 PM
Amelina ni mekap n pakai mcm mana pon ttp nampak pprt..
Quote shuerin 21-3-2019 02:16 PM
masalahnye dia ni ada bgelek ke kalu wat show...
Quote takayama 21-3-2019 02:18 PM
posing cam hmmmmm
Quote chicozinn 21-3-2019 02:51 PM
nak menggamit kembali kenangan spender lettew..udoh2 ler kak long..empunya spender pun da tobat nasuha da skang
Quote johnazizul 21-3-2019 02:57 PM
Monopos dah nenek oi
Quote LadyCarefree 21-3-2019 05:12 PM
Nak pelok je pon
Quote tikusmontok 21-3-2019 10:11 PM
Masa bertudung dulu takda org melucah gtu kan kak.
Quote caramello 21-3-2019 11:35 PM
RatuDunia94 replied at 21-3-2019 02:12 PM
Amelina ni mekap n pakai mcm mana pon ttp nampak pprt..

Btul..lg mekap, lg buruk plak..huhu
Quote budaktua 22-3-2019 11:09 AM
jaga body golek2 atas tilam..

kak...

atas tilam ni lain permainan nya kak...
Quote cikatilia 22-3-2019 11:12 AM
dah mcm gersang aje posing tu
mmg la kena
Quote rainbowrainz 24-3-2019 12:46 AM
Ala uols ni kecam amelina iols suka dia tau
Quote nono86 3-4-2019 07:15 PM
takayama: posing cam hmmmmm

Gaya mcm dlm mjlh mangga/urtv zaman dulu.. Hihi
Quote cahaya_almas 7-4-2019 05:56 PM
Mana gmbr dia yg seksi....ke gmbr atas tu..cam sopan je...haha
Quote sokmogitu 7-4-2019 11:01 PM
Terbalik pulak...dulu 90an imej amelina class..baju branded, stylish. Haiza masa tu imej pprt

Skrg imej Haiza lagi better... amelina pula pprt
Quote miss_strangers 7-4-2019 11:05 PM
Skrg amelina Kan kena Sara anak2 dia sesorang...Tu yg xde masa kot pikir fesyen bagai..hemm

Lihat semua komen(21)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-7-2022 03:33 PM GMT+8 , Processed in 0.198371 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top