Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Isteri Sharnaaz Ahmad, Nabila Kongsi Mesej Perbualan Mesra Dengan Individu Misteri

21-3-2019 12:10 PM|Oleh: top5complete| Komen: 93

Rasanya umum sudah tahu perkahwinan Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila kini bermasalah dan mereka saling berkongsi status sedih di laman sosial tentang rumah tangga mereka. 

Baru-baru ini, kakak kepada pengacara terkenal Neelofa itu telah berkongsi screenshoot mesej perbualan dengan individu misteri di laman instagramnya.

Sumber: instagram
Individu tersebut memberi kata-kata semangat untuk Nabila supaya dia lebih teguh dan kuat untuk menempuh segala ujian. Bukan itu sahaja individu itu juga sentiasa doakan Nabila dan Bayinya sehingga sanggup membawa susu ke rumahnya.

Siapa sebenarnya individu misteri ini? Sampai perlu guna perkataan sayang dan I love you kepada isteri orang?  Adakah dia sahabat baik Nabila, keluarga atau...

Apa pun yang terjadi kepada mereka sekarang kita doakan sahaja yang baik-baik, tiada rumah tangga yang sentiasa aman tanpa masalah, yang penting kedua-dua mereka harus bertolak ansur, demi anak lelaki mereka Jayden. 

Untuk pengetahuan anda semua Nabila dan Sharnaaz bernikah pada 31 Mac 2017 dan dikurniakan seorang anak lelaki Jebat Jayden. -CARI




Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
2
Bosan
1
Komen: 93
Komen

Previous : "Bila Dah Makan Banyak Tak Ingat Dunia" - Comelnya Siti Nurhaliza Berlari!

Next       : "Tak Mungkin Ada Leftenan Zana 2!"-Sheila Rusly Masih Marah Dengan Janna Nick Ke?

Komen Terbaru

Quote duricinta 14-6-2019 10:41 PM
Comel la anak dia.. Senyum je

Lain-lain Komen

Quote Noraniza_Iblis 21-3-2019 12:28 PM
Apoo...
Setakat love you...  maybe kwn2 sheolls..
yg gigirl... bkn Nye lelaki..
kalau lelaki motif sgtt sheolls nk pulish
Quote noor2 21-3-2019 12:29 PM
Perlu ke nak share kat umum....
Quote ouch! 21-3-2019 12:29 PM
Skali baca pun tahu tu perempuan yg bagi semangat kat kawan dia kot?
Quote HujanBatuTiga 21-3-2019 12:33 PM
Confirm la kwn perempuan. Baca ayat pun dh tau
Quote belacan_gurl 21-3-2019 12:34 PM
Tu ayat wanita k...kalo lelaki yg bagi ayat gitu...geng lembut jerkkkkk
Quote Kyra_Lydia 21-3-2019 12:36 PM
ayat mcm aunty2 mcm tu...

next...

Quote raihaneem 21-3-2019 12:39 PM
Perempuan tu...
Kata2 smgt dr kwn2 sedara pompuan yg rapat

Quote mongoose_kidz 21-3-2019 12:41 PM
kwn permpuan tu..
klau lelaki x taip2 pjg lagutu
Quote hotmak 21-3-2019 12:48 PM
tajuk mengundang padahal takde apa pun, nampak sangat gfs punya mesej, mesti tt ni takde kengkawan mesej2 support mcm ni tu yg benda ni pun boleh jadi isu
Quote zaziot 21-3-2019 12:52 PM
alahai...sekali baca dh tau tu kwn2 pmpuan yg bagi...even kwn laki sekalipun..tu bkn ayat sayang bercintan cintun bagai

sapa la yg speku "individu misteri, perbualan mesra bagai"...aiyoyoyoyoyoyo
Quote chauky314 21-3-2019 01:03 PM
dah tentu la kawan perempuan... alahai tu pun tak leh tangkap...
Quote mawar_mustika 21-3-2019 01:14 PM
sapalh yg speku tu...dh sah2 ayat tu ayat perempuan
Quote takayama 21-3-2019 01:18 PM
itu ayat dr kengkwn pompuan dia
biasa aje baca kengkwn pompuan bg ayat mcm tu
Quote mesmerize 21-3-2019 01:23 PM
bff sheols la tu.. kowser tajuk pun ala2 nak cipta kontroversi
Quote ira_229 21-3-2019 01:25 PM
ouch! replied at 21-3-2019 12:29 PM
Skali baca pun tahu tu perempuan yg bagi semangat kat kawan dia kot?

Baru nak cakap...lagipun itu cuma kata2 semangat...must be one of the follower...si nabila ni tak pernah dapat kata2 kasih sayang ke? sampai msg mcm ni pun nak tayang...?maklum budu clan jenis kasar suka herdik2 sbb tu jadi jakun sikit...
Quote Anggun05 21-3-2019 01:27 PM
sure from her BFF ... to give moral support...
Quote onexox97 21-3-2019 01:39 PM
Bagusla bila ni
Strong woman
Quote shahreen 21-3-2019 01:44 PM
Ni rasa nak marah TT ni
Quote m2506 21-3-2019 01:45 PM
Saja nk post gtu kt IG ... motif???
Nk bg abg jebat berangin ehh

Lihat semua komen(93)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.127130s Gzip On
To Top