Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Biar Kaki Bengkak, Tak Boleh Jalan Seumur Hidup!-Remaja Disumpah, Tendang Kucing Sampai Melambung

Oleh: Myra Rozi|20-3-2019 10:57 AM Komen: 15
Seorang remaja lelaki telah menimbulkan kemarahan orang ramai apabila tergamak menyeksa dan menendang seekor kucing.

Video rakaman yang tular di media sosial itu dipercayai berlaku di Taman Sri Tanjung, Tanjung Rambutan, Perak. 

Dalam rakaman, remaja berkenaan dilihat sedang memegang kucing yang cuba melarikan diri sambil berbual dengan rakannya.


Dia kemudiannya bertindak menendang tepat di bahagian perut haiwan berkenaan dan menyebabkannya melambung ke udara.

Netizen menyelar tindakan kejam berkenaan dan menggesa orang ramai yang mempunyai maklumat agar mencari suspek untuk dihadapkan ke muka pengadilan.

Antara komen, "Harap dia ditimpa balasan, biar kakinya bengkak dan tidak boleh berjalan seumur hidup.

"Orang Perak, tolong cari budak ini. Tak sanggup nak tengok video ini. Semoga Allah membalas perbuatan dia." -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
2
Terkejut
3
Sedih
3
Lawak
2
Bosan
4
Komen: 15
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote saviour_09 21-3-2019 12:06 PM
babi punya nokharom

mampos kena lenyek lori tanah ko lepas ni!

Lain-lain Komen

Quote chinta89 20-3-2019 11:13 AM
jahat sgt..... kesian kucing!
Quote afidahhb 20-3-2019 11:17 AM
Saya selaku org perak.. sgt malu dgn perkara ini {:cryrun
Quote chicozinn 20-3-2019 11:30 AM
kucing tu mati x?ko jgan memasal kes kucing dobi geng kelly-ing tu da slamat jatuh hukum..bodoh ke hape ni??
Quote Artemesiaa 20-3-2019 11:33 AM
Mak pak tak ajar sayangkan binatang macam tulah iadinya
Quote meisapoya 20-3-2019 01:44 PM
Elok hantar ke spital tanjung rambutan je
Quote annehuda 20-3-2019 01:47 PM
muka mcm anak pendtg asing je ni
Quote MariaClara 20-3-2019 02:11 PM
eh bodohnye kauuuuu
Quote Gingerly 20-3-2019 03:40 PM
Kecik2 tak sedar seksa haiwan. Tanda2 psychopath.
Quote haryatie 20-3-2019 03:45 PM
budak hospital bahagia TR terlepas kut
Quote leylapple 20-3-2019 03:53 PM
annehuda replied at 20-3-2019 01:47 PM
muka mcm anak pendtg asing je ni

khen...mcm org rohingya
Quote she 20-3-2019 04:00 PM
Tolong lah macik cannot go dengan orang yang seksa binatang

Kalau dengan anak bini idok tahu ler guane disiksanya yihhh
Quote giyomi 20-3-2019 07:25 PM
biar lumpuh seumur hidup...akak tak sanggup tgk bideo, nanti bergegar2 buah dada akak sebab marah
Quote teloq 20-3-2019 08:17 PM
geng kuil haram ke sis?

dulu tika amoi dipukul dlm lif, byk jua puak2 ni tudoh rohingya, bangla bagai,
tapi ujung2 keling lokal...akak mampu tersenyum sinis jah
Quote AbukRokok 20-3-2019 08:29 PM
oghang peghok kan
Quote saviour_09 21-3-2019 12:06 PM
babi punya nokharom

mampos kena lenyek lori tanah ko lepas ni!

Lihat semua komen(15)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.274293s Gzip On
To Top