CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Gosip Socmed Lihat artikel

"Kulit Ayam Ke Tu?" - Netizen Kutuk Ketiak Sharifah Sakinah Kedut & Hitam...

20-3-2019 10:45 AM| Diterbitkan: Cari-Amiey| Dilihat: 13364| Komen: 49|Original author: Oleh: MieJo

Description: Gara-gara memuat naik foto yang menampakkan bahagian bawah lengan yang menggeleber, pelakon Sharifah Sakinah atau lebih mesra dengan sapaan Kina menjadi bahan kutukan netizen. Bukan setakat memerli da ...
Gara-gara memuat naik foto yang menampakkan bahagian bawah lengan yang menggeleber, pelakon Sharifah Sakinah atau lebih mesra dengan sapaan Kina menjadi bahan kutukan netizen. Bukan setakat memerli dan mengkritik kulit di bahagian ketiak Kina sebagai berkedut dan hitam, netizen malah menyamakan ia dengan makanan seperti kulit ayam dan kuih Akok!



Lebih memalukan apabila ada yang menjadi sarkastik dengan bertanya pada Kina sekiranya pelakon itu terlupa untuk menseterika kulit lengannya. Tak baik!

Kredit foto : Ig Sh Sakinah


Ketiak Kina menjadi sasaran kritikan netizen..


"Kulit Ayam Ke Tu?" - Netizen Kutuk Ketiak Sharifah Sakinah Kedut & Hitam...

Kredit foto : Ig Sh Sakinah

Namun, ada juga yang berang dengan kutukan yang dilemparkan kepada Kina dan cuba mempertahankan Kina yang terkenal dengan watak gadis 'bimbo' itu.

Pertahankan Kina..

Kredit foto : Ig Sh Sakinah

Tidak kurang juga yang cuba menasihati Kina untuk menutup aurat agar terpelihara segala aib.
Kredit foto : Ig Sh Sakinah

Kina bagaimanapun tidak menggelabah dengan segala kritikan dan kutukan netizen dan sebaliknya memuat naik satu lagi foto dan mengatakan yang dia tidak malu dengan kekurangan yang dimilikinya.
 
Kredit foto : Ig Sh Sakinah

Pernah gemuk menyebabkan Kina mempunyai lebihan kulit pada bahagian bawah lengan yang sukar untuk dihilangkan..

Kredit foto : Ig Sh Sakinah 

Macam-macam netizen ni sampaikan ke ketiak pun nak diteropong. Biasalah kalau kulit bahagian ketiak berkedut dan sedikit gelap. Macam lah yang mengutuk tu 'perfect' sangat. Ye tak? -CARI
1

Bagus
1

Marah
6

Terkejut
4

Sedih
1

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (14 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote sayang_mulut 20-3-2019 10:51 AM
tu baru excess skin kat ketiak..imagine kat body part lain.. mesti x cantik kalau bogel
Quote TalibanRock 20-3-2019 10:56 AM
JANGAN DIBAYANGKAN DI SEBALIK PAKAIAN ORG LAIN. PLIS SIBUK TTG STRECTH MARK MASING2, GENDUT 7 PETALA LANGIT MASING2..SENANG CITA TOKSAH BZ BODI SGT DGN BODI ORG LAIN.
Quote None68 20-3-2019 11:03 AM
X minatlah dia ni..klu akaknya hokeiii ioike
Quote ouch! 20-3-2019 11:03 AM
dia dah share gambar GEMUK...

alahai.. i like her then, better..

Quote Izaabelle 20-3-2019 11:06 AM
Ketiak orng pun sebok mcm lah ketiak sendiri putih entah lagi berkerak
Quote mieymiey 20-3-2019 11:14 AM
[ig]https://www.instagram.com/p/BvMdm8KHXiQ/[/ig]

Berisi 'sangat' sheols masa ni. Pipi sheols jer yang nampak bulat, badan tak nampak gemuk pun.
Quote grouper 20-3-2019 11:15 AM
Komen netizen je pun
Quote AnaisAnais 20-3-2019 11:26 AM
mieymiey replied at 20-3-2019 11:14 AM
Berisi 'sangat' sheols masa ni. Pipi sheols jer yang nampak bulat, badan tak nampak gemuk pun.

sumpah aku ingat Lisa Surihani tadi.

I prefer this look. than the hard look that she wears now. ur definition of berisi is just sick lah biatch. if this is berisi, then u shouldnt be having 'excess skin issue' at all la.

bongoks.
Quote Acikgomen 20-3-2019 11:50 AM
Acik kureng suka bdk perangai gini. Tak payah cakap apa2. Jauhkan diri sudah.
Nasib ko lah shiera dpt adik ignorant bastard mcm kinah bimbo tuh
Quote meow_tompok 20-3-2019 11:57 AM
walaupun aku tak suka dia
sesetengah netizen mmg suka buat fun joke about others
yg ckp tentang faedah menutup aurat tu ... at least berakal

ape lagi... gosok la ketiak hitam masing2... tak nak org berckp, pakai baju tutup ketiak la
Quote Noraniza_Iblis 20-3-2019 11:57 AM
Yg kutuk2 tu cuba bukak skit ketiak?
Tah2 berlumott...penuh kerak2 kopi...
Quote sayang_mulut 20-3-2019 11:57 AM
TalibanRock replied at 20-3-2019 02:56 AM
JANGAN DIBAYANGKAN DI SEBALIK PAKAIAN ORG LAIN. PLIS SIBUK TTG STRECTH MARK MASING2, GENDUT 7 PETALA ...

nak buat macam mana sis.. die mmng jenis suke tayang sana sini.. so hadap la sis makcik2 bawang menilai
Quote kaklong32 20-3-2019 12:07 PM
mieymiey replied at 20-3-2019 11:14 AM
Berisi 'sangat' sheols masa ni. Pipi sheols jer yang nampak bulat, badan tak nampak gemuk pun.

comel sket la zaman pipi tembun ni
Quote hotmak 20-3-2019 12:17 PM
alah yg dok scan ketiak org tu tantah lg teruk berkarat hitam nya pakej bulu2an
Quote September14 20-3-2019 12:20 PM
Mmg selayaknyalah dikeji
Quote EvieWanKenobi 20-3-2019 12:28 PM
kenapa dia nak sangat kurus??
Quote MeMeimei 20-3-2019 12:33 PM
nampak nerd je kinah ms chubby
Quote Duta lover 20-3-2019 12:43 PM
Takpela..yg penting dia selesa nak bawak badan dia skang. Apa gunanya kita puji2 dia gemok lagi cantik ke apa..kalau dia da selesa badan dia cmtu. Sama gak..kalau seseorg tu potong rambut pendek..pastu kita asik nak ngungkit..ala sayangnya..sayang rambut bagai. Orang tu da potong da pun n dia suka rambut pendek..bio jela.

Tapi kalau sebaliknya..mcm kalau obese..tapi sibuk nak yakin diri..siap bangga mukbang makan tak healthy..galakkan org minum coke apa..seharusnya dikecam sbb promote unhealthy lifestyle wpun individu tu selesa dgn fizikalnya..
Quote ikanmasin 20-3-2019 12:46 PM
dah sendiri yg beria nak tunjuk kan..hadaplah sendiri tanggung kan..

Lihat semua komen(49)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

23-5-2022 09:43 PM GMT+8 , Processed in 0.071907 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top