Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

Video Lucah Tersebar, Apa Nak Buat?- Syafiq Kyle Bagi Nasihat Pada Aiman Tino

15-3-2019 06:38 PM|Oleh: Saiful| Komen: 24

Foto: IG
Video lucah tersebar, apa nak buat? 

Nasib yang menimpa Aiman Tino baru-baru ini dah pun dirasai Syafiq Kyle tak lama dulu.


Syafiq siap bagi nasihat supaya Aiman sentiasa berfikiran waras ketika menghadapinya.


"Saya tiada nasihat apa-apa kepada Aiman atau sesiapa sahaja kerana mereka boleh berfikir dengan baik, waras tanpa tekanan.

"Tiada masalah yang terlalu besar untuk kita depress. Cukup jika kita ada sokongan yang kuat daripada keluarga," katanya kepada mStar Online.


Sebelum ini kecoh bila video lelaki mirip Aiman melakukan aksi tidak senonoh tersebar di media sosial.

Bagaimanapun Aiman telah menafikan lelaki dalam video tersebut bukanlah dirinya. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 24
Komen

Previous : Konsert Maher Zain Di Pasir Gudang Dibatalkan

Next       : Jasmin Hamid Saman 15 Individu Yang Menghina Anaknya

Komen Terbaru

Quote gigihadid 18-3-2019 10:45 AM
kt korea skang tgh hot psl skandal jung joon young share video seks die kt grup kakao talk.. lps je kecoh psl video tu smua artis dlm grup chat tu trus bersara dr dunia hiburan. tp kt mesia bile ade video seks lg galak org bg berlakon. baik sgt rakyat mesia kan. siap bleh bg nasihat lg. choiiii

Lain-lain Komen

Quote shernazz 15-3-2019 07:04 PM
Ok..lari belakang sikit shafiq
Quote giyomi 15-3-2019 07:12 PM
pencil 2b menasihati pencil hb
Quote AbukRokok 15-3-2019 07:13 PM
spoil betul la
org tgh sibuk dgn atikah suhaimi

ke ko nak sabotaj aiman tino yg baru je bru nak bernafas lega
Quote gummiebear 15-3-2019 07:35 PM
Buat bodoh jah lama2 netizen pun lupa la cam tak biasa
Quote Kejora927 15-3-2019 10:06 PM
Tgk kening capik on point sgtt.. lawaa!
dlm bidio atas..
Quote Orix 15-3-2019 10:34 PM
shernazz: Ok..lari belakang sikit shafiq



Amboiii chuolsssss kenmain yaaaa
Quote LembingDayanti 16-3-2019 12:50 AM
mentang2 manager sama macam neelofa... kyle sapik ni feeling macam neelofa gayanya. bezanya dgn lofa.... jawapan ada isi... kyle syafiq cakap apa benda aku tak paham.
Quote buapakperut 16-3-2019 01:07 AM
kita serupaaa kekdahnya... gossip orang tu baru nak suam, dia panaskan balik huhuhu
Quote Babanana 16-3-2019 01:10 PM
{:spec ok iols baru tahu.
Quote namieamuro 16-3-2019 01:23 PM
same geng
Quote RatuDunia94 16-3-2019 05:18 PM
Mohon TV3 kumpulkan retis2 yg ada koleksi video bogel etc ni dalam satu rancangan uk tayangan raya..ala2 game show raya gitu..
Quote beta_carotene 16-3-2019 07:53 PM
RatuDunia94 replied at 16-3-2019 04:18 PM
Mohon TV3 kumpulkan retis2 yg ada koleksi video bogel etc ni dalam satu rancangan uk tayangan raya.. ...

Pastu ada game baling dart kan.. host pun apalagi.. "sapik belakang sikit.."
Quote wikedsaikel 16-3-2019 07:57 PM
Sapik ni kalau in person dia tasty macam gambar tak?
Quote Kak-Leen 16-3-2019 09:40 PM
RatuDunia94 replied at 16-3-2019 05:18 PM
Mohon TV3 kumpulkan retis2 yg ada koleksi video bogel etc ni dalam satu rancangan uk tayangan raya.. ...

Jgn la tayang time raya.. Akak x duduk rumah. Tetiap tahun beraya sakan keliling kampung halaman tanahair kelahiran yg tercinta..
Quote unguaurora 16-3-2019 11:02 PM
X blh blah btl aiman ni menafikan heols dlm bideo tu. Sudah terang lg bersuluh chuols. Nafikan la cmne pun tetap iols percaya yg dlm bideo tu aiman. Dgn fans tegar blh la nk tipu. Deols pun percaya bulat2. Maklum la muka inesen, family boy.. mana deols nk percaya.. kalau percaya pun buat2 x tau.
Quote LadyCarefree 17-3-2019 10:16 AM
unguaurora replied at 16-3-2019 11:02 PM
X blh blah btl aiman ni menafikan heols dlm bideo tu. Sudah terang lg bersuluh chuols. Nafikan la cm ...

Elok ke konek dia? Iols bersangka pencil ikea je.
Quote orenmango 17-3-2019 10:28 AM
beta_carotene replied at 16-3-2019 07:53 PM
Pastu ada game baling dart kan.. host pun apalagi.. "sapik belakang sikit.."

Sorry iols termiss the boat. Apa cerita "belakang sikit" ni sebenarnya? Nampak bnyk orang tulis.
Quote RatuDunia94 17-3-2019 12:31 PM
orenmango replied at 17-3-2019 10:28 AM
Sorry iols termiss the boat. Apa cerita "belakang sikit" ni sebenarnya? Nampak bnyk orang tulis.

Sah cuols x tengok video sapik tayang bebird kan? Dlm tu ada jawapannya.
Quote damian_lee 17-3-2019 01:04 PM
Makin cedap capiq ...

Lihat semua komen(24)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.043853s Gzip On
To Top