Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

"Aku Sumpah Kau Mampus" - Kenapa Qi Razali Mengamuk?

16-3-2019 10:03 AM|Oleh: top5complete| Komen: 31

Sumber: twitter

Qi Razali, pelakon drama bersiri Blogger Boy itu bengang dengan perompak yang mencuri kamera Canon M50 miliknya, baru-baru ini.

Susulan itu, dia memuat naik status di Instagram dengan rasa kecewa dan berang terhadap pelaku tersebut. Bukan itu sahaja, dia juga menyumpah seranah pencuri tersebut.

"Siapa pecah kereta curi kamera aku memang aku sumpah kau mampus. Canon M50 kalau ada member jual please check tengok," tulisnya.


Sumber: twitter

Bagi penulis, Qi Razali tidak boleh menyalahkan pelaku seratus peratus memandangkan dia turut menyumbang kepada kecurian itu kerana meninggalkan beg di dalam kereta. 

Sudah berapa banyak kes pecah masuk kereta yang berlaku, namun masih ramai lagi masyarakat yang tidak sedar. Mereka tetap suka letak beg di dalam kereta sama ada kerana cuai atau dengan sengaja. 

Bila sudah kehilangan barang berharga seperti telefon pintar, komputer riba, kamera dan pelbagai lagi, tahu pula mereka menyalahkan pencuri.

Apa-apapun semoga Qi Razali bertabah, anggap saja kamera itu bukan rezekinya. - CARI


BACA JUGA:

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 31
Komen

Previous : Inilah Busana Yang Sepatutnya Disarungkan Ahad Nanti - Atikah Suhaime

Next       : "Selebriti Pun Mampu Didik Anak" - Jasmin Hamid Teruja Anak Cemerlang SPM

Komen Terbaru

Quote tupperwarepink 18-3-2019 02:10 PM
Sian qi, da la susah dapat job ye skrg

Lain-lain Komen

Quote Levespa 16-3-2019 10:11 AM
laa gi tinggal dlm kereta tu dah kenapa? at least letak la dlm boot
Quote pinkzara 16-3-2019 10:25 AM
Bak kata ayah aku... Kalau hudud pun peromlak tu lepas je. Sbb kesalahan tu pd kita. Kau yg careless.
Quote namieamuro 16-3-2019 01:22 PM
ni dh berjangkit dgn sangkak sohai saad ke main sumpah2..knp dgn braninye pegi tglkn dlm kete cenggitu je perompak bkn kire..ape jenis beg pn die rembat..beg pampers pn bole

Quote buapakperut 16-3-2019 02:41 PM
iols beg mcd pun x berani nk tinggal kat kereta. ni bnde brhrge tak letak dalam bonet meme mengundang
Quote Rapz 16-3-2019 03:57 PM
Sendiri yg cuai nk salahkan perompak pulak....
Quote siq 16-3-2019 04:19 PM
adoiiiii.. sedangkan smarttag pun orang dah sorok beriya sebelum keluar kereta.......

takziah la ye qi
Quote alesandra 16-3-2019 04:29 PM
aku beg telekung semata  pun letak kat bonet kete.ini tarak sekolah punya olang.
Quote nordin84 16-3-2019 05:33 PM
so ko x doakan diri kau mampus sekali sbb cuai?
Quote takayama 16-3-2019 05:46 PM
Sendiri cuai redha ajelah
Jgnlah nk sumpah2 pencuri bila kita sendiri yg buat kesilapan tu
Meols pun pernah lalui, kena redha ler walau pahit nak wat guano kesalahan dan kevuaian diri sendiri
Quote famri7 16-3-2019 05:48 PM
M50 murah jah sis..2.5 k skali dngn kitlense ..adakah ada gambar2 ranum sampai gelabah sngt?
Quote mixed 16-3-2019 06:54 PM
famri7 replied at 16-3-2019 05:48 PM
M50 murah jah sis..2.5 k skali dngn kitlense ..adakah ada gambar2 ranum sampai gelabah sngt?

Kan chuols
Gf baru plk seksi nk mati
Nama tgh naik tu klu ada pic yg teruk abis la huhu
Quote rayray28 16-3-2019 07:12 PM
Jangan pasni kuar gambar machiam machiam berkait diri dia sudahlee huhu
Quote sleepandream 16-3-2019 07:31 PM
iols penah meet heols in person secara kebetulan...
first2 jumpa rileks je heols borak dah macam kawan2 je dgn iols... jenis sempoi la..

dslr tu redha jela.. perompak pencuri skarang licik2
Quote inspektoremos21 16-3-2019 09:41 PM
Qi ni dulu pernah jadi drummer butterfingers ke selain drpd band oag tu??
Quote izat123 16-3-2019 09:48 PM
inspektoremos21 replied at 16-3-2019 09:41 PM
Qi ni dulu pernah jadi drummer butterfingers ke selain drpd band oag tu??

Tak pernah. Drummer butter Kalai dengan Loko je.
Quote inspektoremos21 16-3-2019 11:23 PM
izat123 replied at 16-3-2019 09:48 PM
Tak pernah. Drummer butter Kalai dengan Loko je.

Oh ya drummer butterfingers yg dulu tu kalai. Apooo boleh tersilap pulak dgn Qi tu Loko tetap di hati iols walaupun persis buruh kontrak
Quote diss69 17-3-2019 09:24 AM
Kena redho, walau terpaksa...,lain kali kena lebih berhati2..
Quote ninja boy 17-3-2019 10:23 AM
Edited by ninja boy at 17-3-2019 10:25 AM

Salah pemilik kunun. Sah2 salah pencuri pergi ambil bukan nak milik. Apa Malaysia ramai perompak. Apa kehidupan sampai semua brg berangkut ke Hulu hilir, tak di rompak di kereta akan rompak di jalanan tak pun pecah Rumah. Sama saja. Tgk negara maju negara kafir takdak rompak2 brg cikai
Quote BoLapciOus 17-3-2019 11:05 AM
Alolo sian abg qi iolls..msti da amik bnyk shoot ngan camera tu..hope abg qi ad save la kat mana2 drive..atee malang idok berbau abg qi..bertabah ye

Lihat semua komen(31)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.060668s Gzip On
To Top