Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Pondan Bogel Tiada Masalah Mental, Cuma Makan Pil Khayal

Oleh: Myra Rozi|14-3-2019 04:44 PM Komen: 62
Seorang lelaki berpewatakan wanita yang bogel berhampiran pusat beli belah di Bukit Bintang telah disahkan tidak mengalami masalah mental.

Perkara itu disahkan sendiri oleh pihak Hospital Kuala Lumpur hasil pemeriksaan yang dilakukan terhadap lelaki warga Filipina itu.

Ketua Polis Daerah Dang Wangi, Asisten Komisioner Shaharudin Abdullah berkata, lelaki itu berhalusinasi selepas makan pil khayal yang diberikan oleh pelanggannya.

Foto: Facebook
Lelaki tersebut kita tahan untuk siasatan lanjut mengikut Seksyen 509 Kanun Keseksaan, Seksyen 14 Akta Kesalahan Kecil 1955 dan Seksyen 6(1)(c) Akta Imigresen 1959/63.

Dia dikatakan tinggal di negara ini sejak dua tahun lalu dengan dokumen perjalanan tamat tempoh dan dia juga dipercayai telah bekerja sebagai pelayan pelanggan."

Video rakaman lelaki berkenaan menari sambil memgang kemaluan dan cuba melintas jalan selain memanjat sebuah kereta sebelum ini tular di media sosial. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
6
Terkejut
5
Sedih
1
Lawak
5
Bosan
8
Komen: 62
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote biozipstar 18-3-2019 01:31 PM
pulang balik pinoy je. menyemak

Lain-lain Komen

Quote Remyda 13-3-2019 08:20 PM
GELAGAT mak nyah warga Filipina berjalan dan berlari di pembahagi jalan berhampiran sebuah pusat beli-belah di Jalan Imbi, Kuala Lumpur, yang tular di media sosial, hari ini. Gambar Ihsan Pembaca
Quote CiliPadiSedap 13-3-2019 09:02 PM
nasib baik bukan abg jat, kalau x kaka nak selfie
Quote fox. 13-3-2019 09:08 PM
Waima maknyah berbaju pun akak dah seram nih kan pula maknyah berbugil
Quote budaktua 13-3-2019 09:25 PM
mcmana tau dia maknyah...?  
Quote whoda5566 13-3-2019 09:36 PM
budaktua replied at 13-3-2019 09:25 PM
mcmana tau dia maknyah...?

Nampak dia punya nonai hahhahaha a!
Quote batmana 13-3-2019 09:39 PM
Dia terlepas perhimpunan lgbthiv agaknya..
Quote cicicumel 13-3-2019 10:05 PM
masih berkote ke atau dh potong? nmpk ada kopek. body pon mcm pompuan.
Quote cmf_shalom 13-3-2019 10:06 PM
ada tgk video...ntah apa yg berlaku sampai mcm tu..

Ttiba sedih pula...apa yg berlaku sampai mcm tu..

walaupun dia seorang mak yah...apa la masalah sampai sanggup mcm tu...

baring kt jalan...menampar kemaluan sendiri..



Quote aleesyasofia 13-3-2019 10:10 PM
mcm2 hal.. yg nie mental dgn brbogel.. yg sorg lg kete kne curi.. nyah korang dr bumi nie trus..
Quote chicozinn 13-3-2019 10:21 PM
Meollss speku nyah ni nk buang loceng tp xde duit n stres org keliling dy dok pggil wanita berloceng tu yg asyk dok pgang anu je smbil berbogel yachh..huhu
Quote sharlenetexas 13-3-2019 10:43 PM
whoda5566 replied at 13-3-2019 09:36 PM
Nampak dia punya nonai hahhahaha a!

Burung berterbangan
Quote insulin 13-3-2019 10:49 PM

Amboi...
Quote sharlenetexas 13-3-2019 10:49 PM
insulin replied at 13-3-2019 10:49 PM
Amboi...

Terliur ke?
Quote insulin 13-3-2019 10:50 PM

Tak pun.
Quote sukacactus 13-3-2019 10:58 PM
Br ari ahad aritu, sorang laki berdiri sambil minum air dlm ujan kat tgh devider
Mula cam kelakar pasal dia xlintas2 pun even lampu tgh merah, lama plak tu
Tp bila ke bwh skit, br perasan burung dia pun lepas bebas jg nak rasa titisan ujan ptg itu
Quote EvieWanKenobi 14-3-2019 07:57 AM
memalukan..
Quote tri-max 14-3-2019 08:12 AM
nasib sensor burung layu di tasik madu tu...
tangkap antr balik lah, mcm mana la pinoy ni leh terlepas memondan kt kl
Quote saviour_09 14-3-2019 08:26 AM
amboi

abis berterbangan pipit di jalanan

mental kot?
banyak hisap chemical la ni

go nature sis
selamat
Quote farlis 14-3-2019 08:31 AM
Mcm2 mslh mental skrg.. Yg tua mcm ni, hat yg baru nk kenaiii dunia pun dh blh acah2 terjun bgnn.. Tenat sungguh la mslh dunia skrg..

Lihat semua komen(62)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.309349s Gzip On
To Top