CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Gaya Hidup Lihat artikel

"Kalau 'Barang' Tak Naik, Kena Injek" - Alvin Tan Kongsi Pengalaman Berlakon Filem Porno

14-3-2019 12:39 PM| Diterbitkan: Sang_Pencinta| Dilihat: 18200| Komen: 38|Original author: Oleh: Sang_Pencinta

Description: Masih ingat Alvin Tan? Dia pernah mencetuskan kontroversi kerana dua perkara; menerbitkan video lucah dengan teman wanitanya ketika itu Vivian Lee, dan mengeluarkan beberapa kenyataan menghina agama I ...
Masih ingat Alvin Tan? Dia pernah mencetuskan kontroversi kerana dua perkara; menerbitkan video lucah dengan teman wanitanya ketika itu Vivian Lee, dan mengeluarkan beberapa kenyataan menghina agama Islam.



Kredit foto: Carian Google
Diburu undang-undang Malaysia, Alvin Tan atau nama penuhnya Alvin Tan Jye Yee telah melarikan diri ke Amerika Syarikat (AS) pada tahun 2015 dan kembali mengeluarkan kenyataan berbaur kebencian dan menghina negara Malaysia kerana tidak memberikan kebebasan bercakap sepenuhnya di Twitter.


Kredit foto: Lowyat

Selain mencuba memohon suaka politik di negara itu, Alvin juga telah menceburkan diri dalam bidang pembikinan video lucah. 

Kredit foto: Facebook
Minggu lalu, Alvin telah berkongsi pengalamannya sebagai pelakon filem dewasa di forum Lowyat menggunakan nama samara boeing777.

Ini 12 perkongsian menarik Alvin;

1. Dia telah membintangi banyak filem lucah, yang terkini sebuah adegan dalam filem bertajuk Banana Fever, keluaran sebuah Studio milik seorang warga Asia.

2. Dia tidak menerbitkan filem sendiri tetapi hanya sebagai pelakon berbayar.

3. Dia hanya memilih studio yang mengambil pelakon wanita yang difikirkannya menarik.

4. Dia telah berlakon dengan banyak jenis wanita termasuk BBW (wanita saiz besar), wanita kulit hitam dan transgender. Buat masa ini Dia tidak berminat untuk berlakon filem gay.


Kredit foto: Carian Google
5. Sewaktu penggambaran, cabaran utama pelakon lelaki ialah untuk 'mencapai kemuncak' ketika diarahkan oleh sutradara. Jika gagal pada masa ditetapkan, pelakon lelaki sering disalahkan kerana akan menambah masa tempoh sewaan lokasi.

6. Bayaran pelakon lucah sederhana sahaja. Pelakon wanita dapat lebih mahal. Biasanya jika pelakon wanita yang cantik diambil, bayaran untuk pelakon lelaki jauh lebih rendah kerana banyak pelakon lelaki yang berminat.

7. Sumber pendapatan pelakon lucah tidak tetap, terpaksa bekerja tambahan. Alvin sendiri terlibat dalam beberapa jenis perniagaan.


Kredit Foto: Carian Google

8. Penggunaan dadah biasa dalam penggambaran, termasuk pelakon lelaki untuk menambah stamina.

9. Dia sudah lama tidak berhubungan dengan keluarganya di Malaysia. 

10. Dia mengakui jika 'barang' tidak naik ketika penggambaran, akan mengambil suntikan (Trimix / Caverject / Apostradil) pada kemaluan.

11. Walaupun ada pelakon lucah mampu kumpul harta sehingga RM10 juta, jumlah mereka yang benar-benar berjaya hanya sedikit. Kebanyakan pelakon filem lucah hidup miskin.

12. Ramai pelakon filem lucah yang menjadi escort atau 'peneman' sebagai kerja sampingan.

Kredit foto: Carian Google
Alvin juga berkata sesiapa yang ingin menjadi pelakon porno perlulah kerana minat dan jangan menjadikannya sebagai kerja sepenuh masa kerana ianya tidak mendatangkan kemewahan. Alvin sendiri telah bersedia daripada awal dengan menceburkan diri dalam perniagaan.

Menarik perkongsian Alvin. Tapi sayang sekali kerana dia dahulunya mempunyai masa depan yang lebih cerah ketika masih menuntut di National Universiti of Singapore (NUS) suatu ketika dulu. -CARI
4

Bagus
10

Marah
10

Terkejut
9

Sedih
9

Lawak
10

Bosan

Friends Rank (52 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote chinta89 14-3-2019 12:54 PM
omg usahlah dibuka2 thread dia ni... org2 yg sengaja menjatuhkan maruah diri like alvin ke sajat ke safie ke... lagi suka kita up n pemeskan diorg.
Quote RatuDunia94 14-3-2019 12:59 PM
Ni filem lucah stok pprt.. yuckkkk
Quote nanny_1 14-3-2019 01:28 PM

ziziknya.
muka gini jadi pelakon porno
barang dah macam pensel 2B harus la bayaran rendah
kahkahkah
Quote AbukRokok 14-3-2019 01:30 PM
apa rasa vivian lee skrg?
Quote tagas 14-3-2019 01:36 PM
konfem kena aids dah
Quote mangkukhayun 14-3-2019 02:13 PM
mohon lupus mahkluk ni
Quote annabellaruz2 14-3-2019 02:23 PM
'barang' nak kena injek?? haih! rupa pun sedeh!!
Kesian pelakon wanita nya..huhuhu
Quote bellaa 14-3-2019 02:33 PM
dah dapat sipilis belom?
Quote buapakperut 14-3-2019 03:12 PM
muka macam ini kalau dapat job pun nasib2 saja
Quote notsospecial007 14-3-2019 04:13 PM
sedehnyaaa bayaran ciput.. mcm xseronok je keja tuu
Quote Artemesiaa 14-3-2019 04:20 PM
Umur pun dah makin meningkat dah tak seperti muda remaja dulu mulalah nak ada perassan rasa rugi itu ini
Quote BoongaKertas 14-3-2019 05:05 PM
kalau tgk heols, iols sellau terfikir ape nasib ex gf heols. iols speku mesti nyesal ikut kat ex bf dia yg ni
Quote pokaibanktokyo 14-3-2019 05:22 PM
Lorrrr. Nazi sepet pun ada
Quote pokaibanktokyo 14-3-2019 05:23 PM
nanny_1 replied at 14-3-2019 05:28 AM
ziziknya.
muka gini jadi pelakon porno
barang dah macam pensel 2B harus la bayaran rendah

Aaahahahaa...
Quote hanakikan 14-3-2019 06:16 PM
kat pornhub takde video heols. nanti iols nak check kategori Asian. mana tahu saja je buat cerita. padahal nada
Quote pokaibanktokyo 15-3-2019 07:28 AM
Alvin "the Jailbird" Tan
Quote namr 15-3-2019 11:45 AM
choi, rupa sudahlah haruk sapa la malang berlakon dgn dia ni
Quote Sang_Pencinta 15-3-2019 11:48 AM
hanakikan replied at 14-3-2019 06:16 PM
kat pornhub takde video heols. nanti iols nak check kategori Asian. mana tahu saja je buat cerita. p ...

Dah jumpa kah video beliau?
Quote farlis 15-3-2019 12:49 PM
Hahahhaah
Ada hati jd porn star..
Sesuai sgt la dgn level pprt tuh...

Lihat semua komen(38)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

22-5-2022 06:45 PM GMT+8 , Processed in 0.094832 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top