Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Gambar Baby Bump Oksana Voevodina, Wanita Yang Didakwa Isteri Sultan Muhammad V Jadi Perhatian

Oleh: Saiful|13-3-2019 11:40 AM Komen: 90
Foto: Google
Sebelum ini kecoh bila bekas ratu cantik Moscow, Oksana Voevodina hamil anak sulung selepas menjalani rawatan kesuburan di Jerman.

Wanita yang didakwa isteri kepada Sultan Muhammad V itu nampaknya sekali lagi meraih perhatian dunia apabila dilihat bersama seorang lelaki muda di sebuah pasar raya.

Foto: Google
Menurut portal Rusia StarHit, beberapa keping gambar yang diambil oleh paparazi di Azbuka Vkusa itu jelas menunjukkan baby bump Oksana.

Memetik beberapa sumber lain, wanita tu dilihat sibuk memilih roti dan barang-barang keperluan rumah.

Foto: Starhit
Bukan itu sahaja, Oksana juga dirakam sentiasa memegang perutnya.

Imbas kembali sebelum ini, rakyat Malaysia gempar bila gambar dan video perkahwinan lelaki mirip Sultan Muhammad V dengan Oksana tersebar di media sosial.

Foto: Google
Bagaimanapun sehingga kini tiada langsung pengesahan mengenai dakwaan Baginda melangsungkan perkahwinan di Rusia. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
4
Marah
6
Terkejut
9
Sedih
6
Lawak
8
Bosan
7
Komen: 90
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote None68 20-3-2019 04:18 PM
Xde ler lawa mana pun..comei lagi awek2 klate..

Lain-lain Komen

Quote Siti_Mustaqim 12-3-2019 06:22 PM
siapa laki tu?
Quote munchkin 12-3-2019 06:25 PM
Ntahnya. Sapa laki tu. Suka2 je ambil gabar org. Bangang. Takkan oks tu jalan mcm tu je takde bodyguard ke hapa.
Quote MadameOnion 12-3-2019 06:52 PM
Muka tak clear..but obviously laki tu bukan exgong
Quote Aerhys 12-3-2019 06:57 PM
Interesting... Go on
Quote jazaa100 12-3-2019 07:00 PM
Adik dia le tu....

Trend skrg klu mngandung kena pegang perut..
Quote LadyCarefree 12-3-2019 07:03 PM
Maka kalau tuhan kamu itu benar, tunjukkanlah kekuasaannya.
Quote Cuppy 12-3-2019 07:05 PM
Alaaa. Bagi la gmbr clear. Nak tgk...
{:stress
Quote azwanaliori 12-3-2019 07:22 PM
Personal hot bodyguard? Aumm
Quote belilies 12-3-2019 07:22 PM
Pahal gambar kecik sangatttt! Alang2 dah kau letak headline camtu besarkanlah gambau tuuu. Hangen tul.
Quote RatuDunia94 12-3-2019 07:59 PM
Nahhhh...





Quote Acikgomen 12-3-2019 08:13 PM
Dah ada jantan lain ke
Quote cmf_premierleag 12-3-2019 08:17 PM
sheols x kelik ke kelate ko? duk rusia sana jah
Quote lasagnaklcc 12-3-2019 08:18 PM
cmf_premierleag replied at 12-3-2019 08:17 PM
sheols x kelik ke kelate ko? duk rusia sana jah

Raya nnt balik la....
Quote Meiizu 12-3-2019 08:22 PM
Dah mcm meghan plak..duk pegang perut
Quote inspektoremos21 12-3-2019 08:24 PM
Edited by inspektoremos21 at 12-3-2019 09:38 PM

Iols membayangkan mcm dalam filem2 yg Oksana ni walaupun kahwin dgn putera raja tapi tak bahagia. Suami oksana ni 24/7 busy tak ada masa nak bersweet2 so oksana pun kesepian. Pastu Oksana ni ke sana ke sini selalu ditemani bodyguard yg helok & sering mengambil berat tentang beliau. Tanpa disedari, oksana dan bodyguard nya itu sebenarnya telah jatuh cinta..

Sekian cerita dongeng iols
Quote dua_chzy 12-3-2019 08:45 PM
RatuDunia94 replied at 12-3-2019 07:59 PM
Nahhhh...

Adik sheol or sekendel?
Quote xtahumenahu 12-3-2019 09:01 PM
Loh...queen g soping camtu jahh??
Quote dess402 12-3-2019 09:04 PM
xtahumenahu replied at 12-3-2019 09:01 PM
Loh...queen g soping camtu jahh??

queen kelantan  ..  biasa la .
Quote nisako 12-3-2019 09:07 PM
sape lg tu wei...

Lihat semua komen(90)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
2.756534s Gzip On
To Top