CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

'Diparang' Kekasih Kakak Kerana Tegur Selalu Menumpang Rumah

6-3-2019 02:28 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 3199| Komen: 8

Description: Remaja 18 tahun cedera dikelar teman lelaki kakaknya kerana menegur lelaki itu menumpang di rumah keluarganya.
Remaja 18 tahun cedera dikelar teman lelaki kakaknya kerana menegur lelaki itu menumpang di rumah keluarganya.

Harian Metro melaporkan, kejadian berlaku di Taman Seri Kijang di Bukit Mertajam, Seberang Perai kira-kira jam 10.20 malam kelmarin.


Dalam kejadian, suspek berusia 20 tahun menyerang mangsa dengan sebilah parang menyebabkan kecederaan pada perut, betis kanan dan pergelangan tangan kiri mangsa.


Foto: Kosmo!

Difahamkan, mangsa kurang senang dengan suspek yang tinggal di Parit Buntar, Perak kerap menumpang di kediaman keluarga teman wanitanya dan pernah mengugut akan memukul pasangan terbabit jika ternampak mereka di rumah berkenaan.

“Suspek bersama teman wanita kemudian pulang ke rumahnya di Parit Buntar dan dia mengambil parang serta rotan sebelum berpatah balik ke rumah mangsa.

“Kemudian, berlaku pergaduhan antara mereka berdua sebelum suspek melibas parang ke arah adik teman wanitanya dan kejadian itu berjaya dileraikan bapa mangsa,” kata Ketua Polis Daerah Seberang Perai Tengah Asisten Komisioner Nik Ros Azhan Nik Ab Hamid.

Tambah Nik Ros, pihaknya menahan suspek sejurus menerima maklumat serta merampas parang dan rotan di dalam rumah itu.

Suspek kini dirawat di Hospital Seberang Jaya (HSJ) kerana mengalami kecederaan parah.

Suspek yang tidak memiliki rekod lampau direman seminggu bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 326 Kanun Keseksaan. - CARI
7

Bagus
5

Marah
3

Terkejut
7

Sedih
9

Lawak
7

Bosan

Friends Rank (38 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • edmorita79

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote buapakperut 6-3-2019 02:34 PM
bangsa apa ini? macam bukan belacan saja? tak sedar diri punya bewak
Quote AwanCikDania 6-3-2019 02:35 PM
Belum apa2 lagi dah tunjuk samseng. Betul lah tegur tu. mana elok duduk umah kekasih. Dah tak ada rumah sendiri ke. {:dot
Quote Burong_Hantuk 6-3-2019 02:48 PM
Muka tak tau malu,tumpang tido rumah orang
Quote leylapple 6-3-2019 03:07 PM
kalau si kakak nak berlakikan si baran mcm nie siapkanlah keranda cepat2...

entah2 tak lama lagi si kakak lagi yg jadi mangsa
Quote achilles_heel 6-3-2019 04:17 PM
buapakperut replied at 6-3-2019 02:34 PM
bangsa apa ini? macam bukan belacan saja? tak sedar diri punya bewak

ni mesti bangsa lembu x pun bangsa babi yang komen

Quote bezita60 6-3-2019 10:12 PM
Mujur tak putus leher
Quote insulin 6-3-2019 10:13 PM
buapakperut replied at 6-3-2019 02:34 PM
bangsa apa ini? macam bukan belacan saja? tak sedar diri punya bewak

Nampaknya macam orang Cina.

Quote pokaibanktokyo 7-3-2019 08:05 AM
Biawak sepet tu teringin nak tidur di lokap plak

Lihat semua komen(8)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-6-2023 04:40 PM GMT+8 , Processed in 0.323108 second(s), 37 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top