Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Ditangkap Bercium Dengan Suami Khloe, BFF Kylie Jenner Memohon Maaf

13-3-2019 12:13 PM|Oleh: Sang_Pencinta| Komen: 8

Jordyn Woods, teman baik kepada kepada Kylie Jenner yang ditangkap basah sedang bercumbuan dengan suami Khloe Kardashian, Tristan Thompson telah memohon maaf kepada keluarga itu mengatakan beliau terlalu mabuk pada malam kejadian dan tidak mempu mengawal dirinya. 

Sumber TMZ memberitahu, Jordyn menangis memohon maaf kepada Kylie dan Khloe  dan mengakui tindakan bodohnya. Menurutnya, beliau sangat mabuk ketika hadir ke  majlis keluarga Kardashian dan  menyebabkannya tidak dapat mengingati apa-apa pada hari kejadian. Jordyn juga memberitahu tidak pernah tertarik kepada Tristan. Kerana tindakannya, Jordyn telah dipulaukan oleh keluarga itu dan semua sumber pencariannya selama ini termasuk menjadi model jenama mereka telah ditamatkan.

Khloe Kardashian pula telah memutuskan hubungan dengan teman lelakinya, ahli sukan Tristan Thompson.


Kredit foto: TooFab


Menurut sumber, Tristan telah terbang ke Los Angeles untuk meraikan Hari Valentine dengan Khloe dan anak mereka, True. Walau bagaimanapun dalam satu majlis keraian yang dihadiri oleh rakan dan keluarga mereka, Tristan telah ditangkap berdua-duaan dengan Jordyn.


Kredit foto: RadarOnline


Sumber memberitahu, beberapa orang saksi ternampak Tristan dan Jordyn bercumbuan dan melaporkan kepada Khloe yang menangkap mereka berdua. Khloe dikatakan memutuskan hubungan dengan Tristan serta merta pada malam kejadian.



Kredit foto: Instagram



Sumber memberitahu Khloe tidak mahu berbaik dengan Tristan kali ini memandangkan ini bukan kali pertama beliau ditangkap curang. Sebelumnya Tristan pernah dilihat bercumbuan dengan beberapa orang wanita di sebuah kelab malam dan dirakam membawa masuk wanita ke bilik hotelnya. Lebih memedihkan, kejadian berlaku pada saat Khloe sedang sarat bertarung nyawa di hospital untuk melahirkan anak sulung mereka.



Kredit foto: Instagram



Tidak diketahui apa reaksi Kylie setakat ini tetapi Khloe dan beberapa orang rakan rapatnya seperti Malika dan Larsa Pippen yang berada di tempat kejadian mengesahkan kecurangan Tristan kali secara terbuka di laman sosmed.



Kredit foto: Instagram
Kredit foto: Instagram


Tristan pula cuba menafikan dengan memuatnaik status 'Fake News' tetapi memadam status itu seketika kemudian. Walaupun bagaimanapun, ada peminat berkata ini balasan karma kepada Khloe yang merampas Tristan daripada kekasih sebelumnya.


Kredit foto: Instagram


Semoga Khloe membuat tindakan yang sewajarnya demi kebahagiaan beliau dan anak kecilnya. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
8
Marah
5
Terkejut
12
Sedih
9
Lawak
10
Bosan
12
Komen: 8
Komen

Previous : Jennifer Garner Gesa Ben Affleck Ke Rehab Jika Mahu Jumpa Anak

Next       : Mendiang Karl Lagerfeld Wariskan Jutaan Dollar Kepada Kucing Dikatakan Jelmaan Ibunya

Komen Terbaru

Quote niena90 22-3-2019 12:07 PM
Kalau dah spesis penabur benih merata-rata ni tak payah la percaya lgsg. Curang tu benda biasa je pada dia, kalau tak boleh terima blah je terus dari hadap jantan gatal camni!

Lain-lain Komen

Quote obses_budak 13-3-2019 12:34 PM
Ni bkn kes dh beku ke
Quote kejesame 14-3-2019 12:31 AM
Haha ♂♂♂
Quote sweetgirl 14-3-2019 03:40 PM

baru gak la on februari aritu kan... hehehe

Quote obses_budak 14-3-2019 05:02 PM
sweetgirl replied at 14-3-2019 03:40 PM
baru gak la on februari aritu kan... hehehe

Aah.. Kira lambt la..sbb dh ad mcm2 iv dah gn si jordan tu...br cari nk kluar
Quote sweetgirl 15-3-2019 08:39 AM
obses_budak replied at 14-3-2019 05:02 PM
Aah.. Kira lambt la..sbb dh ad mcm2 iv dah gn si jordan tu...br cari nk kluar


Quote None68 20-3-2019 04:14 PM
Aku mcm ada terbaca kata bf dia Islam, ke aku yg tersilap..
Quote AppleJack 22-3-2019 12:13 AM
macam macam hal
Quote niena90 22-3-2019 12:07 PM
Kalau dah spesis penabur benih merata-rata ni tak payah la percaya lgsg. Curang tu benda biasa je pada dia, kalau tak boleh terima blah je terus dari hadap jantan gatal camni!

Lihat semua komen(8)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.076185s Gzip On
To Top