Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

'Barang Kemas' Suami Hanya 1 Inci, Patutkah Pengantin Baru Rasa Kecewa?

12-2-2019 10:54 AM|Oleh: Sang_Pencinta| Komen: 41

Seorang pengantin baru yang menggunakan nama samaran u/throwaway_peen34 menghebohkan forum Internet popular Reddit minggu ini apabila meluahkan kekecewaan malam pertamanya akibat 'barang kemas' suaminya hanya berukuran tiga sentimeter (1.15 inci).


Kredit foto: Daily Express

Wanita itu mendedahkan mereka berkenalan selama enam bulan sebelum bertunang dan berkahwin enam bulan kemudiannya. Perkahwinan mereka dikatakan berlangsung pada Sabtu lalu (9 Januari 2019). 

Menurut wanita itu, sekembalinya daripada bulan madu beliau terus meluahkan kekecewaannya di forum Reddit. Beliau mengesyaki suaminya mempunyai sindrom micropenis.


Kredit foto: Reddit

Sindrom micropenis adalah keadaan di mana saiz kemaluan lelaki jauh lebih kecil daripada biasa. Punca utamanya adalah kekurangan hormon androgen si ibu ketika mengandung dan kegagalan sintesis hormon testosteron. Dianggarkan, 0.6 peratus lelaki seluruh dunia mengalami kecacatan ini.



Kredit foto: Reddit

Wanita itu mendedahkan tidak pernah melakukan sebarang hubungan seks dengan suaminya ketika zaman bercinta kerana mendakwa suaminya berfikiran konservetif. 

"Kami pernah ringan-ringan, tetapi tidak sampai sehingga melakukan seks," katanya.


Kredit foto: Carian Google

Bagaimanapun, dia terperanjat besar ketika malam pertama mereka, tetapi berjaya menyembunyikan kekecewaan daripada pengetahuan suaminya.


Kredit foto: Mirror.com

Wanita itu meminta pendapat warga Forum Reddit apakah yang perlu dilakukannya. 

"Wajarkah saya rasa kecewa?" soalnya yang kemudian dijawab beberapa forumer dengan menyatakan dia berhak untuk berasa kecewa, tetapi masa perkenalan mereka berdua terlalu singkat. 

"Saya rasa ada banyak lagi kejutan menanti anda kerana berkahwin dengan orang yang anda sendiri tidak kenali dengan baik," kata seorang lagi.


Satu masalah yang sangat sukar untuk diselesaikan. Apa pendapat pembaca pula? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
5
Marah
3
Terkejut
2
Sedih
2
Lawak
3
Bosan
2
Komen: 41
Komen

Previous : Burung Merpati Dengan Vest Berhias Dipertemukan Dengan Tuannya Selepas Hilang Seminggu

Next       : Beri Resit Tertulis 'Asians' Kepada Pelanggan, Restoran Auckland Falls Dituduh Rasis

Komen Terbaru

Quote precious_chicas 13-4-2019 03:44 AM
hmm...camane yer....agaknya sebelum kawen kena tgk dulu saiz sebenar kalau tidak merana sepanjang perkahwinan hoho

Lain-lain Komen

Quote chinta89 12-2-2019 11:15 AM
Wanita itu mendedahkan tidak pernah melakukan sebarang hubungan seks dengan suaminya ketika zaman bercinta kerana mendakwa suaminya berfikiran konservetif.



lelaki  mana ada nk tolak kalau bab2 gini sblm kawin tp something sgt kalau mmg x btl2 x nk kecuali mmg btl2 iman teguh (tp kalau non muslim ni pkra biasa je). ini pendapat aku je dari thread ni jgn pk bukan2 ye.
Quote None68 12-2-2019 11:27 AM
Btol tu klu blom kawen biasa aje dah projek diaorang ni .. mmg something not right la kan..
Quote Sang_Pencinta 12-2-2019 11:27 AM
Memang patut kecewa tp heboh di internet dapat apa?
Quote Artemesiaa 12-2-2019 11:30 AM
Dia kecewa sebab rasa tertipu.  Benda2 sebegini agak taboo buat sesetengah orang sebab tu jarang nak bercakap mengenainya.
Quote pearl.silver 12-2-2019 11:40 AM
Laki tu pun, dah tau gitu npe xgi berubat sebelum kawen
Quote Sang_Pencinta 12-2-2019 01:33 PM
Micropenis nak berubat gimana? Tak boleh diubati kot?

Cuba google
Quote prettyuglybabe 12-2-2019 01:58 PM
beli la la dildo negro
Quote mieymiey 12-2-2019 03:11 PM
Wanita itu mendedahkan tidak pernah melakukan sebarang hubungan seks dengan suaminya ketika zaman bercinta kerana mendakwa suaminya berfikiran konservetif.


Tak rasa laki tu berfikiran konservetif, tapi lebih pada malu.
Quote bawangkecik 12-2-2019 03:42 PM
micro penis ni anggap ja macam tengok kemaluan bayi lelaki. lebih kurang la kalau dah kawin tgk besar tu haruslah kecewa ye dak
Quote amyza 12-2-2019 04:14 PM
Simpati kat mereka
Quote xmynnx 12-2-2019 04:15 PM
boleh rawat ke kejadian micropenis ni?
I ukur 3cm tu mmg alahai
wajar lah kot isteri tu kecewa? kalau terus terang dari awal mungkin si isteri tak terkejut sgt
Quote Sang_Pencinta 12-2-2019 04:43 PM
Saya salahkan si suami yang tidak berterus terang
Quote Sang_Pencinta 12-2-2019 04:44 PM


Micro penis tu macam ni je saiznya, separuh ibu jari
Quote chicozinn 12-2-2019 04:51 PM
mak aih 3cm tu time bnda tu naik ke hape??

trus meollss pegang pembaris skang huhuuhuhuhuhu..humangaih, kocik lak aihh
Quote palmolive 12-2-2019 05:02 PM
kalo pakai minyak lintah leh jadi macropenis tak?
Quote Sang_Pencinta 13-2-2019 08:16 AM
Minyak lintah tak berkesan tuk micropenis kot
Quote nishikido 13-2-2019 08:36 AM
Sang_Pencinta replied at 12-2-2019 04:44 PM
Micro penis tu macam ni je saiznya, separuh ibu jari

Kalau saiz sebesar ini cuma..meolls pon keciwa jua..kekeke
Quote insulin 13-2-2019 09:16 AM
Pentingkah saiz anu ni? Ingatkan saiz akaun bank bakal suami yang penting. Hmmm.....
Quote green~tea 13-2-2019 12:16 PM
kesiannya heols... cemane laa nak blowjob.. sure confuse... kalo nak masturbate cemane? pakai 2 jari je ke? bertabah lah

Lihat semua komen(41)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas
     CARI App
    Get it FREE Google play
     Instagram
    cari_infonet
    FOLLOW
    Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
    0.051875s Gzip On
    To Top