Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

Habis Madu Sepah Dibuang, Emma Maembong Dan Syed Abdullah Putus?

10-2-2019 07:28 PM|Oleh: top5complete| Komen: 117


Rakyat Malaysia digemparkan dengan gambar mesra pelakon Emma Maembong tidak bertudung disisi Syed Abdullah iaitu abang Menteri Belia dan Sukan tersebar di Internet. 

Lebih memburukkan keadaan, Emma mengejutkan kita semua dengan pengumuman bahawa dia tidak lagi akan bertudung.

Nampaknya, kontroversi yang melanda gadis cantik ini tidak akan berhenti setakat itu sahaja. Kesan kepada hubungan mereka dan gosip yang berlaku, Emma telah memadam semua gambar bersama Syed Abdullah di akaun Instagramnya. Hasil carian juga mendapati tiada lagi nama Syed Abdullah di media sosial itu.


Habis Madu Sepah Dibuang, EMMA MAEMBONG & SYED ABDULLAH PUTUS?



Bukan itu sahaja, Syed Abdullah juga sudah unfollow bekas kekasihnya itu di IG. 

Walaupun diserang netizen kerana dituduh menjadi punca aktres itu membuka tudung, namun Syed Abdullah memberitahu dia menerima semua kecaman dan makian dengan hati yang tenang.


Kredit foto: IG Emma Maembong/IG Syed Abdullah

Persoalannya, apa langkah Emma selepas ini? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
2
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
3
Bosan
2
Komen: 117
Komen

Previous : TAHNIAH! Lagi Seorang Artis Wanita Kini Bertudung, Siapakah dia?

Next       : "Baik Kami Carut Dulu" - Che Ta Perli Siapa Menyanyi Macam Tercekik Sudu Tu?

Komen Terbaru

Quote af_mania 16-2-2019 08:49 AM
kedaikain replied at 11-2-2019 12:27 PM
Video xxx yg tersebar dulu btul ke Emma?

Ada ke?? Main ngan sapa tu?

Lain-lain Komen

Quote sharlenetexas 10-2-2019 07:43 PM
Macam muka amar bangla pulak dolah ni.
Quote kiah_mai_pulak 10-2-2019 07:46 PM
Mcm gayah je....{:run
Quote awekjepun 10-2-2019 07:46 PM
Siapa yg untung? Siapa yg rugi?
Quote budakpink 10-2-2019 08:06 PM
Propa la tu.
Quote caca_eric 10-2-2019 08:06 PM
sharlenetexas replied at 10-2-2019 07:43 PM
Macam muka amar bangla pulak dolah ni.

Syed abdul ni kerja apa sbnrnya
Quote RED 666 10-2-2019 08:15 PM
Muka jenis badboy abg syed sadiq ni, mesti ramai forummer pompuan sini rembes kat dia
Quote nolya 10-2-2019 08:22 PM
awekjepun replied at 10-2-2019 07:46 PM
Siapa yg untung? Siapa yg rugi?

Itulah kan? Malunya pihak lelaki tak seberapa tapi aib si pompuan, tercalar sana-sini shnga tertempias nama sang ayah.  Foto seorang gadis duduk di kelangkang Syed Dolah, kalau ianya bukan Emma, bererti Syed Dolah sudah pernah berfoto begitu dgn gadis lain. Bererti, Syed Dolah itu lelaki yg nakal dn kurang akhlak. Sayang, pandai makan tapi tak pandai simpan.
Quote haruslah 10-2-2019 08:27 PM
Ape pekejaan abgnya?
Quote kembangbunga 10-2-2019 08:35 PM
RED 666 replied at 10-2-2019 08:15 PM
Muka jenis badboy abg syed sadiq ni, mesti ramai forummer pompuan sini rembes kat dia

Bkn pompuan je uols.. jantan2 kat ig tu pun ramai yg rembes kat heols.. uhukkkks
Quote kakanne 10-2-2019 08:39 PM
propa je tu. lps ni btunang. lps tu kawin. mcm kes nora nedim dulu. tupun kalau ayoh restu la
Quote Victorioussss 10-2-2019 08:42 PM
Jom kapel ema

I xkn tnya kisah silam u sbb lelaki y baik xkn tnya kisah silam aweknya
Itu y i bc dlm page KRT

I pandai modi moto taw
Dlu masa i main moto, i korek blok tepi longkang je
Rebore blok smpai oversize 300

Org cakap blok besar2 ni xbest compression kurang tp dorg xtau, pakai piston kecik mmg la xsedap
Quote caca_eric 10-2-2019 08:42 PM
RED 666 replied at 10-2-2019 08:15 PM
Muka jenis badboy abg syed sadiq ni, mesti ramai forummer pompuan sini rembes kat dia

Tak minat dua2.. tp mcm nak masuk teamSA...

Elokla putus... SA byk pilihan..
Quote kiah_mai_pulak 10-2-2019 08:43 PM
caca_eric replied at 10-2-2019 08:06 PM
Syed abdul ni kerja apa sbnrnya

Katanya flight attendant
Quote caca_eric 10-2-2019 08:43 PM
kembangbunga replied at 10-2-2019 08:35 PM
Bkn pompuan je uols.. jantan2 kat ig tu pun ramai yg rembes kat heols.. uhukkkks

Kawan lgbt iols dok like gamba syed ni
Quote kiah_mai_pulak 10-2-2019 08:43 PM
haruslah replied at 10-2-2019 08:27 PM
Ape pekejaan abgnya?

Katanya flight attendant, mas crew
Quote kembangbunga 10-2-2019 08:44 PM
caca_eric replied at 10-2-2019 08:43 PM
Kawan lgbt iols dok like gamba syed ni

Sama laaa.. kwn2 yg mcm tu suka sgt like pic syed dolah ni.. hahaha
Quote aderaderker 10-2-2019 08:45 PM
Ingatkan bakalan jadi  "us againts the world", cinta jagung.
Quote hanna88 10-2-2019 08:59 PM
Ye ke, saje je kot unfollow sebab x tahan dengar kecaman..
Quote jemahjacjon 10-2-2019 09:01 PM
Dah agak dh. Xde nya depa ni berakhir di jingjang pelaminan.

Lihat semua komen(117)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.042341s Gzip On
To Top