Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

Terengganu Bersedih, Lelaki Maut Selamatkan Triton 'Terjun' Sungai

10-2-2019 03:24 PM Komen: 26

Pada jam 7.23 pagi akhirnya mayat Abdul Bari Asyraf Mohd ditemui terapung di sungai Terengganu di Pulau Warisan, Kuala Terengganu.

Menurut sumber daripada seorang rakan mangsa, beliau sedang memancing bersama di tepi sungai sebelum melihat sebuah kereta Mitsubisi Triton yang diparkir tiba-tiba menjunam ke dalam sungai. 



Tanpa berfikir panjang, mangsa dan beberapa orang lagi terjun untuk menyelamatkan lima penumpang yang berada di dalam kenderaan tersebut. Namun, mangsa terkorban dalam perjuangan melawan arus deras.

Salah seorang penumpang kenderaan terbabit menangis dan terhutang budi kepada arwah mangsa. Mereka dimasukkan ke wad selepas kejadian dan hanya mengetahui mengenai kematian arwah selepas dimaklumkan oleh jururawat hospital.



Sementara itu, ibu kepada Abdul Bari bersyukur anaknya ditemukan dan reda dengan pemergiannya. - CARI




Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 26
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Paiya 11-2-2019 04:38 PM
aku percaya orang yang terkorban sebab selamatkan orang lain memang ditempatkan di syurga

Lain-lain Komen

Quote rosevelvet 10-2-2019 03:37 PM
Innalillah. Semoga tempatmu di syurga bsama para syuhada. Amiiin
Quote Mary_jane 10-2-2019 03:57 PM
Moga rohnya dicucuri rahmat. Lately banyak insiden meragut nyawa, be it eksiden kereta, kebakaran, lemas.
Quote mawar_mustika 10-2-2019 04:11 PM
innalillah...moga arwah ditempatkan dikalangan org2 yg beriman
Quote RatuDunia94 10-2-2019 04:26 PM
Cane triton tu bleh masuk sungai?
Quote rosevelvet 10-2-2019 04:53 PM
RatuDunia94 replied at 10-2-2019 04:26 PM
Cane triton tu bleh masuk sungai?

Driver tu start kete ingtkan gear D rupanya R
Quote moonbug 10-2-2019 04:59 PM
Ya Allah kurniakanlah syurga untuk arwah
Quote akumak 10-2-2019 05:11 PM
Semoga syurga utk arwah. Alhamdulillah ramai solat jenazah utk arwah
Quote azie999 10-2-2019 05:17 PM
Alfatihah. Semoga arwah ditempatkan di kalangan orang2 yg beriman. Sedih
Quote raihaneem 10-2-2019 05:56 PM
Innalillahi wa inna ilaihirojiuun..

Bidadari menunggu di syurga..semoga Allah beri ganjaran syurga buat almarhum Bari
Quote emelia1509 10-2-2019 06:25 PM
Salam takziah.
Alhamdulullah dah jumpa.
Quote esbok 10-2-2019 06:47 PM
rosevelvet: Driver tu start kete ingtkan gear D rupanya R


Kadang2 aku pun mcm ni.

Innalillah
Quote OttoVonBismark 10-2-2019 08:42 PM
no comment
Quote LautBiru52 10-2-2019 09:39 PM
Tengok berita tadi. Mak arwah nampak redha
Quote axl_bach 10-2-2019 09:45 PM
Innalillahi wa inna ilaihi rojiun

Terkorban melawan arus deras?? dlm video tu x nmpk arus deras pun...ke tu video lain?
Quote ikanmasin 10-2-2019 10:13 PM
Innalillahiwainnailaihirojiun...
Quote Jezza40 11-2-2019 06:41 AM
Al fatihah
Quote 234126 11-2-2019 07:55 AM
Innalillah. Semoga diberi ganjaran syurga.

Tengok video tu tapi confuse siapa yang teriak2 sampai terduduk kat atas darat tu?
Quote Deidra 11-2-2019 08:05 AM
Al fatihah..moga syurga buatmu dik..
Quote kucingitam 11-2-2019 10:40 AM
axl_bach replied at 10-2-2019 09:45 PM
Innalillahi wa inna ilaihi rojiun

Terkorban melawan arus deras?? dlm video tu x nmpk arus deras p ...

tu la..nampak mcm tenang je air, but kita tak tau kan..

Lihat semua komen(26)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.052349s Gzip On
To Top