Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Bayi Mati-Dibiarkan Lapar, Pakai Lampin Berulat, Selimut Dibasahi Air Kencing

Oleh: Myra Rozi|8-2-2019 05:35 PM Komen: 22
Seorang bayi yang baru berusia empat bulan maut selepas dibiarkan memakai lampin yang berulang, kerana tidak ditukar selama dua minggu.

Mangsa, Sterling Koehn ditemui mati dalam keadaan mulutnya berdarah dalam buai di pangsapuri yang didiami ibunya Cheyanne Harris pada 30 Ogos 2017.

Metro UK melaporkan, Sterling meninggal dunia akibat dehidrasi, kekurangan zat makanan dan jangkitan E Coli selepas najis pada lampin pakai buangnya mula mereput.

Kredit foto: The Metro
Ketika ditemui, berat bayi itu hanya kurang tiga kilogram dan selimutnya dibasahi air kencing.

Menurut sumber lagi, ulat dibiarkan merayap di bawah pakaiannya ketika dia masih hidup.

Mangsa juga dibiarkan sendirian dalam bilik yang lembap sepanjang tempoh dua minggu.

Peguam Harris, Nichole Watt menyifatkan kematian Sterling sebagai satu kemalangan.

Harris, Kredit foto: The Metro
Dia memberitahu juri bahawa Harris mengalami kemurungan dan mengambil dadah untuk menangani masalah itu.

Bapa Sterling, Zachary Koehn, 29, turut dijatuhi hukuman sama seperti Harris dan dia telah menjalani hukuman penjara seumur hidup sejak November lepas. -CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
2
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
3
Bosan
1
Komen: 22
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Buritan 11-2-2019 02:13 PM
clarizsa replied at 9-2-2019 02:20 PM
Dan masih ada manusia yg suka kata kat kami2 yg belum dapat beranak ni tuhan tak bagi anak sebab tak ...

Org yg ckp tuu bodo.. tuhan tak bg anak sbb itu ujian yg korang kena hadaplaa kat bumi nii.. ade org ujian jd andartu.. ade org ujian branak byk.. ade org ujian mental.. ade org ujian kaya..

Lain-lain Komen

Quote dua_chzy 8-2-2019 06:40 PM
Elok la mati jah. Boleh masuk sorga.
Quote merrissa 8-2-2019 06:47 PM
dua_chzy replied at 8-2-2019 06:40 PM
Elok la mati jah. Boleh masuk sorga.

daripada hidup dalam neraka dengan mak bapak yg mendadih je tau....buat xnk pakai condom...dpt anak..sesuka je bunuh...padan muka kene penjara seumur hdup
Quote buapakperut 8-2-2019 07:24 PM
kenapa kau beranak soalnya kalau biar anak dimamah ulat?
Quote umbut 8-2-2019 07:41 PM
buapakperut replied at 8-2-2019 07:24 PM
kenapa kau beranak soalnya kalau biar anak dimamah ulat?

Sebab terbabas ketika syok
Quote moonbug 8-2-2019 08:11 PM
Rest in peace little one
Quote None68 8-2-2019 08:26 PM
Sedih geram sakit hati benci..bercampur baur dibuatnya
Quote LautBiru52 8-2-2019 08:36 PM
Kemalangan? Kemurungan aku baca
Quote ikanmasin 8-2-2019 08:37 PM
sedih nya..eloklah mak bapa tu mereput sekali dlm penjara..
Quote Victorioussss 8-2-2019 10:58 PM
Lahanat..murung konon sbb tu amek dadah

Beri hukuman setimpal
Pakaikan pampers kt dorg
Biarkn terberak terkencing situ
Xyah bg makan minum

Biar mampos
Quote sehirkedi 8-2-2019 11:57 PM
Sedihnya baca berita ni..
Quote onexox97 9-2-2019 12:02 AM
Mujur bukan di Malaysia
Quote kakyungpilah85 9-2-2019 11:25 AM
siatkan aje puki mak dy tu..memantat reti plak..dah bunting beranak xreti jaga..jilake punya perangai!
Quote Levespa 9-2-2019 01:39 PM
kalau dah menagih akal pun hilang.. baik bagi anak tu kat adoption agency
Quote RatuDunia94 9-2-2019 01:42 PM
Maknya kalo kurus lg cantik..

Tp perangai hazabedah..
Quote clarizsa 9-2-2019 02:20 PM
Dan masih ada manusia yg suka kata kat kami2 yg belum dapat beranak ni tuhan tak bagi anak sebab tak layak jaga anak
Yg senang dapat pastu biar anak mati mereput tu layak lah sangat
Quote chicozinn 10-2-2019 12:03 AM
Kemalangan kepala bana ko!!!celaka pnye peguam..ank ak klu lmbat tkar pampers pun da rengsa ni kn plak 2mgu..Tenanglah dikau di syurga sana wahai anak..Ya Allah sedihnya baca brita ni..
Quote chinta89 10-2-2019 10:53 AM
sedihnya lahai baca berita di luar akal ni
Quote Burong_Hantuk 10-2-2019 11:14 AM
mak bapak jnis tak guna.
Quote Burong_Hantuk 10-2-2019 11:15 AM



Lihat semua komen(22)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.050528s Gzip On
To Top