Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

"Bukan Bishe Bishe" - Trademark Baru DS Najib Raih Perhatian Netizen

8-2-2019 11:08 AM Komen: 29
Selepas tagline "Malu Apa Bossku" yang dipopularkan semula oleh bekas Perdana Menteri, DS Najib, kini beliau hadir dengan tagline baru yang lebih mencuit hati. 

Video itu dimuat naik di laman Instagramnya dan mendapat tontonan hampir setengah juta dalam masa sehari.



Setelah bertukar kerajaan, DS Najib kini lebih mesra dengan rakyat, anak muda terutamanya. Bermula dengan menaiki motor Y15ZR yang tular sehingga menjadi meme, DS Najib kemudian mempopularkan tagline "Malu Apa Bossku" yang kini digunakan hampir semua anak muda di Malaysia. 

Tidak cukup dengan itu, beliau muncul lagi dengan video baru untuk cuba mengambil hati anak muda.


Kredit foto: Motoqar

Video itu menerima pelbagai reaksi netizen yang rata-rata berasa kasihan dengan bekas Perdana Menteri itu. 








Video DS Najib itu tidak terlepas daripada menjadi bahan jenaka netizen yang membuat parodi menggunakan tagline "Bukan Bishe Bishe" itu. 


Meskipun DS Najib dilanda kontoversi daripada pimpinannya yang terdahulu, dia nampak tenang dan cuba untuk mengambil hati anak muda semula. 

Jadi, apa komen anda tentang isu ini? Patutkah DS Najib teruskan gayanya bermesra dengan anak muda meskipun dihimpit pelbagai  kontroversi? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
2
Terkejut
1
Sedih
2
Lawak
2
Bosan
3
Komen: 29
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote taji2906 12-2-2019 09:25 AM
najib dgn bdk sebelah dia tu sama je geram aku tgk..
yg geng belakang2 tu pun sama... adoiii siap nk terjelir lidah plak last2..
debik baru tau... hahaha

Lain-lain Komen

Quote kucingitam 8-2-2019 11:09 AM
kesian tgk dia dah macam apa je...
Quote MadameOnion 8-2-2019 11:14 AM
kucingitam replied at 8-2-2019 11:09 AM
kesian tgk dia dah macam apa je...

kesian..tapi cerdik sbb kebanyakan yg sokong najib ni adalah kalangan depa2 yg belum layak mengundi pru14..
Quote siputsedut 8-2-2019 11:28 AM
MadameOnion: kesian..tapi cerdik sbb kebanyakan yg sokong najib ni adalah kalangan depa2 yg belum layak mengundi pru14..

Sbb aritu ramai anak muda baru first time ngundi keluar ngundi..terus flop bn...anak muda ni pulak ramai yg jenis emosional...senang terikut2 trend..lalang . . So jib tau dia kena menangi hati anak2 muda ni la...strategi dia kot dlm 5 tahun ni kumpul pengikut baru...especially golongan anak muda yg terjentik dgn perubahan yg ph buat...main je emosi anak2 muda ni...sama mcm ph buat dlu mainkan emosi anak muda thru ptptn...
Quote renko 8-2-2019 11:30 AM
kesiann
jadi badut betul2 dah
Quote Rogue98 8-2-2019 11:33 AM
Patut stay away from these useless people. They are just using him. Yang depan sekali tu dulu kemain anti najib sebelum Pru14. Now taking advantage nak jual t-shirt n hoodie.
Quote RatuDunia94 8-2-2019 11:40 AM
OMG! Please stop this nonsense. Nampak sgt terdesak..
Quote PulutSambal 8-2-2019 12:08 PM
Masa aku tgk vid ni, aku tgk semua yg jd geng kat blkg tepi kiri kanan dia ni semua stok rempit. Masalahnya ko tu dah tua kertu, jadah geng dgn rempit2 ni? Time dia ckp beshe2 tu aku dah "Ya Awlohhh ko dah kenapaa..." Aku yg merempit ari2 pun x mampu nak bergeng dgn mat rempit. Kosser siss!
Quote kucingitam 8-2-2019 12:21 PM
tahnya...nampak terdesak sangat...gina..oo gina..tolonglah nasihatkan daddy  ko ni hah..
Quote Iema5008 8-2-2019 12:41 PM
Too much troll buat dia nmpk murah... especially dgn ayat bossku... mcm dia x faham dan tak reti nk guna ayat tu mcm mna... {:freak
Quote gummiebear 8-2-2019 01:26 PM
Kesiannya
Quote kucingitam 8-2-2019 02:13 PM
aku baru tgk kat fb video dia nak promote air apa molten ke namanya..kesian lah hai diperguna sebegitu rupa
Quote eyansss 8-2-2019 02:15 PM
kakmah mana?  tak tegur ke encik suami dia ni?
Quote Cyempaka 8-2-2019 02:26 PM
sumpah aku geli. aku bkn lah pembenci najib sangat, tp dengar dia sebut bukan biasyeee biasyee tu macammm eww yarrkk. jantan yg depan tu lagi lah... dabel ewwww
Quote chandrahusin 8-2-2019 02:47 PM
dh mcm badut Najib
aku fikir Najib tak tau pun ni adalah paling low level yg dia boleh pegi
dari seorg PM ke mat rempit
pdhal org bangsawan dulu
Quote DollahRepek 8-2-2019 03:22 PM
Mamat yang paling depan tu scammer. Kesian kt najib sbb kena guna dgn scammer
Quote saviour_09 8-2-2019 03:50 PM
stop it la sebelum jatuh semula

aku yg neutral ni pun mula2 ok je dgn troll2 najib ni
bila dah keluar pulak yg bishe2 ni then thats it la
someone gotta tell him to stop rite fucking now
sebelum dibenci semula
Quote amukgemuk 8-2-2019 04:12 PM
kalau baca FB beliau, boleh dihidu usaha memenangi hati budak2 muda.  AJL pun dia komen, siap tulis lirik lagi.
Strategi tu.

Hakikatnya, siapa saja yg ditampuk kuasa akan dibenci.
Ingat kalau beliau jadi PM (katakan), org ramai suka cinta sgala ke? Mula-mula 3-4 bulan je.
Lepas tu, mula la meluat balik. Bukan sebab dirinya. Sebab mentaliti orang
Quote somaki 8-2-2019 05:53 PM
amukgemuk replied at 8-2-2019 04:12 PM
kalau baca FB beliau, boleh dihidu usaha memenangi hati budak2 muda.  AJL pun dia komen, siap tulis  ...

Aku suka komen kau ni. Memang betul. Macam Tun M sebelum jd pm ke 7. Dipuji kejap beberapa bulan. Lepas tu kena kecam jugak 2x5 5x2. Netizen skang acah2 rindu pokjib plk. Aduii memang melayu mudah lupa
Quote giyomi 8-2-2019 06:24 PM
ntah apa yg hebat sgt pon tak pasti, sampi ada yg terikut2...well it doesn't make us forget what you have done to us and Malaysia in general

Lihat semua komen(29)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.060436s Gzip On
To Top