CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Gosip Socmed Lihat artikel

Lepas Buka Tudung, Emma Maembong Tutup Perniagaan Tudungnya Pula!

8-2-2019 10:36 AM| Diterbitkan: taniabecks92| Dilihat: 14641| Komen: 70|Original author: Oleh: M&M

Description: Ramai yang kecewa dengan keputusan Emma Maembong atau nama sebenarnya Fatimah Rohani binti Ismail untuk tidak lagi bertudung setelah lima tahun tampil dengan imej tersebut.
Ramai yang kecewa dengan keputusan Emma Maembong atau nama sebenarnya Fatimah Rohani binti Ismail untuk tidak lagi bertudung setelah lima tahun tampil dengan imej tersebut.

Ramai peminat yang meluahkan rasa terkilan mereka terhadap isu itu dan mendoakan agar Emma kembali bertudung semula. 

Emma bagaimanapun, tegas dengan pendiriannya dan menyatakan ingin menjadi dirinya sendiri. 


Kredit foto: IG Mysketchbookshawl

Sepanjang imejnya yang bertudung, Emma telah membuka perniagaan tudungnya sendiri. Butik My Sketchbook Shawl milik Emma dibuka di Kuala Terengganu serta menyediakan khidmat pembelian atas talian. 


Corak-corak selendang jualan butiknya itu menggunakan konsep lakaran batik hasil ilham Emma sendiri dan mendapat sambutan yang begitu menggalakkan daripada peminat terutamanya.


Kredit foto: Mysketchbookshawl

Namun, lamanInstagram rasmi butik berkenaan baru-baru ini mengumumkan akan mengadakan jualan tutup kedai. Amboi, seiring dengan imej baru, kedai tudung pun ditutup?



Orang ramai turut terkesan dengan berita tersebut. Justeru, imej baru Emma yang sudah tidak bertudung lagi dikaitkan dengan penutupan perniagaannya.




Nampaknya, Emma sudah benar-benar tidak berminat lagi pada apa-apa yang mengaitkannya dengan tudung. Atau adakah dia tidak mahu dituduh hipokrit? - CARI
8

Bagus
9

Marah
12

Terkejut
5

Sedih
7

Lawak
10

Bosan

Friends Rank (51 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote awex^returns 8-2-2019 10:43 AM
tutup kedai tudung sebab nak buka kedai kerang ke
Quote kucingitam 8-2-2019 10:57 AM
baru tau dia jual tudung..
Quote CardiGans85 8-2-2019 10:59 AM
Tudung dia cantik juga
Quote chicozinn 8-2-2019 11:04 AM
bagi aku tudung dia lelawa berbanding tudung pukal beli kat vietnam..cuma tu je la dia ni rsenye bertudung sbab nak jual tudung kot..hmmmm..
Quote noor2 8-2-2019 11:05 AM
Cina bukan islam pun ramai yang jual tudung....kenapalah hang nk tutup ....jual ja la. ...
Quote rosannazmia 8-2-2019 11:09 AM
Kejap lagi kang reputs cari bukak thread yg samaaa atau pon tgu lah dlm beberapa hari huwaaaaa... Apa kata chuols co write sesama.. Byk sgt benang sama keluarrrrr
Quote ramaramu 8-2-2019 11:18 AM
lepas ni jual hair serum ye
Quote awanearisu 8-2-2019 11:20 AM
Walaupun kita tak berapa gemar dengan tingkahlaku EM. Diakui kita suka tudung EM. Sayang betul insiden terbaru ini memberi kesan kepada produk ini. Dahlah hasil tangan EM sendiri. Boleh jadi koleksi terhad kerana ia satu karya seni.
Quote imanda 8-2-2019 11:24 AM
xpolah ema, hang pandai lukih p biz lain lak kait ngn lukisan hang. pls gunakan bakat yg ada, pekdah sikit.
Quote shida81 8-2-2019 11:26 AM
Dia ni suka dgr ckp org la.. Cer wat pekak mcm neolofa.... Kata la dia hape pun skit pun x goyang.. Ni satu sifat dia yg ak kagum
Quote dekmieDandy 8-2-2019 11:28 AM
nora danish ngan zara zya selamber je jual tudung
Quote Asdan 8-2-2019 11:37 AM

bumi luas, rezeki ada di mana-mana, banyak lagi produk lain yg lebih berfaedah dari tudung
Quote buapakperut 8-2-2019 11:50 AM
lelong la tudung tu. cantik pula yang fink tu
Quote CrowneGlory 8-2-2019 11:55 AM
org lain jual tudung korg pun sibuk nak jual tudung...tgk lopa untung berpuluh juta gighlah masing2 pun nak jual tudung ...hujung2 bisnes x menjadi tudung pun terbang melayang...  


Quote abbyhoney 8-2-2019 11:58 AM
Edited by abbyhoney at 8-2-2019 03:41 PM

dia tak mau jadi hipokrit tapi dia masuk dlm kategori fasiq.

Para Ulama rahimahullah mengatakan bahwa orang fasiq adalah orang yang melakukan dosa besar dan tidak bertaubat darinya, atau orang yang melakukan dosa kecil secara terus menerus. Demikian karena jika orang terus menerus melakukan dosa kecil, maka itu menjadi dosa besar.


Quote msdummy.2018 8-2-2019 12:46 PM
shida81 replied at 8-2-2019 11:26 AM
Dia ni suka dgr ckp org la.. Cer wat pekak mcm neolofa.... Kata la dia hape pun skit pun x goyang..  ...

Slain neelofa,  vida la vida pun sama.. Hehehhehehe.. EM kena belajar bnyk dgn diaorg mcm mana nk pekak kan telinga
Quote ninjago 8-2-2019 12:48 PM
mahal gak eh tudung dia.. clearance sale pun still rm100 - 2helai.
Quote Orix 8-2-2019 01:51 PM
awex^returns replied at 8-2-2019 10:43 AM
tutup kedai tudung sebab nak buka kedai kerang ke

Hahahahahahaha
Quote Awan_Salji 8-2-2019 02:46 PM
cantik2 design tudung dia. sayangnya tak ada bawal.

Lihat semua komen(70)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-4-2023 02:11 AM GMT+8 , Processed in 0.093955 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top