CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Gambar 'Tak Cukup Kain' Di Tepi Laut, Reen Rahim Awal-Awal Dah Tutup Komen

7-2-2019 03:14 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 18030| Komen: 80|Original author: Oleh: Saiful

Description: Bukan main seksi ya! Mungkin ada netizen yang terlintas nak komen begitu bila tengok gambar-gamabr Reen Rahim.
Bukan main seksi ya! Mungkin ada netizen yang terlintas nak komen begitu bila tengok gambar-gambar Reen Rahim.

Sebelum ini Reen memang pernah dikecam kerana berpenampilan macam 'tak cukup kain'.



Tapi macam biasalah, aktres ini tak ambil pusing pun kata-kata netizen yang menghentam dirinya.

Kalau jengah ke Instagram, baru-baru ini Reen menghabiskan mada bercuti di Langkawi.

Foto: IG Reen Rahim
Mungkin dah menjangkakan dia bakal dihentam, Reen dah awal-awal lagi menutup ruangan komennya.

Tak dapatlah 'acik-acik bawang' nak membawang. Layan sahajalah gambar-gambarnya di sana okay! -CARI







2

Bagus
2

Marah
2

Terkejut
2

Sedih
2

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (12 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote chicozinn 7-2-2019 03:34 PM
spesis jijik kirana ke jnis xde produk sgt tapi menyeksi kemain...
Quote nuryakmal 7-2-2019 03:42 PM
biasa je, tak de seksi mana pun.  we have seen more from other artists than this
Quote ninjago 7-2-2019 03:44 PM
dia tutup komen kt ig, org membawang kt platform bawang terunggul, forum CARI
Quote mirwaisahmadzai 7-2-2019 03:44 PM
tegur lah sikit adik kau ni, kak rahimah rahim. kakak elok je bertaubat zmn top dulu.
Quote doubleA 7-2-2019 03:46 PM
Tapi iols suka dia berlakon, memek muka menjadi sangat
Quote Lavender_Violet 7-2-2019 03:47 PM
Gambar no 3 yg full berdiri pakai baju biru muda tu can see her boobs and nipple clearly
Quote minguk 7-2-2019 03:48 PM
lawa je dia ni...
Quote minahmanja 7-2-2019 03:49 PM
hahaha.. tk cukup kain ehh... ade sorg lg, puteri aisyah... sama spesis ni rasanya.. lately suke mnyeksi...
Quote LolaRosa 7-2-2019 03:57 PM
Tapi dia berlakon best..
Quote kaklong32 7-2-2019 04:05 PM
lawa dia ni tp hurm seksa sangat plak nengoknya
Quote sweetgirl 7-2-2019 04:06 PM
mirwaisahmadzai replied at 7-2-2019 03:44 PM
tegur lah sikit adik kau ni, kak rahimah rahim. kakak elok je bertaubat zmn top dulu.

ooooooyeke dia adik rahimah rahim.... baru tau ni hehe

Quote kiah_mai_pulak 7-2-2019 04:08 PM
Bikini la tu.. acah2 sgt
Quote kiah_mai_pulak 7-2-2019 04:10 PM
mirwaisahmadzai replied at 7-2-2019 03:44 PM
tegur lah sikit adik kau ni, kak rahimah rahim. kakak elok je bertaubat zmn top dulu.

Kenapa tak pesan kat ayah dia je, mana tahu dia ni sejenis dgr ckap ayah dia.. ayah dia tu rahim razali.. nnti kena kecam malu pulak si ayah nya. Ehh rahim razali tu masih sihat walafiat lg kn?
Quote kwekkwek 7-2-2019 04:13 PM
sweetgirl replied at 7-2-2019 04:06 PM
ooooooyeke dia adik rahimah rahim.... baru tau ni hehe

laaaa...adik rahimah rahim ke...halahhh halahhh
Quote kwekkwek 7-2-2019 04:15 PM
kiah_mai_pulak replied at 7-2-2019 04:10 PM
Kenapa tak pesan kat ayah dia je, mana tahu dia ni sejenis dgr ckap ayah dia.. ayah dia tu rahim r ...

baru tau juga rahimah rahim tu anak rahim razali. ye ke?
Quote awex^returns 7-2-2019 04:17 PM
biar dedah asalkan tak hipokrit katanya lagi
Quote umbut 7-2-2019 04:25 PM
Bagus tutup komen. Acik kepam gemuk lobai kepanasan nak komen..
Quote Annehamid 7-2-2019 04:36 PM
kiah_mai_pulak replied at 7-2-2019 04:10 PM
Kenapa tak pesan kat ayah dia je, mana tahu dia ni sejenis dgr ckap ayah dia.. ayah dia tu rahim r ...

Rahimah rahim penyanyi singapore tu ke? Kalau yang tu ayah dia bukan rahim razali tp rahim
Hamid. Penyanyi jugak tak silap
Quote chipsmoremore 7-2-2019 04:40 PM
Biar la dia nk menyeksi... boring lak asyik isu baby p la mabuk ngan ikan kembong je jahhh

Lihat semua komen(80)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-12-2022 10:47 PM GMT+8 , Processed in 0.087620 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top