Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Budak Tiga Tahun Terpusing Ditampar Ibu, Sampai Terpelanting!

Oleh: Myra Rozi|7-2-2019 01:48 PM Komen: 34
Seorang kanak-kanak lelaki berusia tiga tahun ditampar oleh ibunya sendiri sampai tubuhnya terpusing dan terpelanting.

Harian Metro melaporkan, kejadian dipercayai berlaku di rumah di Jalan Genting Klang pada 1 Februari itu sempat dirakam oleh ahli keluarga terdekat mangsa.

Laporan polis dibuat oleh lelaki berusia 20-an selepas menerima video tersebut.

Kredit foto: Harian Metro
Sumber mengatakan, Berdasarkan rakaman video itu, mangsa yang duduk di atas lantai dipukul berulang kali pada tubuhnya menggunakan senduk.

Tidak cukup dengan itu, mangsa turut ditampar berulang kali di pipi kanan. Malah, video turut menunjukkan mangsa ditempeleng sekuat hati sehingga berpusing dan tergolek. Suspek dipercayai ibu mangsa langsung tidak mempunyai rasa simpati apabila memukul mangsa yang hanya mampu menangis ketakutan."

Mangsa mengalami pendarahan di hidung, luka di kepala dan bengkak di mata.

Difahamkan mangsa kebiasaannya dihantar ke rumah pengasuh setiap petang hingga awal pagi apabila ibunya keluar bekerja di restoran berhampiran.

Kejadian seumpama itu sudah berlaku berulang kali namun ahli keluarga mangsa tidak berani bertindak atau membuat laporan polis.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur Senior Asisten Komisioner Rusdi Mohd Isa pula berkata, 

Siasatan mendapati ibu kanak-kanak itu sudah menghilangkan diri selepas laporan polis dibuat.

Buat masa ini, belum ada sebarang tangkapan dilakukan berhubung kes itu.

Siasatan lanjut berhubung kes ini giat dijalankan mengikut Seksyen 31(1)(a) Akta Kanak-Kanak 2001. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
5
Marah
7
Terkejut
7
Sedih
3
Lawak
5
Bosan
6
Komen: 34
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote chinta89 11-2-2019 12:28 PM
aduhai kenapalah naluri keibuannya dh xde.. pukul anak sampai mcm tu

Lain-lain Komen

Quote akakmasihvogue 7-2-2019 01:57 PM
ada laa yang buat dia stress dan anak jadi mangsa
Quote HannahMontana 7-2-2019 01:58 PM
hindu pariah mmg lahhh ,,, lapar biawak.
Quote lee_sakura 7-2-2019 02:01 PM
kesiannya kt anak tu
Quote prettyuglybabe 7-2-2019 02:25 PM
stress kena sara anak and family sorang diri ke..
so dia dah menghilang, apa kebaikan pada anak and family yang tinggal?
Quote aHoi83 7-2-2019 02:32 PM
Heret dia ke dataran merdeka utk dipijak n dilempang beramai2
Quote kenarikelabu 7-2-2019 02:36 PM
Kejam nya... Kesian budak kecik dibuat naya cmtu
Quote cik_chili 7-2-2019 02:39 PM
Keje restoran.....penat....gaji skit...stress
anak 3 thun...tantrum....stress....
Quote CharlesDera 7-2-2019 02:40 PM
den porati yo korusi2 yang bortenggek tu...mosti cilok daripado mano2 opis korajaan...dasar rantuang...wakakakakakakakka
Quote zehra2 7-2-2019 02:41 PM
antar rumah kebajikan kalau tk nak peilhara. apa la budak 3 tahun tau..
Quote leylapple 7-2-2019 02:51 PM
len kali, pegi pasang implan kat klinik gomen....percuma jer...

Quote ninja boy 7-2-2019 02:51 PM
Kalau xde Wang kepala mental jgn beranak la. Pergila cari bapak budak lempang terus.
Quote Artemesiaa 7-2-2019 02:55 PM
Makin ramai jenis macam ni suka lepas kemarahan pada anak.  
Quote minguk 7-2-2019 02:57 PM
dah tahu tak mampu nak jaga anak jangan beranak.. makan pil sampai mandul.. geram i orang macam ni!
Quote Burong_Hantuk 7-2-2019 02:58 PM
ada videonya tak???ganas betol
Quote Jorja 7-2-2019 07:20 PM
Suka pukul anak nanti anak besar suka pukul menantu pula.. kasihan bakalan menantu sudahla dipukul, mak mertua pula jenis yg Minta dihormat Minta dibelai ditaja sebab syurga bawah tapak Kaki mak tegasnya
Quote None68 7-2-2019 07:24 PM
Tunggu 15 tahun lagi kuor news ibu ditempeleng anak smpi terpusing..time2 tu kuor la syurga bawah tapak kaki ibu..ceh..
Quote Malaysia.Doom 7-2-2019 07:24 PM
takda Video ke?
Quote Malaysia.Doom 7-2-2019 07:25 PM
Burong_Hantuk replied at 7-2-2019 02:58 PM
ada videonya tak???ganas betol


terlebih tengok movie tamil mak nye
Quote sinalegna 7-2-2019 07:43 PM
Tie your tubes b*tch

Lihat semua komen(34)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.102581s Gzip On
To Top