Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Ditikam 13 Kali, Lelaki Ini Lamar Kekasihnya Yang Menikamnya Di Mahkamah

Oleh: Archaiv|28-1-2019 11:57 AM Komen: 100
Russia, Nizhnekamsk; seorang lelaki bernama Shakur yang telah ditikam 13 kali oleh kekasihnya bertindak luar biasa apabila melamar kekasihnya itu di mahkamah tersebut ketika dibicarakan.


"Shakur hampir mati ditikam dan terselamat daripada serangan cubaan bunuh kerana berjaya melarikan diri," Kata pendakwaraya Airat Bikmurzin. 


Memetik Daily Mail, ketika kes tersebut sedang dibicarakan, Shakur melamar kekasihnya yang sedang berdiri di kandang perbicaraan, menurut laporan, NTR-24 TV. Shakur juga turut memohon kepada mahkamah untuk tidak memenjarakan kekasihnya itu agar mereka boleh melangsungkan perkahwinan. Hakim Russia itu menangguh keputusan hukuman kekasihnya.


"Yang tertuduh gagal membuktikan motif jenayahnya kerana mungkin dia dibawah pengaruh alkohol - mangsa berjaya melarikan daripada lokasi jenayah dan segera mendapatkan rawatan," Kata Airat Bikmurzin lagi. 

Foto Carian internet

Shakur memerlukan rawatan selama 3 minggu kerana ditikam seluruh badannya. Ironinya, Shakur masih mencintai kekasihnya. 


Menurut hukuman undang-undang Russia, kekasihnya itu yang tidak dinamakan oleh media akan dipenjarakan selama 6 tahun kerana cubaan bunuh. Keputusan masih belum dapat dibuat mahkamah Russia. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
4
Sedih
1
Lawak
2
Bosan
1
Komen: 100
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Archaiv 29-1-2019 09:19 PM
burque replied at 29-1-2019 08:29 PM
Ini Lirik Spring
Fav ni selain Sampai Hati

emmm.. saya pun ingat-ingat lupa. Tapi kalau tak silap Spring 'ku merindu' dan UKs yang guna 'ku menunggu'.

Lain-lain Komen

Quote kaklong32 28-1-2019 12:23 PM
cinta itu buteee
Quote Archaiv 28-1-2019 12:25 PM
kaklong32 replied at 28-1-2019 12:23 PM
cinta itu buteee

Terima kasih baca.  Nampaknya macam tu lah. Luka berdarah hampir mati pun, cinta juga yang menang.
Quote carly_lah 28-1-2019 12:28 PM
tu bukan cinta... tu namanya bodoh piang...  
Quote Archaiv 28-1-2019 12:32 PM
carly_lah replied at 28-1-2019 12:28 PM
tu bukan cinta... tu namanya bodoh piang...

Terima kasih baca.  Yang ini pun aku rasa betul juga.  Cuma dunia terlalu besar untuk kita manusia mengadili satu persatu.
Quote hibernation 28-1-2019 12:38 PM
sopannya tt...siap berterima kasih lagi

pelik2 betul skrg ni
Quote spankee_fili 28-1-2019 12:42 PM
Yang tertuduh gagal membuktikan motif jenayahnya kerana mungkin dia dibawah pengaruh alkohol



bukan dengan niat lettew.. jodoh panjang lagi kata orang kite...
Quote Archaiv 28-1-2019 12:43 PM
hibernation replied at 28-1-2019 12:38 PM
sopannya tt...siap berterima kasih lagi

pelik2 betul skrg ni

Terima kasih baca.
Quote Archaiv 28-1-2019 12:49 PM
spankee_fili replied at 28-1-2019 12:42 PM
bukan dengan niat lettew.. jodoh panjang lagi kata orang kite...

Terima kasih baca. Dalam islam,  jodoh tu ditangan Tuhan tapi kita manusia pun kena ikhtiar.  Tapi ikhtiar Shakur ni rasanya tak boleh nak tiru. Bukan nak adili cintanya, cuma tak boleh tiru kejujurannya.
Quote sarahmirza 28-1-2019 12:52 PM
Terima kasih TT berkongsi kisah ini.
Sememangnya cinta itu buta dan ada kala gila.

Quote Archaiv 28-1-2019 01:19 PM
sarahmirza replied at 28-1-2019 12:52 PM
Terima kasih TT berkongsi kisah ini.
Sememangnya cinta itu buta dan ada kala gila.

Terima kasih baca. Emmm... Cinta memang buta kalau menyintai Tuhan, baik buruk ujian dugaan Tuhan,  cuma Dia saja lebih dicintai dari segalanya.

(kalau itu maksud kamu tentang cinta buta)

Tapi kalau berita kat atas... Emmm...  Errr... Minta-mintalah saya tak jumpa jodoh macam ni.. Amin
Quote Paiya 28-1-2019 01:22 PM
carly_lah replied at 28-1-2019 12:28 PM
tu bukan cinta... tu namanya bodoh piang...

betul sangat

cinta bodoh piang


esok2 dah kahwin
ditikam  lagi



Quote Archaiv 28-1-2019 01:25 PM
Paiya replied at 28-1-2019 01:22 PM
betul sangat

cinta bodoh piang

Terima kasih baca.
Quote Paiya 28-1-2019 01:37 PM

sama-sama tt




rajinnya ucap terima kasih...

Quote Bedah.Cun 28-1-2019 01:40 PM
Jantan pencinta bad girl ker? Ai hengat bitches jer yang pencinta jantam bad boy
Quote Bedah.Cun 28-1-2019 01:41 PM
Nanti klo dah kawin. Dia tikam pulak bad girl tue, haumhhh maumhhh ngaumhh
Quote Archaiv 28-1-2019 01:43 PM
Bedah.Cun replied at 28-1-2019 01:40 PM
Jantan pencinta bad girl ker? Ai hengat bitches jer yang pencinta jantam bad boy

Terima kasih baca.
Quote ms.mango 28-1-2019 01:44 PM
mesti tanjat sume org yg ada dlm mahkamah tu
Quote Archaiv 28-1-2019 01:52 PM
ms.mango replied at 28-1-2019 01:44 PM
mesti tanjat sume org yg ada dlm mahkamah tu

Terima kasih baca.  Hehe...  Mestilah.  Saya pun tak boleh bayang macam mana.
Quote mieymiey 28-1-2019 01:57 PM
Gila, sanggup tu
Ker dia sebenarnya nak balas dendam?

Lihat semua komen(100)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.099734s Gzip On
To Top