Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

Lepas ETS, Netizen Kongsi Teruja Nampak Sultan Nazrin Di Kinokuniya Sampai Kelu Lidah!

Oleh: LilRose|10-1-2019 05:17 PM Komen: 12
Sejak dipilih sebagai Pemangku Yang di-Pertuan Agong, Sultan Perak, Sultan Nazrin Muizzuddin Shah menerima banyak ucapan tahniah dan namanya sering disebut-sebut.



Berita itu disambut baik seluruh rakyat Malaysia, malah ada yang menyatakan hasrat ingin baginda sultan terus ditabalkan menjadi Yang di-Pertuan Agong dalam masa terdekat!

Baru-baru ini, Sultan Nazrin menerima banyak pujian selepas gambarnya menaiki Perkhidmatan Tren Elektrik (ETS) bersama keluarga tular di media sosial.



Selain memuji sifat rendah diri baginda, kecantikan isterinya, Raja Permaisuri Perak Tuanku Zara Salim dan kelakuan baik anakanda baginda, Raja Azlan Muzzaffar Shah dan Raja Nazira Safya turut mendapat perhatian netizen.

Malah, ramai juga yang mengambil kesempatan itu berkongsi pengalaman berharga pernah terserempak dengan baginda tuanku.

Lebih menarik, Sultan Nazrin dikatakan sering dilihat mengunjungi sebuah kedai buku terkenal, Kinokuniya.



Melihat komen netizen, teruja sungguh mereka walaupun tidak menyapa baginda dari dekat. Ada juga yang mahu berswafoto, tapi takut ianya tidak dibenarkan.

Selain itu, ramai netizen menyifatkan baginda seorang sultan yang tidak banyak ragam dan merendah diri.


Kredit foto: Twitter

Seronok melihat komen netizen yang teruja dapat bertemu baginda Sultan Perak di ruang awam. Sampai ada yang terkelu lidah dek kerana teruja sangat! - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
2
Terkejut
2
Sedih
2
Lawak
2
Bosan
3
Komen: 12
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote kaklong32 11-1-2019 11:47 AM
RatuDunia94 replied at 10-1-2019 07:01 PM
X perlu ke hulu hilir berjubah putih pon kan utk nampak zuhud..


Lain-lain Komen

Quote fly_in_d_sky 10-1-2019 06:20 PM
sultan paling handsome dan ulat buku .... alangkah seronok kalau semua sulan jenis ulat buku ...
Quote Orix 10-1-2019 06:28 PM
TMJ pernah masuk Kinokuniya tak ? {:nose
Quote RatuDunia94 10-1-2019 07:01 PM
X perlu ke hulu hilir berjubah putih pon kan utk nampak zuhud..
Quote noraidil_06 10-1-2019 07:28 PM
Orix: TMJ pernah masuk Kinokuniya tak ? {:nose

Hehehrhrhehhrhr.
Kelulusan sebaris bak kate bdk gosip
Quote Rumpshaker 10-1-2019 08:35 PM
RatuDunia94: X perlu ke hulu hilir berjubah putih pon kan utk nampak zuhud..

Spot on!
Quote Orix 10-1-2019 09:20 PM
noraidil_06: Hehehrhrhehhrhr.Kelulusan sebaris bak kate bdk gosip


Mihmihmih..... {:smile
Quote moonbug 10-1-2019 10:13 PM
Banyaknya buku dia
Quote alesandra 10-1-2019 10:36 PM
ets tu gambar lama.sudah2la... antara pahang ngan johor je kali ni
Quote Nonones 11-1-2019 09:39 AM
bila la aku nak jadi ulat buku macam ni
Quote kucingitam 11-1-2019 10:08 AM
eh jap2..kalau terjumpa drg ni mcmana nak communicate eh..
kean angkat sembah 'ampun tuanku ' dulu ke..
pastu ckp guna patik2 ..gitu ke?
Quote paz 11-1-2019 11:32 AM
Paz pernah nampak permaisuri and anak dia naik basikal di tasik perdana.

Memang aktif mereka tak hiraukan orang keliling macam orang biasa. Suka Paz tengok.

Pernah nampak Yam Tuan NS beli kasut kat butik KLCC. tapi bukan butik yang mahal mcm gucci etc, Paz tak ingat butik apa. Tapi sempoi.
Quote kaklong32 11-1-2019 11:47 AM
RatuDunia94 replied at 10-1-2019 07:01 PM
X perlu ke hulu hilir berjubah putih pon kan utk nampak zuhud..


Lihat semua komen(12)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.056709s Gzip On
To Top