Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

Sufian Suhaimi Sakit Tak Ada Kena-Mengena Dengan Elfira Loy

10-1-2019 12:53 PM|Oleh: Saiful| Komen: 79

Sufian Suhaimi memohon doa peminatnya agar dia kembali sihat dan boleh beraksi pada Anugerah Juara Lagu (AJL) Ke-33, awal bulan depan.

Difahamkan penyanyi itu sekarang kelihatan lebih susut namun enggan mendedahkan penyakit yang dialaminya.


"Saya mengaku tidak sihat sekarang ini. Apa yang saya lalui ketika ini bersifat terlalu peribadi. Jadi, apa yang boleh dikongsikan, sekarang saya tidak sihat sepenuhnya.

"Saya seorang penyanyi dan apabila tidak dapat menyanyi seperti diinginkan, saya berasa seperti tiada kepuasan dalam bekerja. Saya kini dalam proses pemulihan. Pada masa sama, saya bersenam untuk menambah baik stamina menjelang AJL33," katanya kepada BH Online.


Dalam masa yang sama Sufian menegaskan keadaan kesihatannya langsung tiada kaitan dengan perkahwinan bekas tunangnya, Elfira Loy.

Kredit foto: IG Sufian Suhaimi
"Saya terkejut kerana sehingga hari ini, masih ramai yang mengaitkan saya dengannya. Bukanlah rimas kerana saya sendiri tidak terkesan dengan semua itu. Cuma, saya tak mahu ia membuatkan mana-mana pihak terasa.

"Saya tak mahu ia berlanjutan lagi memandangkan masing-masing sudah ada kehidupan sendiri." -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 79
Komen

Previous : Lakon Babak Intim Dengan Fendy Bakry, Amyra Rosli Tak Peduli Orang Nak Kecam

Next       : Tahniah! Penantian Selama 3 Tahun Akhirnya Berakhir, Anzalna Nasir Disahkan Mengandung!

Komen Terbaru

Quote eyansss 14-1-2019 11:34 AM
Y-Nots! replied at 11-1-2019 09:41 AM
sampai Pian dapat pengganti. Ekekekeke

tak tentu jugak...  cuba tengok emas - gangsa - in - ekin...  memasing dah beranak-pinak pun masih terkait...  hahaha...

Lain-lain Komen

Quote fahdramli 10-1-2019 12:54 PM
Cepat sembuh pian
Quote Atata 10-1-2019 01:00 PM
You look..... Unwell
Quote EvieWanKenobi 10-1-2019 01:03 PM
banyak dugaan Pian..
Quote mirwaisahmadzai 10-1-2019 01:13 PM
sabar lah wak...dugaan. nanti cari gf yg cantik, sopan dan baik. kalau tak jumpa tu...i kan ada.
Quote AshkieLa 10-1-2019 01:14 PM
"Saya terkejut kerana sehingga hari ini, masih ramai yang mengaitkan saya dengannya. Bukanlah rimas kerana saya sendiri tidak terkesan dengan semua itu. Cuma, saya tak mahu ia membuatkan mana-mana pihak terasa.



uuuuuwww... pakai spender kat kepala terkesan tak dengan ayat ini...
Quote laksmanabentan 10-1-2019 01:21 PM
cian pian.... ko nak AJL lagi camno tu...
suruh orang lain nyanyi jer la...
Quote Sazida 10-1-2019 01:26 PM
elfira dpt jemputan tak g AJL nanti?
Quote Peaches113 10-1-2019 01:34 PM
Stress kot. Kesian la pulak. Semoga cepat sembuh
Quote pichee 10-1-2019 01:39 PM
tabah la pian..moga 2019 ni akan memberi kebahagiaan yg lebih okay...


mmg perit sume ni k....hrp cpt recover...
Quote masnona 10-1-2019 01:55 PM
Alahan kucing kot. Die kn bela kucing.
Quote rosannazmia 10-1-2019 02:19 PM
Cian baby pian ni.. Hope everything goes well for u
Quote haznor 10-1-2019 02:24 PM
Jangan mendadih sudah la pian ...jaga kesihatan leklok.
Quote doubleA 10-1-2019 02:28 PM
Sian pian, memang nampak dari mata kasar (dari ig) physically and emotionally unwell. Penat kot. Gws baby pian.

Kalau rasa2 tak boleh perform jangan paksa diri, minta tolong zamani nyanyi ke
Quote Duta lover 10-1-2019 02:32 PM
Boleh x heolss move on?? Jgn nk sedih2 duka lara sgt..bela jambamg sebegitu..ok. paham. Lelaki pun ada hak nk nangis..nak sedih. Tapi sampai bila..x rengsa ke nk kepamkn diri..nak sentiasa nampak mcm mangsa dicurangi gitu...bangkit la nokssss..trim jambamg. G gym...pergi bercuti dgn family kwn2..eii
Quote chinta89 10-1-2019 02:37 PM
kalau dh ckp sb peribadi, sah2 org akan kaitkan ko ngn kes kawin el lps tu ex gf si izyan plk menempel kat gmbr ig elbulu.

haruslah dia x kuadddd nak hadapi kestressan berganda.

kalau org speku mcm ni kang ko marah.. dh tu sape suruh ckp
. Apa yang saya lalui ketika ini bersifat terlalu peribadi.


lps tu hujung2 ko konar baring plk membabikan netizen sakai.


diri sendiri buat ayat kasi kontroversi, x plk beringat pangai vavi tu.


#BukanTeamElBulu
#BukanTeamSS
#BukanTeamFarisBukanFattah
Quote Vanilla_lette 10-1-2019 02:38 PM
cian dik pian...ada tu jodoh yg terbaik utk dik pian tu nanti...toksah sedih2...elfira mmg bukan jodoh yg sesuai dgn dik pian...
Quote MatDeghem 10-1-2019 02:40 PM
Tentu ada hikmah di sebalik kejadian... InsyaAllah akan jumpa yg lebih baik.
Tak rugi lah  ko pian....dak riang ria ribena tok di jadikan Binik.  Sampai 5 resepsi Majlis kawin.. Kalah abe xagong...
Quote wirazam 10-1-2019 02:44 PM
doubleA replied at 10-1-2019 02:28 PM
Sian pian, memang nampak dari mata kasar (dari ig) physically and emotionally unwell. Penat kot. Gws ...

setuju..better zamani yg nyanyi utk final nanti...sure boleh dpt placing
Quote mesmerize 10-1-2019 02:44 PM
takyah sedih lama2 sangat.. banyak lagi hijabista lagi lawa2 berkerjaya hebat bole dibuat bini .. tengok nubhan tu tangkap doktor terus..
kalau zamani frust ngan tokti tu dulu paham la jugak nak kecewa lama2

Lihat semua komen(79)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.062033s Gzip On
To Top