Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

Pasangan Kekasih Meraba-Raba Di KLIA , Rupa-Rupanya Lelaki Tu Dah Kahwin!

Oleh: Azza|10-1-2019 11:12 AM Komen: 48




Media sosial digemparkan dengan penularan sebuah video berdurasi 1 minit 24 saat yang memaparkan sepasang kekasih sedang memadu asmara di belakang sebuah tiang di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA). Jelas juga mereka dilanda asmara apabila tidak segan silu meraba, berpeluk serta pelbagai aksi tidak senonoh dalam kesibukan kenderaan yang lalu lalang.

Pasangan itu adalah kakitangan sebuah syarikat di lapangan terbang berdasarkan uniform yang dipakai.

Sementara itu netizen turut terganggu dengan komen spontan perakam yang berselang seli antara mencarut dan beristigfar ketika merakamkan aksi pasangan tersebut.


Bagaimanapun, selepas video tersebut tersebar, pasangan tersebut dikatakan telah dibuang kerja serta merta dalam tempoh 24jam.

Lebih mengejutkan ialah ada netizen yang mendedahkan bahawa lelaki tersebut sebenarnya telah berkahwin dan isterinya berada di dalam pantang kerana baru melahirkan anak sulong mereka.


Kredit foto: Twitter

Manakala netizen pula berbalah sesama sendiri sama ada menyalahkan si perakam kerana membuka aib orang lain atau membela aksi pasangan tersebut dengan menyarankan agar membuat 'projek' di tempat lain.




Kredit foto: Carian Internet

Pastinya apabila perbuatan ini ditularkan ke media sosial, ia membawa padah kepada kedua-dua pihak. Hinggakan ada yang berkata ia adalah petanda akhir zaman apabila manusia sudah tidak kisah berzina di tepi jalan. Tetapi sangat menyedihkan apabila manusia yang tidak tahu malu itu adalah Melayu yang menjunjung agama Islam.  - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
2
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
3
Bosan
1
Komen: 48
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Ri@yat 17-1-2019 02:48 AM
bykkn Istighfar dn sentiasa berselawat... mudah2an dijauhi drpd perkara2 yg boleh meruntuhkan akhlak.

Lain-lain Komen

Quote SweetShera 10-1-2019 11:29 AM
apa buka aibnya..kan kat tepi jalan tu..org lalu lalang...mmg jadi tontonan pun..klu cinta dah berbunga...kiri kanan pun dah tak hirau ye..hihi
Quote haliamerah 10-1-2019 11:40 AM
giler romen tepi jalan...dah mcm negara omputeh plak....malu jek oi org islam...

tepi jalan tmpt kete lalu lalang...pmpuan tu jgn ckp xtau jantan tu ade bini plak...
Quote prettyuglybabe 10-1-2019 11:42 AM
bodohnya yang tak habis-habis aib aib aib tu..
dah terang-terang dorang sendiri buka aib beromen kat public..
lain la kalau dorang sewa bilik tapi ko pi intai rakam dorang ngeseks ke apa..

kalau si bini hadap jugak kat jantan tu tak tau la..
Quote Ferr_Remy 10-1-2019 11:47 AM
SweetShera: apa buka aibnya..kan kat tepi jalan tu..org lalu lalang...mmg jadi tontonan pun..klu cinta dah berbunga...kiri kanan pun dah tak hirau ye..hihi


Kan.. Nyampah aku dgn komen ajet2 alim ni. Da trg2 zina tepi jalan. Diorg yg bukak.aib sndiri hahahahahaha
Quote pai.kacang 10-1-2019 11:59 AM
"Majikan pasangan tersebut  dikatakan telah dibuang kerja serta merta dalam tempoh 24jam"

awat majikan dia pulak kena terminate?
Quote chicozinn 10-1-2019 12:02 PM
tu bukan bukak aib tapi dia sendiri mengundang kecaman org..bodo nak mampos dua2 ekor ni, mohon kne rejam je la weyh lelagi bila dpat tau laki tu da berbini
Quote saviour_09 10-1-2019 12:07 PM
sendiri cari penyakit dik
mendapaattt
Quote Zaien 10-1-2019 12:39 PM
klau dh terang2 cmtu public berpeluk gesel.. xde aibnya dh tu..
klau diaorg ttup aib.. dh lma checkin hotel jek trus..

perhh kalau btol la sal laki tu dh kwen ngn bini pantang bersalin anak pertama..
GTH la jantan.. klau aku jdi bini ko... memalukan btol...
padan la muka kena buang keje..

Quote Artemesiaa 10-1-2019 12:39 PM
Zaman tular sana sini jagalah perangai silap langkah pasti ada mata2 yang memerhatikan lebih buruk lagi macam dalam kes ni kerja pun boleh hilang
Quote AbukRokok 10-1-2019 12:46 PM
ala biarlah... janganlah dikongkong kebebasan
kan gitu CT cassem
Quote missinpiece 10-1-2019 12:57 PM
Padanla muka. Sape suruh cari penyakit
Quote mieymiey 10-1-2019 01:09 PM
Beraninya buat cenggitu terang-terangan.
Dah tak kisah keadaan sekeliling.
Quote jetonkepoh 10-1-2019 01:10 PM
sheolls wat ape tu?  ramas kote ke? mohon pencerahan
Quote LadyCarefree 10-1-2019 01:44 PM
Ferr_Remy: Kan.. Nyampah aku dgn komen ajet2 alim ni. Da trg2 zina tepi jalan. Diorg yg bukak.aib sndiri hahahahahaha



Zina?
Quote pichee 10-1-2019 01:59 PM
pai.kacang replied at 10-1-2019 11:59 AM
"Majikan pasangan tersebut  dikatakan telah dibuang kerja serta merta dalam tempoh 24jam"

awat ma ...

ko yang sedap..aku yg kne buang..kata manager itu..hahah
Quote besarkecik 10-1-2019 02:02 PM
Aku memang tak boleh blah kalau orang mencarut berselang seli dengan kalimah Tuhan.
Quote BoongaKertas 10-1-2019 02:55 PM
utk wife mangkuk tu, mohon tidak diberikan heols peluang kedua. u deserve better honey! penat2 chuols bertarung nyawa nak lahirkan anak, sedap2 jer husband chuols tabur benih tmpt lain. yihh! geramnya!
Quote BoongaKertas 10-1-2019 02:56 PM
buka aib ke kalau iols nak tahu muka sbnrnye dedua ekor makhluk ni?
Quote chinta89 10-1-2019 03:15 PM
komen aku.. kenapa jantan x leh jaga batang bila bini melahirkan anak? mmg sangap gila2 ke weh bila bini xleh main? ni ak tanya serius.

Lihat semua komen(48)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.068290s Gzip On
To Top