Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

Dikecam Hina Bendera Malaysia, Santesh Tampil Mohon Maaf

9-1-2019 12:31 PM|Oleh: Saiful| Komen: 24

Santesh yang terkenal dengan lagu Amalina dikecam teruk, gara-gara baju yang dipakainya ketika muncul dalam sebuah program hiburan di TV3.

Jarang terlibat dengan kontroversi, namun kali ini dia dihentam kerana memakai baju dengan lambang Jalur Gemilang.

Foto: Google
Apa yang menimbulkan kurang senang orang ramai adalah bahagian bulan sabit dan bintang yang ada dalam bendera Malaysia digantikan dengan tanda hashtag (#) berwarna putih.

Susulan itu, melalui Instagram Santesh tampil memohon maaf atas kesilapan yang dilakukan olehnya.


Bagaimanapun Santesh menjelaskan yang dia langsung tidak berniat untuk mempersendakan bendera Malaysia.

Tambahnya baju tersebut adalah pemberian dari seseorang dan tidak menyangka ianya akan menimbulkan isu yang besar.

Foto: Facebook
Santesh juga berjanji akan lebih berhati-hati dalam memilih pakaian agar perkara yang sama tidak akan berulang kembali. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 24
Komen

Previous : Elfira Loy Muat Naik Gambar Dengan Bekas Kekasih Sufian Suhaimi. Apa Motif?

Next       : Uqasha Senrose Sampai Menangis Terkenang Dosa Lalu

Komen Terbaru

Quote redwood 14-1-2019 08:44 PM
Rapz replied at 9-1-2019 02:02 PM
Mengaku bersalah lepas tu mintak maaf bagus satu tindakan yg bijak

lepas nie pls peka i ...

Well said.....mungkin tak perasan pun dan dia dah minta maaf tanpa cuba salahkan orang

Lain-lain Komen

Quote danieladam 9-1-2019 12:39 PM
Penerbit dgn pengacara dah kena buang ke belom? Program dh kena tutup ke belom?
Quote danieladam 9-1-2019 12:42 PM
Sori santesh..iols bukan peminat mahupon pendengar lagu chuols. Elok masuk hutan je lah. Dah tau benda tu sensitif,nak jugak buat. Bodoh tak bertepi mcm ni la
Quote noraidil_06 9-1-2019 12:52 PM
Lesson learnt.
Jgn buat lg
Quote akumak 9-1-2019 01:00 PM
maybe baju tu bermaksud #malaysia. tp i still hope santesh akan jadi perantara menyatukan kaum india dan melayu di malaysia.. amalinaaaaaaa
Quote umbut 9-1-2019 01:04 PM
Zaman 80an byk artis india.. ben nathan,aleycats,accapan, sweet sept.. etc
Harap semua kaum bersatu cam dulu
Ni ada penghasut...hasut hasut hasut

Quote shernazz 9-1-2019 01:06 PM
Dia punya nyanyi amalina tu berhantu woo
Iols 5 hari 5 malam dok terngiang ngiang amalina ni ha
Quote sinalegna 9-1-2019 01:11 PM
Cemana tau bendara malaysia? Kot2 la bendera US ke..
Quote chicozinn 9-1-2019 01:42 PM
sinalegna replied at 9-1-2019 01:11 PM
Cemana tau bendara malaysia? Kot2 la bendera US ke..

sebab ade 14 jalur kn sme ngan jalur gemilang
Quote Orix 9-1-2019 01:44 PM
Sensitif betul ummah meleis skrg dgan kes bekas Agong nya, bendera nya
Quote fizamn 9-1-2019 01:54 PM
i tot baju amerika ...
Quote Rapz 9-1-2019 02:02 PM
Mengaku bersalah lepas tu mintak maaf bagus satu tindakan yg bijak

lepas nie pls peka isu sensitivity ye...pape pun best of luck..
Quote CiliPadiSedap 9-1-2019 02:55 PM
shernazz: Dia punya nyanyi amalina tu berhantu wooIols 5 hari 5 malam dok terngiang ngiang amalina ni ha

Tidur xbasuh kaki cmtu sis. Cub tidur cm kaka basuh kaki, mimpi basah
Quote pestol 9-1-2019 03:42 PM
publisiti murahan lahir dari artis murahan kikikikiki karala
Quote kucingitam 9-1-2019 04:31 PM
pesal aku xde rasa mcm dia hina bendera ke hapa.. biasa je
Quote babyshun 9-1-2019 04:46 PM
dh minta maaf tu lain kali jangan buat lagi..
Quote fadz84 9-1-2019 04:59 PM
kucingitam replied at 9-1-2019 04:31 PM
pesal aku xde rasa mcm dia hina bendera ke hapa.. biasa je

I pun rasa mcm tu. Lain la klu dia letak kat kaki.
Quote (ツ) 9-1-2019 06:19 PM
selain mamak ni, tv3 tu yg patut disalahkan dan disuruh mohon maaf sbb bodoh sangat
Quote debab76 9-1-2019 06:29 PM
bkan jalur merah tu lebih kpd menjurus kpd bendera amerika ke?
Quote giyomi 9-1-2019 07:32 PM
Tak rasa pon ianya satu penghinaan, sb bagi iol. itz jus a tee n mgkn tee ni buatan luar negara yg lebih menjurus ke bendera amerika...btw who r yuss

Lihat semua komen(24)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.043667s Gzip On
To Top