Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

"Tak Ada Penyakit, Cari Penyakit" - Gadis Pangku Mesra Buaya Tanpa Gentar!

Oleh: Myeonir|8-1-2019 10:10 AM Komen: 21
Haiwan yang comel memang seronok dijadikan sebagai haiwan peliharaan seperti kucing ataupun arnab. Tapi, siapa sangka haiwan buas seperti buaya pun ada yang layan macam haiwan peliharaan!

Tular di Facebook, apabila seorang gadis dari Kelantan kelihatan begitu mesra dengan seekor buaya jinak yang katanya dijumpai di belakang rumahnya. Memang jinak habis sebab gadis ini berani memangku buaya tersebut tanpa rasa takut. 


Kredit foto: Facebook




Meremang bulu roma bila tengok gadis ini tanpa rasa takut memeluk haiwan buas tersebut. Bahkan, netizen sendiri rata-rata mengatakan bahawa gadis ini mencari penyakit dengan reptilia ganas ini.


Kredit foto: Facebook

Beraninya, sekali dia ngap memang tak pasal-pasal! - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
19
Marah
21
Terkejut
8
Sedih
12
Lawak
14
Bosan
17
Komen: 21
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote bangcak 9-1-2019 08:01 AM
huh! seronok la tu dipangku awek.
dasar boya darat!!

Lain-lain Komen

Quote haryatie 8-1-2019 10:30 AM
semata nk tarik perhatian
jgn kemudian nnti susahkn org sudah
Quote chicozinn 8-1-2019 10:37 AM
alololo, tomeinye buaya itu..ting ting tang ting si pipi kuning ijau ni..mohon buaya jgn makan tuan ea..cian tuan pnat timang2 boye mse kecik..heheh
Quote RatuDunia94 8-1-2019 10:38 AM
Attention seeker next level?
Quote myakayina 8-1-2019 11:20 AM
rasanya anak lagi buaya tu tapi tetap seriau tengok dia pangku mcm pangku kucing jer..
Quote Peaches113 8-1-2019 11:31 AM
Ntah ntah bantal peluk menyerupai buaya. Hihi
Quote jpbstarlife 8-1-2019 11:44 AM
berani tak bertempat nih bg aku...
Quote gerbera.memopad 8-1-2019 12:00 PM
Tak kuasa teman nak peluk2 segala

Tapi kalau diberi pilihan mandatori, iols rela pegang buaya dr ular. Geli
Quote besarkecik 8-1-2019 12:03 PM
Laaaa.. Kenapa tak bela yg besar tu?
Quote mdhelmi 8-1-2019 12:10 PM
chicozinn replied at 8-1-2019 10:37 AM
alololo, tomeinye buaya itu..ting ting tang ting si pipi kuning ijau ni..mohon buaya jgn makan tuan  ...

jgn risau dia xkan makan tuan dia
sbb buaya paling extreme dlm air je
kat luar dia x kuat, dia lebih utk melarikan diri
tuannya paling teruk pon kene gigit xnk lepas je
18 jahitan je x byk pon


Quote Artemesiaa 8-1-2019 12:26 PM
Gigihnya nak dapatkan perhatian
Quote raxief 8-1-2019 12:39 PM
kena gigit nanti baru padan muka kau dik
Quote MissVixen 8-1-2019 12:52 PM
Sekali buaya tu rimas dukung2, dia toleh kanan dan terus ngap kepala budak tu.
Quote putput 8-1-2019 02:22 PM
buaya tu kecik jak. lagipun bukan dekat air
Quote makton 8-1-2019 02:28 PM
nak masuk motip viral ke deekkkkk??
Quote BoongaKertas 8-1-2019 04:38 PM
dah 2019, ingatkan takde dah news viral mcm ni
Quote palmolive 8-1-2019 05:01 PM
ni motif apa pulak..berbuat baik sesama makhluk?
Quote tri-max 8-1-2019 05:10 PM
motif mungkin si gadis rela memangku buaya original
dari memangku buaya darat yg dok ngap sana, ngap sini
jgn esok ko daftar nikah kawen ngan boya ni plak dikk

Quote VuJiE 8-1-2019 08:39 PM
katanya dia lepaskan semula kan...
Quote Nham22 8-1-2019 09:07 PM
Pakaikan spec kat buaya tu..macho je sambil duduk.kene pangku..hahaha..

Lihat semua komen(21)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.196600s Gzip On
To Top