Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

Demi Pujuk Isteri, Suami Curang Sanggup Tatu 'Janji Taat Setia' Di Dada

8-1-2019 12:41 PM|Oleh: Sang_Pencinta| Komen: 10

Mendapatkan semula kepercayaan pasangan selepas ditangkap curang adalah sesuatu perkara yang sukar. Dalam kebanyakan kes, pasangan akan hilang rasa sayang di antara satu sama lain dan perkahwinan akan berakhir dengan perceraian sekiranya kemaafan tidak diberikan.

Kredit foto: The Mirror
Memetik sumber The Mirror, seorang lelaki bernama Jose Torres menjadi tular kerana sanggup berbuat apa sahaja demi memohon kemaafan daripada isterinya apabila ditangkap curang. Dia telah mencacah tatu yang agak memalukan di dadanya dengan saiz tulisan yang besar dan dimuat naik oleh seorang pekerja kedai tatu di Instagram dengan kapsyen 'Mulakan tahun baru dengan azam baru.'   


Kredit foto: Instagram
Mesej yang ditulis di dadanya itu berupa aku janji taat setia termasuklah nama, tarikh dan senarai perbuatan yang telah menyakitkan hati isterinya sepanjang perkahwinan mereka. Antara kandungan mesej itu termasuklah 'Saya seorang kaki penipu, kaki curang, pelanggan pelacur , tidak jujur dan tidak menghormati isteri'. Saiz tatu itu sangat besar dan hampir menutupi kesemua dadanya.

 
Kredit Foto: Mirror
Gambar itu telah menjadi perhatian ramai netizen yang mencerca tindakannya dan menyuruhnya bercerai sahaja. Walau bagaimanapun, ada juga yang memuji usahanya untuk menyelamatkan perkahwinannya.

Kredit foto: Instagram
Tidak ketinggalan netizen yang menyindir beberapa kesalahan ejaan serta tertanya-tanya apakah perasaan isterinya atau perempuan simpanannya setiap kali melihat lelaki itu tidak berbaju dengan senarai tersebut.

Kredit foto: Instagram
Nampaknya kalau trend ini menjadi ikutan, frasa 'kalau tak percayalah belahlah dadaku' akan menjadi lapuk. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
2
Bosan
0
Komen: 10
Komen

Previous : Punyalah Panjang Lidah, Pemandu Bas Ini Boleh Jilat Dahinya Sendiri

Next       : Lelaki Berkelakuan Aneh, Jilat Loceng Pintu Rumah Yang Diceroboh

Komen Terbaru

Quote LadyCarefree 8-1-2019 11:17 PM
Ho hem ji! Tatu ade typo laaaaaa kehkehkeh

Lain-lain Komen

Quote mdhelmi 8-1-2019 12:45 PM
xtaula bole tahan bape lama
hati manusia ni berbolak balik
Quote Sang_Pencinta 8-1-2019 01:05 PM
Harap janji ditepati kali ini
Quote littleblossom 8-1-2019 01:25 PM
Ngeeeee..bertabahlah
Quote mieymiey 8-1-2019 02:20 PM
Whore/prostitute lover
Quote besarkecik 8-1-2019 02:50 PM
Tengok tengok isteri kau yg curang
Quote Artemesiaa 8-1-2019 03:35 PM
Tabiat lama seseorang tu bukan senang nak diubah sekelip mata dengan sekadar cecah tatoo cam tu boleh percaya ke,
Quote niena90 8-1-2019 04:47 PM
Ouchhh! Tengok je pun dah terasa sakit. Ko igt badan ko buku catatan
Quote Sang_Pencinta 8-1-2019 07:46 PM
Entah berapa lama je tahan ni
Quote groundfloor 8-1-2019 10:41 PM
Kalau tak istiqomah, janji hanya tinggal janji...
Quote LadyCarefree 8-1-2019 11:17 PM
Ho hem ji! Tatu ade typo laaaaaa kehkehkeh

Lihat semua komen(10)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas
     CARI App
    Get it FREE Apple App Store
    Get it FREE Google play
     Instagram
    cari_infonet
    FOLLOW
    Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
    0.050157s Gzip On
    To Top