Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Salman Khan Enggan Lakon Babak Bercium Dengan Heroin, Ada Sebabnya...

8-1-2019 12:24 PM|Oleh: M&M| Komen: 33

Salman Khan atau nama sebenarnya Abdul Rashid Salim Salman Khan sudah hampir 30 tahun berkecimpung di dalam industri hiburan sebagai pelakon, penerbit, penyanyi latar dan personaliti TV Bollywood.

Salman Khan, Kredit foto: carian Google
Salman Khan merupakan anak sulung kepada penulis skrip iaitu Salim Khan. Salman juga mempunyai dua lagi adik lelaki yang aktif dalam industri lakonan iaitu Arbaaz Khan dan Sohail Khan.

Arbaaz Khan (52 tahun) . Kredit foto: Google
Sohail Khan (50 tahun) . Kredit foto: Google
Salman Khan sentiasa menetapkan syarat-syarat tertentu sebelum bersetuju menjadi pelakon mana-mana filem. Antara syaratnya ialah dia tidak akan melakonkan aksi bercium dengan heroin filem itu.

Kredit foto: Google
Apabila ditanya mengapa, Salman mengatakan dia mahukan filemnya sesuai ditonton seisi keluarga. Salman juga menceritakan semasa dia kanak-kanak, apabila adik-beradik mereka menonton filem Hollywood bersama-sama, adegan bercium membuatkan mereka berasa kekok untuk terus menonton sehinggakan terpaksa memandang tempat lain dan mencari topik untuk dibualkan.


Terkini, rancangan realiti TV Karpil Sharma telah menjemput Khan tiga beradik. Hos rancangan iaitu Karpil bertanya kepada Salman bagaimana pengalamannya melakonkan adegan romantik dengan heroin yang baru dikenalinya kali pertama, dan bagaimana perasaan kekok itu diatasi. 

Kredit foto: Google
Salman dengan selamba menjawab, "Saya tidak cium siapa-siapa dalam filem, jadi saya tak melaluinya." 

Namun adiknya Arbaaz Khan sempat mencelah, "Salman sudah terlalu banyak berciuman di luar skrin, jadi dia tak perlu lagi bercium di dalam skrin (dalam filem)". 

Salman masih lagi berstatus solo sehingga ke hari ini. Terdahulu, Salman pernah hangat bercinta dengan Aishwarya Rai tetapi hubungan mereka putus di tengah jalan kerana Salman seorang yang kuat cemburu. 

Kredit foto: Google
Jom kita tonton video lagu lakonan Salman Khan semasa zaman mudanya.  -CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
9
Marah
17
Terkejut
16
Sedih
17
Lawak
15
Bosan
6
Komen: 33
Komen

Previous : Jennifer Garner Gesa Ben Affleck Ke Rehab Jika Mahu Jumpa Anak

Next       : Kris, Kendall Jenner Dikecam Raih Publisiti Sebab Empayar Kardashian Hampir 'Jatuh'?

Komen Terbaru

Quote iznanaziz 5-4-2019 04:17 PM
Salman ni bukan ke ada kes polis?
pasal langgar ke apa tah
dia ni mcm baran je

Lain-lain Komen

Quote Victorioussss 8-1-2019 02:20 PM
Mesti salman pk,

Heroine bj boypren kt umah
Pastu dtg set filem nak belakon dgn salman

Adengan kissing untuk babak haritu
Rasa masin bertukar

"Kossserrr aku. Geli siakk" getus salman dlm hati
Quote RatuDunia94 8-1-2019 02:24 PM
Heols dulu abuse Aishu..
Quote umbut 8-1-2019 02:37 PM
Betul.. ni x tgk cerita omputih dpn anak2 seram.. tetiba scene kiss romen.. x pasai kelam kabut cari remote
Quote besarkecik 8-1-2019 02:55 PM
Har dil jo pyar karega.. Oooo ooo oooo
Quote giyomi 8-1-2019 05:59 PM
dlm pilem2 ni ada ker adegan kiss2, lbh2 lagi pilem lama2...yg kedengaran cuma jeritan padu time kena rogol atau bersalin
Quote sheqim 9-1-2019 01:06 AM
Bagus abg man, jangan jadik cam abg rukh duk ceom heroin merata.. jijiks meols tgk.. dahla meols minat abg rukh tapi cite cliche tak abis cite romatika de amor dia.. sgup meols beralih ke abg man laguni
Quote Meiizu 9-1-2019 06:55 AM
Rugi aihhh tak kawin dgn aish..
Dah kuat cemburu kenapa tak kawin aishwarya..kan da rugi
Quote onexox97 9-1-2019 09:46 AM
Rugi masih teruna
Quote Beribear 9-1-2019 11:11 AM
Euwww, iolss tak suka man dgn aishwarya tu.. Nasib tak berjodohan. Takpe man, mana tahu satu hari nti pintu hati man terbuka nak kawin kan.. Masa tu baru lah jodoh man yg sebenar benarnya. For now, enjoy la ur life selagi boleh.  I love u as peminat {:love
Quote mieymiey 9-1-2019 12:35 PM
Apa cer tunang dia yang Russia tu?
Ker iols salah orang?
Quote lasagna 9-1-2019 02:59 PM

ye ke teruna lagi, dlm rancangan apa ntah ada host tu tya i tgk kat asteruk, bila bab ni jer dia trgamam tak leh jawab sambil trsenyum.. hahahaa tu kantoi ke camne??
Quote onexox97 9-1-2019 03:30 PM
lasagna replied at 9-1-2019 02:59 PM
ye ke teruna lagi, dlm rancangan apa ntah ada host tu tya i tgk kat asteruk, bila bab ni jer dia t ...

I baca sini je dia terima

https://bm.cari.com.my/portal.php?mod=view&aid=31580
Quote lasagna 9-1-2019 03:33 PM
onexox97 replied at 9-1-2019 03:30 PM
I baca sini je dia terima

https://bm.cari.com.my/portal.php?mod=view&aid=31580

alaaa ni taon 2016 uols.. skrg dh 2019.. kalau betul bagus laa..
Quote noreen 9-1-2019 03:52 PM
lama dh kot die mmg dh letak syarat xkan cium mana2 heroin dlm filem..
aku peminat tegar die lama dh ..siap ada buku pasal dia lg ahahaha
aishu tu bkn ke mak bapa aishu xrela anak die ngn salman lg pon aishu kasta tnggi agama hindu....so who are yuos sgt ngn sallu ni even antara pelakon plg mahal ni...
pelakon bbnu skrg berebut nk jd heroin die utk jd batu loncatan ke bollywood sana...almaklumlah movie meletop saje
Quote onexox97 9-1-2019 05:45 PM
lasagna replied at 9-1-2019 03:33 PM
alaaa ni taon 2016 uols.. skrg dh 2019.. kalau betul bagus laa..

51 tahun boleh sabar menjaga teruna
Takkan tiga tahun lagi tak boleh
Quote miraji 11-1-2019 01:54 PM
dulu pernah bercinta dengan katrian kaif gak kan...
Quote watachiwa 11-1-2019 09:56 PM
iols suka heols ni..walopun pilem dia zaman muda2 asik tanggal baju jek. maklumlah masa tu dia je badan ketak2
Quote missDollie 12-1-2019 07:26 AM
Herlok sungguh pakcik man antara adik  beradik..jauh bertiang dengan adik2..
Quote babydoll 16-1-2019 03:05 PM
yg i dengar cerita, time salman dgn aishu, aishu yg curang. dia pi tido dgn director. terus kene dgn salman.

Lihat semua komen(33)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.077807s Gzip On
To Top