Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

Netizen Geli Hati Tengok Adik Ini Menangis Tak Nak Balik Rumah Sebab Sekolah Best Sangat!

Oleh: Myeonir|4-1-2019 11:26 AM Komen: 10
Dah mula sesi persekolahan tahun 2019 ini, bermacam gelagat murid yang baru pertama kali ke sekolah. Yang menangis sedih pun ada, yang seronok pun ada.

Baru-baru ini, tular di Twitter seorang kanak-kanak yang menangis ketika di sekolahnya. Ingatkan menangis sebab tak nak pergi sekolah tapi rupanya sedih tak nak tinggalkan sekolah. Siap cakap sekolah tu seronok sangat. 


Kebanyakan netizen pun rata-rata pecah perut apabila melihat kecomelan adik ini. Seronok sangat dapat jumpa dan bermain dengan kawan-kawan baru sampai tak nak balik rumah.

Kredit foto: Twitter
Kredit foto: Twitter
Alahai comel sangat adik ini! -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 10
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote cikqis88 8-1-2019 03:17 AM
Haha comel je xmau blk. Kte dl tarik kain cikgu sbb nk blk 😂

Lain-lain Komen

Quote Artemesiaa 4-1-2019 12:48 PM
Mesti sebab dia seronok dapat ramai kawan2 baru dan cikgu yang baik buat dia seronok berada di sekolah
Quote faraway1 4-1-2019 12:54 PM
selalu alami... kalau jemput masa dia tengah main,
memang tak mau balik ... ialah playschool buka sampai jam 6.
tapi jam 4 mak dah jemput
Quote fushimi 4-1-2019 03:35 PM
bagusnya ko dik

adik aku masuk  hari ke  2 dah malas nak gi  sekolah
Quote intanumbrella 6-1-2019 02:50 PM
Sama dgn ank kawan aku..meronta2 sruh hntr pergi sekolah blik..2nd day tu pkul 12 da terpacak nk pi sekolah..puas la mak dia lengah2kan masa..
Quote BabyOnEarth 7-1-2019 12:08 PM
alahai adik ni msti xramai adik beradik takde geng bermain kat rumah ye
Quote haryatie 7-1-2019 01:52 PM
ni mesti kat umah xde geng syok
dia ramai kawan
Quote mummyina 7-1-2019 03:55 PM
takde orang kat rumah kot
Quote MarryPottet 7-1-2019 04:35 PM
parent dia kata sebab anak dia teruja dengan mainan baru kat sekokah tu. kat rumah dah ada banyak mainan tapi anak dia jenis cepat bosan & bila jumpa mainan baru yg lain dari yg dah ada kat rumah, memang mulanya amat sukar utk anak ini berpisah dengan mainan baru tersebut
Quote aarwen 7-1-2019 07:52 PM
Omg so cuteeee!!!
Quote cikqis88 8-1-2019 03:17 AM
Haha comel je xmau blk. Kte dl tarik kain cikgu sbb nk blk 😂

Lihat semua komen(10)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.061025s Gzip On
To Top