Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

Netizen Geli Hati Tengok Adik Ini Menangis Tak Nak Balik Rumah Sebab Sekolah Best Sangat!

Oleh: Myeonir|4-1-2019 11:26 AM Komen: 10
Dah mula sesi persekolahan tahun 2019 ini, bermacam gelagat murid yang baru pertama kali ke sekolah. Yang menangis sedih pun ada, yang seronok pun ada.

Baru-baru ini, tular di Twitter seorang kanak-kanak yang menangis ketika di sekolahnya. Ingatkan menangis sebab tak nak pergi sekolah tapi rupanya sedih tak nak tinggalkan sekolah. Siap cakap sekolah tu seronok sangat. 


Kebanyakan netizen pun rata-rata pecah perut apabila melihat kecomelan adik ini. Seronok sangat dapat jumpa dan bermain dengan kawan-kawan baru sampai tak nak balik rumah.

Kredit foto: Twitter
Kredit foto: Twitter
Alahai comel sangat adik ini! -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
0
Komen: 10
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote cikqis88 8-1-2019 03:17 AM
Haha comel je xmau blk. Kte dl tarik kain cikgu sbb nk blk 😂

Lain-lain Komen

Quote Artemesiaa 4-1-2019 12:48 PM
Mesti sebab dia seronok dapat ramai kawan2 baru dan cikgu yang baik buat dia seronok berada di sekolah
Quote faraway1 4-1-2019 12:54 PM
selalu alami... kalau jemput masa dia tengah main,
memang tak mau balik ... ialah playschool buka sampai jam 6.
tapi jam 4 mak dah jemput
Quote fushimi 4-1-2019 03:35 PM
bagusnya ko dik

adik aku masuk  hari ke  2 dah malas nak gi  sekolah
Quote intanumbrella 6-1-2019 02:50 PM
Sama dgn ank kawan aku..meronta2 sruh hntr pergi sekolah blik..2nd day tu pkul 12 da terpacak nk pi sekolah..puas la mak dia lengah2kan masa..
Quote BabyOnEarth 7-1-2019 12:08 PM
alahai adik ni msti xramai adik beradik takde geng bermain kat rumah ye
Quote haryatie 7-1-2019 01:52 PM
ni mesti kat umah xde geng syok
dia ramai kawan
Quote mummyina 7-1-2019 03:55 PM
takde orang kat rumah kot
Quote MarryPottet 7-1-2019 04:35 PM
parent dia kata sebab anak dia teruja dengan mainan baru kat sekokah tu. kat rumah dah ada banyak mainan tapi anak dia jenis cepat bosan & bila jumpa mainan baru yg lain dari yg dah ada kat rumah, memang mulanya amat sukar utk anak ini berpisah dengan mainan baru tersebut
Quote aarwen 7-1-2019 07:52 PM
Omg so cuteeee!!!
Quote cikqis88 8-1-2019 03:17 AM
Haha comel je xmau blk. Kte dl tarik kain cikgu sbb nk blk 😂

Lihat semua komen(10)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.060742s Gzip On
To Top