Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Pekerja Restoran Dilempang Lepas Tegur Pelanggan Merokok

3-1-2019 03:03 PM Komen: 115
Berang ditegur kerana merokok dalam premis makanan, seorang pelanggan bertindak menampar pekerja restoran di Seksyen 25, Shah Alam.

Harian Metro melaporkan, kejadian itu berlaku jam 12.30 tengah hari pada 1 Januari di mana larangan merokok di restoran dan premis makanan mula dikuatkuasakan.


Gambar Hiasan

Menurut Ketua Polis Daerah Shah Alam, Asisten Komisioner Baharudin Mat Taib, ketika kejadian pelanggan berkenaan dan dua lagi lelaki dalam lingkungan usia 30-an didapati merokok di premis berkenaan.

Mangsa yang terlihat kejadian itu kemudian menegur mereka secara baik, namun seorang daripada mereka bertindak menampar pekerja restoran itu.

Ketiga-tiga pelanggan itu terus beredar dari restoran selepas membuat bayaran, katanya dalam satu kenyataan.

Difahamkan, ketiga-tiga pelanggan terbabit bagaimanapun jarang dilihat mengunjungi restoran berkenaan.

Selepas pemilik restoran membuat laporan polis, ketiga-tiga suspek diminta tampil bagi memberi keterangan di balai polis berdekatan dan kes disiasat mengikut Seksyen 323 Kanun Keseksaan. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
146
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
2
Lawak
1
Bosan
2
Komen: 115
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote kaklong32 11-1-2019 03:24 PM
tak pasal2 kene penampo

Lain-lain Komen

Quote Syd 2-1-2019 01:26 PM


Menteri Kesihatan Dr Dzulkefly Ahmad semalam memberi jaminan bahawa penguatkuasaan ke atas larangan merokok buat masa ini dijalankan melalui pendekatan mendidik. C Gambar fail The Malaysian Insight, 2 Januari, 2019.
Quote prettyuglybabe 2-1-2019 01:30 PM
ok.. ameer corner kelly ng punya restoran..
Quote saviour_09 2-1-2019 01:33 PM
laaa belum apa2 dah kena lempang
kot ye pun nak smoking beragak la brader
Quote fealefea 2-1-2019 01:36 PM
yg kuat kuasa senang je announce sane sini. yang teruknye pelaksanaan akta akta tu le. Sian pelaksana undang2.
Quote paz 2-1-2019 01:54 PM
Susahkan nak educate orang.

Harap penguatkuasa dan para pekerja restoren bersabar hadapi perokok2 yang susah nak diajar ni.
Quote Artemesiaa 2-1-2019 01:59 PM
Ramai je jenis sebegitu zaman sekarang ni degil tunjuk lagak berangin tak tentu hala pada hal sendiri yang salah tak ikut peraturan.  Perangainya yang sebegitu bukan saja dalam negara tapi kadang terbawak2 jugak sampai ke luar negara memalukan orang lain je.
Quote dess402 2-1-2019 02:01 PM
pagi tadi pun selamba jerk kami se geng Isap rokok kata kedai mamak biasa.  jeling2 mamak keling tu.  last2 member sound  ..  lu jangan pandang2 mamak..  aku bagi pernampar karang. last2 mamak tu tergeleng2  pergi.


Quote dess402 2-1-2019 02:03 PM
rupa2nya dah ada yg kena pernampar .
hahaha..      
Quote lavakru 2-1-2019 02:04 PM
dess402 replied at 2-1-2019 02:01 PM
pagi tadi pun selamba jerk kami se geng Isap rokok kata kedai mamak biasa.  jeling2 mamak keling tu. ...

kau ni memang bodoh, geng2 kau pun sama bodoh cam kau
longkang






Quote dess402 2-1-2019 02:06 PM
hahaha..  Lain kali jgn sebok aku Isap rokok.  bukan duit mak bapak korang pun.
Quote lavakru 2-1-2019 02:08 PM
dess402 replied at 2-1-2019 02:06 PM
hahaha..  Lain kali jgn sebok aku Isap rokok.  bukan duit mak bapak korang pun.

gengster konon, ramai2 kau dgn geng berani la sound mamak.

bodoh bacul punya geng


Quote gujiwa 2-1-2019 02:12 PM
bodo nye spesis tak reti ikut peraturan ni..
Quote sukacactus 2-1-2019 02:16 PM
Sharnaz ahmad dl pun melempang kat kelab golf
Last2 masuk court
Quote zach2008 2-1-2019 02:17 PM
Bodoh.. la org lain pun hisap rokok.
Takdenya caprut nak lempang org.
Ni mesti kat rumah merokok sebarangan dalam rumah.
Quote dess402 2-1-2019 02:25 PM
Pie tangkap org yg berlambak2 jual dadah dulu la.  buduss  .  dah tentu2 Men jahanam anak bangsa.

sakai  
Quote lavakru 2-1-2019 02:27 PM
dess402 replied at 2-1-2019 02:25 PM
Pie tangkap org yg berlambak2 jual dadah dulu la.  buduss  .  dah tentu2 Men jahanam anak bangsa.

...

dah berlambak2 kena tangkap la bodoh, masa zaman BN dulu

kau je yg tak tahu

tongong


Quote dess402 2-1-2019 02:27 PM
tapi aku percaya kalau kedai yg ber aircond tu..  takde punya depa nak merokok Kat dalam.  dah tentu2 kat meja luar kaki lima.  atau kawasan yg disediakan selama ni.
Quote selyusi 2-1-2019 02:29 PM
Laki gaji bawahan ja bodo sombong tak faham bahasa

Pastu bangga dok citer sini

2 kali bodo
Quote dess402 2-1-2019 02:29 PM
lavakru replied at 2-1-2019 02:27 PM
dah berlambak2 kena tangkap la bodoh, masa zaman BN dulu

kau je yg tak tahu


berlambak2 kena tangkap apa dol  ??  Nkau duduk hulu Hanat mana  ??  Tak reti jangan sembang la.

Lihat semua komen(115)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.109425s Gzip On
To Top