Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Budak 8 Tahun Disiram Air Panas Kerana Mencuri RM10

31-12-2018 09:42 AM Komen: 121
Seorang bapa tergamak menyiram air panas selepas menuduh anak perempuannya berusia lapan tahun mencuri wang RM10 milik ibunya.

Harian Metro melaporkan, kejadian yang berlaku di  Flat Kampung Melayu, Air Itam, Georgetown, Khamis lalu menyebabkan mangsa melecur di lengan, rusuk dan dada kanan.



Menurut Ketua Polis Daerah Timur Laut, Asisten Komisioner Che Zaimani Che Awang, jiran mangsa yang menyedari kejadian itu membawa mangsa ke balai polis untuk membuat laporan.

Kanak-kanak perempuan itu kemudian dibawa ke Hospital Pulau Pinang dan menerima rawatan di Wad C2 yang menempatkan pesakit yang mengalami kesan terbakar.

Keadaannya stabil dan masih boleh berkomunikasi, namun kami menunggu mangsa pulih sepenuhnya untuk diambil keterangan, katanya.

Berdasarkan keterangan jiran terbabit, mangsa merupakan anak kedua daripada empat beradik dan mereka sering diabaikan ibu bapa.

Setakat ini, kami mendapati bapa mangsa yang berusia 41 tahun dan ibunya sudah melarikan diri.

Siasatan awal mendapati mangsa disiram air panas oleh bapanya yang berang kerana dia dikatakan mencuri wang RM10 milik ibunya, katanya.

Kes disiasat mengikut Seksyen 31(1)(a) Akta Kanak-Kanak 2001. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
3
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 121
Komen

Anda Mungkin Meminati

Lelaki Bawa 'Borang Persetujuan' Sebelum Lakukan Hubungan Seks Dengan Budak 13 Tahun
Lulusan UM Dipenjara 5 Tahun Kerana Miliki 12 Buku Berkaitan Kumpulan Pengganas
Perli Syed Saddiq, TMJ Dituduh Hati Tisu Dan Kebudak-budakan?
Waris Aretha Franklin Pening, Dah Meninggal Pun Masih Dikejar Cukai Dan Hutang
Tak Layan Meghan, Putera William Gaduh Dengan Isteri Putera Harry?
"Kami Akan Racun Mak Kau!" - Linda Rafar Diugut Selepas Tularkan Jururawat Biadab
"Ini Contoh Kewartawanan Yang Malas!" - Kenapa Rhys William Marah-marah Tu?
Budak 10 Tahun Dipaksa Layan Nafsu Serakah Bapa
Stres Dengan Kewangan, UMNO Jadikan Pusat Latihan ILMU Sebagai Resort
"Beso Molek Aset" - Gambar Marion Caunter Penuh Komen Lucah Melampau
Gelinya! Cacing Hidup Dalam Hidung Budak Perempuan Lebih Sebulan
Remaja Buta Selepas Telur Dimasak Dalam Ketuhar Gelombang Mikro Meletup
Selapas Ulat Sampah, Tikus Pula Berkeliaran Di KLIA2
Langgar Mati Warga Thailand, Suami Isteri Rayu RM200,000 Bayar Duit Pampasan
"Anak Angkat Pun Anak Saya, Tak Perlu DM Macam..." - Misha Omar
Ibu Pengsan Beberapa Kali Tengok 3 Mayat Anak
Dianaktirikan Demi Huawei, Pengguna iPhone Diharamkan Dari Naik Pangkat
"Ini Dah Kenapa,"-Kata DS Najib Bila Dipeluk Orang Asli
48 Pekerja Google Terlibat Gangguan Seksual Dipecat Tanpa Pampasan
Pendapatan Lim Guan Eng Berjumlah RM86,464.92, Lebih Kaya Dari Perdana Menteri
Viral: Enjin Mati Mendadak, Puluhan Kereta Tersadai Selepas Isi Minyak Di Petronas
Tiada Perbincangan, TV3 Buang Staf Tak Ikut Undang-undang

Komen Terbaru

Quote CupuCupu 6-1-2019 10:25 PM
Kentang.Goreng replied at 6-1-2019 10:04 PM
Lelaki simbah anak air panas ditahan
SYAJARATULHUDA MOHAMAD ROSLI | 06 Jan 2019


Bc berita ni mmg xsyak lagi mak bapak giler..dh hilang kelayakkan sbg penjaga

Lain-lain Komen

Quote tumpanglalu74 31-12-2018 09:31 AM
dn_30.1.jpg
Quote noor2 31-12-2018 09:33 AM
Bapa tiri?...ni entah2 mak dan bapa biasa sangat mendera budak ni.kalau tak kenapa lari. ..
Quote prettyuglybabe 31-12-2018 09:49 AM
mesti selalu kena dera budak-budak tu..
harap jkm pantau dan dakwa mak bapak jahanam tu..
orang beranak ko pun nak beranak..
semoga mampus digelek lori..
Quote NamaKuMawar 31-12-2018 10:14 AM
Sedihnya..

Kalu marah sgt anak amik duit tu..jgn la sampai curah air panas..lenkali kalu rasa takleh jaga anak..takyah la sibuk dok beranak..
Quote Kentang.Goreng 31-12-2018 10:17 AM
Edited by Kentang.Goreng at 31-12-2018 10:20 AM

Sumber FB










Katanya suspek reply comment di FB
....jpg

....jpg
Quote _nursha_ 31-12-2018 10:18 AM
kesiannya budak tu...dan mak bapaknya kenapa lari...dh biasa buat keje mcm tu ke...
Quote kuzaime 31-12-2018 10:25 AM
Babi betul prangai sekor2 kalau x salah kenapa perlu lari??  Tahniah pd jiran yg prihatin..
Quote noraidil_06 31-12-2018 10:41 AM
Ya Allah sedihnye
Quote nolya 31-12-2018 10:43 AM
Apa punya bapak la sanggup mencederakan anak sampai mcm tu.  Entah ye entah tidak anak tu curi duit emaknya atau emaknya salah simpan. Kenapa tak tanya betul2 kat anak atau kalau betul dia dah ambik, pukullah tapak tangan anak supaya tak curi lagi.  Ayer panas boleh cederakan anak dn tinggalkan kesan lecur.  Yg si bini tu lari kenapa?
Quote bakingsoda 31-12-2018 10:53 AM
anak sendiri pn panggil ko jantan gatai kote, betapa jijiknya dia ngan ko. beranak jah pandai. harap dua2 ekor kena tangkap, anak2 tu mak tiri bela. kecik2 lagi budaknya
Quote kroit92 31-12-2018 10:54 AM
aku dah la panas hati lagi lepas tengok video dekat China, kes dera anak perempuan dia tu.
ni ada pulak kes kat Malaysia.. celaka lah kamu manusia, mengkhianati amanah Allah

anak-anak ni amanah Allah S.W.T.
memang la ko beranakkan, jaga bagi makan minum bagai
tapi bukan hak kau sepenuhnya boleh buat suka hati
menjawab la korang di kemudian hari nanti
pandai buat, pandai tanggung
Quote pumpkingirl 31-12-2018 10:59 AM
Caption n profile FB bukan main islamik lagi...tapi perangai astaghfirullahalazim..
Ni org panggil bertopengkan agama..
Quote fifie_olin 31-12-2018 11:02 AM
2-2 mental
Quote cHimo 31-12-2018 11:02 AM
Kalau kena angkut tolong simbah air panas kat batang dia.. eddy bhai anjing kurap.. kalau ya pun budak kecil tuh mencuri apasal nak simbah air panas? Memang spesis jantan tak guna.. kurung jaa mamat eddy bhai kurap tuh lama2 kat dalam ntah2 nanti dah tua kerepot rogol anak sendiri pula
Quote Victorioussss 31-12-2018 11:04 AM
tumpanglalu74:   419160


8 tahun ke ni? Bdk2 skg 8 tahun nmpk mcm anak dara xmcm zaman iols dlu2 8 tahun nmpk mcm kanak kanak riang je

Semoga cpt sembuh dik
Quote PristineOne 31-12-2018 11:14 AM
Aku yang nama bhai..bhai ni memang aku kureng sikit....kena pulak muka ada gooatee nipis macam bulu tundun pondan baru nak up...terus ada vibe taknak kenal ... Selalunya yg muka camni kalao depa nak kenal aku...atau jumpa...mesti kaki MLM temberang....atau ejen Kopi Pak Belalang....takpun ejen bitcoint...paling bangsat lelaki tong kosong tapi sembang kencang depan aku....
Quote Hazi1975 31-12-2018 11:17 AM
Lebih sayangkan duit dari anak apa guna Allah bg akal fikiran baik tak payah beranak pinak kalau hidup nk mendera anak sian kat anak2 yg masih kecil nk bergantung hidup.
Quote seri_mawr 31-12-2018 11:26 AM
klu jumpa..jirus dia pulak dgn air panas...bior dia rasa..
Quote immi 31-12-2018 11:32 AM
Semoga selamatlah semua adik beradik yg didera tu. Semoga cepatlah tertangkap makpak kejam tu. Mana la letak akal n iman makpak camni.

Lihat semua komen(121)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.100216s Gzip On
To Top