Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Elizabeth Tan Nyaris Buka Tinder Untuk Cari 'Boyfriend, Tapi Mujurlah...

27-12-2018 11:44 AM|Oleh: Azza| Komen: 35




"Ada ketikanya saya terfikir nak buka akaun Tinder untuk cari boyfriend."

Wah! Nampaknya macam terdesak pula Elizabeth Tan atau lebih mesra disapa Lizzy apabila memberitahu dirinya yang terlalu sibuk dengan kerjaya hingga tiada masa untuk bercinta.

Akuinya kepada portal Media Hiburan, dia tidak mempunyai kawan lelaki yang boleh dikatakan rapat dengannya, apatah lagi mencari bayangan seorang suami.

Kredit foto: IG


"Saya jarang keluar rumah. Kalau keluar pun akan ditemani pengurus sahaja. Selesai kerja, saya akan balik dan lepak di rumah."

Meskipun ada yang mahu mendekatinya, namun Lizzy tidak mengambil perkara itu sebagai perkara serius.

"Bayangkan hingga ada ketikanya saya terfikir nak buka akaun cari teman lelaki menerusi aplikasi pintar seperti Tinder, misalnya. Manalah tahu ada yang sesuai jadi teman lelaki."

Bagaimanapun, menurutnya lagi hasrat itu terpaksa dibatalkan apabila memikirkan impak buruk aplikasi tersebut.

"Tapi bila difikirkan balik, tak jadilah nak buat sebab sekarang ni macam-macam boleh viral."





Bersama Syafiq Kyle, hero drama lakonan mereka berdua


Antara ciri-ciri lelaki yang menjadi idaman Lizzy pula ialah individu yang gemar dengan falsafah.

"Saya teruja dengan lelaki yang sukakan ilmu dan bidang falsafah. Bagaimana nak tahu? Kena jumpa dululah baru tahu," jelasnya lagi yang pernah mengumumkan untuk berkahwin pada tahun 2020 nanti.

Kredit foto: IG

Mujurlah Lizzy tidak mencari teman lelaki di aplikasi pintar. Rasanya lelaki di sana tidak suka berfalsafah tetapi lebih banyak sampah. - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
3
Marah
3
Terkejut
2
Sedih
5
Lawak
4
Bosan
3
Komen: 35
Komen

Previous : Netizen Buktikan Janna Nick Lesbian! Betul Ke Ni?

Next       : Foto Raja Ilya Dan Suami, Trent Dalam Gaun Perkahwinan, Cantik Giler!

Komen Terbaru

Quote salmon-suki 28-12-2018 09:43 PM
dua_chzy replied at 27-12-2018 11:11 PM
Ai rasa sheol ni jenis budak baik. Menggedik or menjalang pun tak reti sangat. Barangkali juga d ...

Urmm...xtaw laa baik ke tak kan..tp xde dgr gosip y pelik2 cth clubbing ke etc..so far gosip dia ni psl cari jejanzzzzz saja..

Tp kesian laa,nmpk cheapo sajer kalau dah asyik gebor camni..cuba bt rilex jaa dlu..who knows dpt tekel vvvvip kaa..dia jenis gedik tp bkn jalang pencaras,tu y pasti..maybe thats why still vvvvip tua tak diterima kot..hihihi~

Lain-lain Komen

Quote katibism 27-12-2018 02:06 PM
Tinder ok lagi.. kalo Grr..der app tu sah2 konfem
Quote salmon-suki 27-12-2018 02:22 PM
Dia ni tak habis2 lagi isu lelaki..mmg terdesak sgt2 ke?{:question
Quote cha-cha 27-12-2018 02:31 PM
Asyik2 nak berlaki.. spesis zuling
Quote sitisitu25 27-12-2018 02:31 PM
katibism replied at 27-12-2018 02:06 PM
Tinder ok lagi.. kalo Grr..der app tu sah2 konfem

grr der tu apa plk? tagged?
Quote miemiecha 27-12-2018 02:35 PM
haih,,,
mana lah silapnya, muka lawa x de laki lg nihhhh
adehdehdeh
Quote goss79 27-12-2018 02:37 PM
mcm attention seeker plak dah.citer yg timbul semua sbb pakwe.
gedik nya lah nak pasang apps padahal bersepah je jantan nak ngorat.
Quote Spicymami 27-12-2018 02:50 PM
Nk tangkap jerung vvip tp da lobos
Quote sinalegna 27-12-2018 02:54 PM
Spicymami replied at 27-12-2018 02:50 PM
Nk tangkap jerung vvip tp da lobos

Opkos la bobos. Sah2 mencari di tinder
Quote chinta89 27-12-2018 02:55 PM
statement lapar nak berlaki.
Quote cikperiukkera 27-12-2018 03:07 PM
Xue lin aziz sangattttt !
Quote anony-mous 27-12-2018 03:08 PM
Euwww low class la pompuan ni. Desperate sgt nak jantan. Ko pegi cari jantan cina la
Quote zatiii 27-12-2018 03:13 PM
teruk sgt ke kalau main tinder ? tp tinder is sooooo boringg
Quote ninjago 27-12-2018 03:42 PM
katibism replied at 27-12-2018 01:06 PM
Tinder ok lagi.. kalo Grr..der app tu sah2 konfem

grinder ada tuk les jgk ke?
Quote ninjago 27-12-2018 03:43 PM
aritu hampir gila, nie cari laki.. dia takde kengkawan ke ? i mean real friends tuk curhat, spend time together.  cam sejenis lonely sgt je.
Quote ItisDD 27-12-2018 03:55 PM
Memilih sngt kot....

X kan x de yg berkenankan sheols
Quote RatuDunia94 27-12-2018 04:22 PM
Lps ni ramai la yg masuk line.. dh up story gh mencari..
Quote katibism 27-12-2018 04:46 PM
ninjago replied at 27-12-2018 03:42 PM
grinder ada tuk les jgk ke?

Sah konfem yummah yeljibiti

Quote boylondonn 27-12-2018 04:54 PM
i sorg je ke yg x suka suara sheols nyanyi? mcm dbuat2.. mluat i dgr
Quote putehkundor 27-12-2018 05:19 PM
couple jah ngan alvin tan... dah jadi pelakon porno sheols skrg...puas lah kau khuens

Lihat semua komen(35)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.049362s Gzip On
To Top