Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Sedih, Saya Tak Pernah Cakap 'Anak Kau Hodoh' - Nana Terkilan Anak Dicemuh

24-12-2018 12:26 PM|Oleh: Ain| Komen: 123

"Ini bukan kali pertama pun. Malah, dia pernah digelar macam tupai. Saya marah juga, tetapi suami kata jangan buang masa untuk fikir perkara sedemikian. Katanya, kalau tidak suka, sekat atau jangan komen apa-apa."



Penyampai radio Nana Mahazan mendedahkan ia bukan kali pertama penampilan anak sulungnya, Althea, 8, dipersoalkan pihak yang tidak berperasaan.

Memetik Media Hiburan, Nana mengakui dia terkilan dengan pihak berkenaan yang tidak sensitif mengaibkan fizikal anaknya.

"Tidak kisah nak kata dia selekeh, sebab rasanya kita pada usianya pun macam tu juga. Saya faham, masing-masing akan ada pendapatnya sendiri. Mungkin anak-anak mereka kalau nak keluar kena pakai itu ini. Ia terpulang.



"Macam anak saya, dia ada caranya sendiri. Macam dulu, dia gemar mengenakan baju yang bercorak pelangi dan sebagainya. Tapi, sekarang dia lebih gemar kenakan baju longgar, sweater dan sebagainya.



"Anak yang sedang membesar ni ambil masa untuk mengenali diri, fesyen dan sebagainya," jelas pemilik nama sebenar Nurul Hana Che Mahazan itu.

Ibu mana tidak kesal dan sedih apabila penampilan dan rupa paras anak mendapat kritikan dan komen negatif.



"Saya okey saja, tapi saya sedih sebab ada yang tak sensitif mengenainya. Komen pun melampau, jahat. 

"Kenapa ya masih ada yang macam tak ada rasa hormat. Saya tak akan pergi ke akaun orang yang tak dikenali dan cakap 'anak kau hodoh'," ujarnya terkilan.


Kredit foto: IG Nana

Kebanyakan yang suka mengutuk orang lain sebab mereka cemburu. Tak begitu? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
11
Marah
17
Terkejut
15
Sedih
11
Lawak
14
Bosan
15
Komen: 123
Komen

Previous : Anda Follower IG Siti Aafiyah? Siti Nurhaliza Dedah Aafiyah Tiada Akaun Instagram

Next       : "Besarnya Baby Bump!"-Fattah Kongsi Video Bercuti, Fazura Sah Hamil?

Universiti Harvard Disaman Amal Diskriminasi Ke Atas Pelajar Keturunan Asia
Skim BDIG Masih Rancak Walau Telah Disenarai Hitam Bank Negara
Barisan Model Victoria Secret Penutup Tirai 2018, Cantik-cantik Semuanya!
Kencing Manis Ketika Hamil? Mari Semak Langkah Mengawal Dan Cegah Diabetes!
Tikam Anak Saudara Kerana Tinggal Pinggan Atas Lantai
"PA Sajat Rayu Kami Tarik Nama Sebenar" - Wartawan Berang Difitnah Muhammad Sajjad
Orang Selalu Pelik, Tak Percaya Nama Saya 'S'
"Jangan Sampai Lompat Parti Jadi Trend" - Bung Mokhtar
"Saya Bagi Awak 3 Hari!" - Wanita Bengang Pemilik Reti Hantar Kucing Tapi Tak Reti Ambil Balik
'Anakku Bukan Anakku' - Lebih 20 Tahun Ditipu Isteri
Lelaki Berbaju Kurung Keluarkan Dan Gosok Anu Sampai 'Basah' Belakang Wanita
Tampar Bekas Guru Kerana Dendam Didenda 20 Tahun Lalu
Pakatan Harapan Masih Kukuh, Utuh - Mat Sabu
Netizen Buktikan Janna Nick Lesbian! Betul Ke Ni?
"Umat Islam Jangan Sambut Krismas, Ada Unsur Syirik" - Pemuda PAS
Ditikam Isteri Kerana Membeli-belah Terlalu Lama
Pengunjung Terkejut Jumpa Kate Middleton Membeli-belah Untuk Krismas Di Pasar Raya
Tonton Filem Bambi Dan Dengar Muzik Klasik Sebagai Hukuman, Boleh Berubah Ke?
Presiden Persatuan India Malaysia Mengaku Tak Bersalah
Tahniah! Raja Ilya Sah Bergelar Isteri Jejaka Australia, Mana Gambarnya?
Bahaya Ajar Anak Jadi Vegan Seawal Usia 6 Bulan, Jangan Memandai!
"Ini Pariah Moorthy" - Nak Serang Balai, Polis Siasat Kenyataan Provokasi Azwanddin
"Mak Yang Lahirkan Sajat, Aku Cili Mulut Tu Nanti!" - Ibu Bapa Pertahan Status Jantina Sajat
Ratu 'Perintah' Kate, Meghan Berdamai Pada Hari Krismas
Nasi Lemak Punca Pergaduhan Di R&R Gambang
Raih Simpati Dengan Ulas Produk Sebab Dah Sendu? Ini Respons Noorkhiriah
Pengantin Perempuan Comel Menangis Teresak-esak Nak Ikut Ayah Pulang
Mujahid Seronok Baca Komen Tentang 'Warkah Dari Cordova Buat Nurul Izzah'
Lelaki Bawa 'Borang Persetujuan' Sebelum Lakukan Hubungan Seks Dengan Budak 13 Tahun
Lulusan UM Dipenjara 5 Tahun Kerana Miliki 12 Buku Berkaitan Kumpulan Pengganas
"Suka Hatilah IG Saya, Jangan Kecam" - Azah Aziz Bangga Ikut Perarakan LGBT
Aaron Aziz, Rosyam Nor, Umie Aida Antara 20 Artis Buat Aksi Komedi - Mampu Ke?
"Janna Nick Bagi Ceramah Tapi Seluar Melekap Nampak Punggung, Baju Ketat!"
Drama Tuan Danial Pula Ciplak Drama Korea?
Kes Doktor Belasah Bekas Isteri Dan Mertua - Issey Diserang Bawangrangers
Sharnaaz Ahmad Tak Nak Cakap Banyak Isu Cerai, Terlalu Sayangkan Nabila

Komen Terbaru

Quote armin 5-1-2019 11:23 AM
faraway1 replied at 26-12-2018 08:05 PM
are you sure, you bukan hari pertama di forum....

Some goes to you. Entah apa2 minah ni

Lain-lain Komen

Quote mizzacu 24-12-2018 12:44 PM
awat yang celopar sangat mulut netizen pon..
adoiii
Quote fff_cat 24-12-2018 12:45 PM
Biasalah tu budak2 masa nak membesar. Kalau terlampau bergaya sakan mcm org dewasa.. korang pun mengata jugak tak padan la dgn umur.. mcm pokok krismas liplap...
Quote samax 24-12-2018 12:49 PM
anak che ta tu elok je dari kecik grooming. memang tak terbanding la
Quote cahaya_almas 24-12-2018 01:01 PM
Manusia mmg gini lah kan tk semua sempurna..ada yg cantik sgt...ada yg biasa2 sgt....tp perlu ke nak mengata bdk2 kecik ni....nanti dewasa lawalah..mcm nana jgk lah makin berumur makin gojes....tp ada gak makin tua makin tak gojes...
Quote moonbug 24-12-2018 01:18 PM
Jahatnya mulut
Quote jpbstarlife 24-12-2018 01:32 PM
apo la jahat nau mulut.... budak lagikan tu...hishhhh
Quote menjad 24-12-2018 01:36 PM
lok jer sempurna tgk kan...  Org xlawa x berhak hidup ko...  Jahat nya
Quote minguk 24-12-2018 01:39 PM
kesian... ok je anak dia..
Quote aammyy 24-12-2018 01:41 PM
Bab gigi tu apa nak heran. Mak bapak dia  pun dulu pakai braces. Biasa lah budak2. Iolls dulu sama jugak mcm ni. Orang ckp gigi rabbit. Tapi hujung2 iolls paling manis, tak perlu braces pun. Nana boleh tutup komen, no problem. Mmg sbgai anak seni, kena tunjuk yg cantik2 sajork.
Quote tembamgirl09 24-12-2018 01:42 PM
ok je budaknya, belum baligh lagi kan? apa la benci sgt sampai caci rupa budak tu?
Quote azimodin 24-12-2018 02:17 PM
biasanya buck teeth akan kurang ketara bila dah besar sebab features muka orang dewasa akan balance out balik gigi yang besar tu. apa susah, kalau still nampak tak elok boleh pakai braces hape. keji la nak kutuk direct anak orang huduh. cuma anak nana ni kadang2 nampak x "kemas" walaupon mak dia bergaya sakan
Quote fifie_olin 24-12-2018 02:37 PM
dah tu x yah expose sgt anak2 tu
Quote fealefea 24-12-2018 02:44 PM
kot ye pon kemaskan rupa anak tu. Awak slalu dikategorikan fashionista di kalangan artis tapi anak direkodkan dlm keadaan comot sebegitu. Pilih la gambar selari dgn imej fashionista u. takde sape yg mengata kalau u tak xpose anak dlm keadaan comot.  Nasib la jadi fashionista. Kalau biashe2 tak pe la.
Quote seri_mawr 24-12-2018 02:53 PM
nitizen ni kan...
suka mengeji la...

comel jek aku tgk anak si nana tu...betul la style dia budak2....ok la tu dia x gayakan anak dewasa seblm usia...

dia biarkan anak dia seronok  jadi kanak2....

aku pun suka anak2 aku pilih sendiri...asal x melampau2 pilihan anak2...shud be ok..
Quote seri_mawr 24-12-2018 02:54 PM
nitizen ni kan...
suka mengeji la...

comel jek aku tgk anak si nana tu...betul la style dia budak2....ok la tu dia x gayakan anak dewasa seblm usia...

dia biarkan anak dia seronok  jadi kanak2....

aku pun suka anak2 aku pilih sendiri...asal x melampau2 pilihan anak2...shud be ok..
Quote AznieBunnie 24-12-2018 04:41 PM
fealefea replied at 24-12-2018 02:44 PM
kot ye pon kemaskan rupa anak tu. Awak slalu dikategorikan fashionista di kalangan artis tapi anak d ...

betoi. saya sokong pendapat anda.
Quote bLuEsKy 24-12-2018 05:20 PM
Edited by bLuEsKy at 24-12-2018 05:21 PM

anak dia mmg hodoh selekeh..

tp nnt besaq...cantik vogue..

percayalaaa.. aunty nk tgk... hahaha...

laa ni biaqq dulu mcm tu...sbb Nana pun hudoh gak dulu...
abaikan nista netizen yg hudoh perangai tu...
Quote HannahMontana 24-12-2018 05:42 PM
mmg buruk penampilan anaknya ,rupa xkisah sgt


selekeh tu yg jadi isu.
Quote ItisDD 24-12-2018 05:44 PM
Kecik lg memanglah nmpk kepam n x cantik

Asalkan cukup sifat cantiklah tu

Lihat semua komen(123)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.131225s Gzip On
To Top