Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

"Gatalnya Tangan Kau Dik Raba Payudara Kawan Perempuan"

Oleh: Myra Rozi|13-12-2018 06:21 PM Komen: 26
Seorang remaja lelaki mengaku bersalah di Mahkamah Sesyen Ayer Keroh atas tuduhan meraba payudara kenalan perempuannya.

Tertuduh mengaku sebaik sahaja pertuduhan terhadapnya  dibacakan di hadapan Hakim Elesabet Paya Wan.

Harian Metro melaporkan, hakim menetapkan 15 Januari depan untuk serahan laporan akhlak dan jatuh hukum memandangkan kes tersebut membabitkan tertuduh bawah umur.

Gambar Hiasan
Tertuduh didakwa melakukan kesalahan amang seksual terhadap kanak-kanak perempuan berusia 12 tahun dengan cara meraba bahagian payudara.

Menurut sumber lagi, tertuduh melakukan perbuatan itu di sebuah rumah di Tanjong Keling, Melaka, kira-kira jam 10 pagi, pada pertengahan Julai 2018.

Tertuduh didakwa melakukan kesalahan mengikut Seksyen 14 (a) Akta Kesalahan Seksual Kanak-kanak 2017 yang memperuntukkan hukuman penjara sehingga 20 tahun dan sebat jika sabit kesalahan.

Pendakwaan dikendalikan oleh Timbalan Pendakwa Raya Siti Ruvinna Mohd Rawi. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
7
Marah
3
Terkejut
4
Sedih
5
Lawak
10
Bosan
2
Komen: 26
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Buritan 16-12-2018 09:08 PM
CiliPadiSedap replied at 13-12-2018 04:19 PM
kopek budak umur 12 tahun dah membusut ke? dah kenapa kau nak raba? raba kopek sendiri tak boleh?

Unur 12 tahun apelaa yg ade.. baik ko gentel kopek ko sendiri laa dikkk..

Lain-lain Komen

Quote tumpanglalu74 13-12-2018 03:09 PM
Otizem sudah..
Quote tikusmontok 13-12-2018 03:13 PM
Hakim Elesabet Paya Wan
Quote Decaffeinated 13-12-2018 03:19 PM
bawah umur pun boleh kena sebat ka?

Quote highcastle 13-12-2018 03:30 PM
Decaffeinated replied at 13-12-2018 03:19 PM
bawah umur pun boleh kena sebat ka?

Kena tunggu 15 Januari depan kot apa citer..

Bagaimanapun, hakim menetapkan 15 Januari depan untuk serahan laporan akhlak dan jatuh hukum.

Ia memandangkan kes membabitkan tertuduh bawah umur.


Quote ell768 13-12-2018 03:35 PM
nak test market laa tu...jilaker betul bdk2 ni...padan laa muka ko kan..
Quote ice_sky92 13-12-2018 03:44 PM
Bak kata kak Changa....tak luak pun...
Quote Modngengade 13-12-2018 03:47 PM
ice_sky92 replied at 13-12-2018 03:44 PM
Bak kata kak Changa....tak luak pun...

dan juga   'kalau sedap akak tadahkan jer dekk'

Quote putehkundor 13-12-2018 03:55 PM
kalau akak, akak pasrah aje...tapi mulut cakap tak nak la...
Quote prettyuglybabe 13-12-2018 04:14 PM
takde ke yang nak kata 'alaaa.. budak-budak. dorang tau apa'
Quote CiliPadiSedap 13-12-2018 04:19 PM
kopek budak umur 12 tahun dah membusut ke? dah kenapa kau nak raba? raba kopek sendiri tak boleh?
Quote lasagnaklcc 13-12-2018 04:29 PM
Nak try benda baru tapi silap org.
Quote sukacactus 13-12-2018 04:34 PM
Bagus mamgsa tu xberdiam diri
You go girl!
Quote ninja boy 13-12-2018 04:37 PM
Wah wah Elizabeth eja melayu
Quote DollahRepek 13-12-2018 05:02 PM
Diaorg main kawin2 kah?
Quote ayjay 13-12-2018 06:47 PM
DollahRepek replied at 13-12-2018 05:02 PM
Diaorg main kawin2 kah?

Main dokter dokter. Kalau zaman dulu 12 tahun masih mandi hujan bogel kat padang tak? Atau mandi sungai bogel? Sebab masih kanak-kanak.
Quote buapakperut 13-12-2018 07:22 PM
12 tahun belum tumbuh apa baik ko raba kuih pau ke kuih koci dekk.. nak juga merasa kan dah kene padan muka kecik2 dah gatal
Quote DollahRepek 13-12-2018 07:43 PM
ayjay replied at 13-12-2018 06:47 PM
Main dokter dokter. Kalau zaman dulu 12 tahun masih mandi hujan bogel kat padang tak? Atau mandi s ...

Umur 12 tahun dh mandi pkai sluar pendek sbb dah bersunat
Quote ayjay 13-12-2018 07:52 PM
DollahRepek replied at 13-12-2018 07:43 PM
Umur 12 tahun dh mandi pkai sluar pendek sbb dah bersunat

Bawah 12 tahun?
Quote VioletsAre_Blue 13-12-2018 08:24 PM
Baik kau raba diri sendiri je dik

Lihat semua komen(26)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.099707s Gzip On
To Top