Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Muhammad Adib Angkat Tangan Tunjuk 'Thumbs Up' - Rosmah

5-12-2018 02:41 PM |Dilihat:2815| Komen: 52
"Dia (Muhammad Adib) angkat ibu jari kepada kami."

Itulah yang dikatakan oleh Datin Seri Rosmah Mansor yang mengadakan lawatan ke atas Muhammad Adib Mohd Kassim di Institut Jantung Negara pada Rabu.

Memetik laporan Astro Awani, Rosmah yang hadir bersama suaminya, Datuk Seri Najib Razak berkata Adib juga sedar dengan kehadiran kedua mereka. 

Foto: Twitter Najib

Dia (Muhammad Adib) tahu kami datang melawat. Saya difahamkan dia akan kahwin 21 Dis nanti jadi saya doakan dia sembuh dan sempat kahwin, ujarnya. 

Selain itu, Rosmah juga berkata, sebagai seorang ibu dia memahami perasaan tunang dan keluarga Adib.

Dalam pada itu, Najib berkata dia berasa gembira kerana perubahan yang semakin baik pada anggota bomba itu. 

Kredit foto: IJN

Ada perubahan yang sangat menggalakkan. Dia (Muhammad Adib) sedar dan tahu saya dan isteri datang.

Dia angkat tangan tunjuk 'thumbs up' dan saya doakan dia terus bertambah lebih baik lagi, katanya lagi. - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 52
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote shernazz 6-12-2018 11:17 AM
MarryPottet replied at 6-12-2018 12:24 AM
Ada satu lagi maksud , bila seseorang angkat ibu jari tu tandanya dia nak kata padan muka kat orang  ...

Pastu cakap very good
Padahal dimaksudkan padan muka...
Alahai masa kekecik..hahaha

Lain-lain Komen

Quote kucingitam 5-12-2018 02:43 PM
DSN memperolehi like yang pertama!!
Quote dodolgemok 5-12-2018 02:46 PM
Motepp kakmah dgan najib ni? Nak sucikan dosa ke? Cacai mesti mudah terpedaya dgan lakonan mereka kan?
Quote kechikchomel 5-12-2018 02:51 PM
ingatkan dalam pic kat atas tu ada kak mah n jibby!
nan hadooo!
Quote Cicisweets 5-12-2018 02:58 PM
Cai dah panas ke kehadiran abam Jim dgn kak mah{:good
Quote mystica 5-12-2018 03:02 PM
tt pun upload la gmbr DS Najib and wife melawat. ada nmpk dekat ig tadi

happy tgk Adib getting better.
Quote macai 5-12-2018 03:05 PM
ada kepam pedih jubo bila bijan ngan rosmah gi melawat adib
Quote melava^ 5-12-2018 03:08 PM


hidup najib. pm paling bagus dlm sejarah malaysia.




Quote gujiwa 5-12-2018 03:14 PM
terbaik pak jib..
Quote minguk 5-12-2018 03:17 PM
jib 1 - 0 det
hahaha
Quote scorpionkiki 5-12-2018 03:19 PM
minguk replied at 5-12-2018 03:17 PM
jib 1 - 0 det
hahaha

Che det khamis ker rabu lepas dah pi melawat...raja nazrin dan sultan kedah pun dah melawat
Quote tikusmontok 5-12-2018 03:31 PM
syukur Alhamdulillah.. mulia sungguh hati bang jib dan kak mah.
Quote shamsadis 5-12-2018 03:39 PM
ramai penjawat awam terasa hati dengan kenyataan madey tempohari katanya penjawat awam gemuk di bawah PM terdahulu tu pasal Adib bagi tumbs up
Quote Nonones 5-12-2018 03:40 PM
Teruk jugak keadaan adib ni masa baru2 kena pukul tu, skg ni alhamdullilah. cepat pemulihan dia, kuat semangat betul si adib ni.
Quote anakkerengga 5-12-2018 04:01 PM
Exco selangor yg kata org islam menceroboh tu tak pegi melawat ke. Gara2 mulut celupar dia tu lah..india yg tak sekolah bertindak membabi buta. Sebut keling paria kan marah. Tp itu lah sikap org yg tak bertamadun.
Quote zie_indah 5-12-2018 04:05 PM
Apo kabo kak mah sihat2 je nmpak nye tu...
Quote armin 5-12-2018 04:14 PM
Alhamdulillah adib makin sihat. Sbb heols la rusuhan tak jadi makin teruk. Kalau nyawa terkorban mmg sedih sgt.
Quote miemiecha 5-12-2018 04:15 PM
big mama bawak hb ape kali nih??
dlu mek suka kdg tggu dia sbb nk tgk hb dia..

mek ghenduuu nk tgk dia kelek hengbeg kulu kilir...
Quote Sazida 5-12-2018 04:25 PM
igtkan rosmah tu nama mak dia.. apoooooo jibun dan isteri mithali dia yg dtg. motippp kau ape hah ? nasib pakai mask, kalau tak mau adib koma tgk muka kau mah
Quote saviour_09 5-12-2018 04:43 PM
aku baca kat fb tadi kata nya sebab adib tak boleh angkat jari tengah
so thumbs up je la

kuangajooo betul

Lihat semua komen(52)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.048944s Gzip On
To Top